Voi. Hyvä. Luoja.
Kommenttikampanja IV:stä iltaa.
Tämä järkytti minua sillä tavalla, että rupesin lähes itkemään. Minua pelottaa, koska tämä kuvastaa vähän turhan hyvin erään minulle todella rakkaan henkilön ajatusmaailmaa. Mutta tosiaan, tekstiin. Asetelma oli siinä mielessä jännittävä, etteivät lauseesi olleet kovin tavanomaisia. Piste saattoi olla varsin erikoisessa kohti, lopettaa lauseen kesken, mutta kuitenkin se kävi siihen ihan liian hyvin.
Mutta enkelini saapui. Paloi silmissään rakkaus.
Tämä oli juuri sellainen kohta ja pidin siitä hirveästi. Se kertoi niin paljon enemmän kuin tavallisesti kaksi pientä lausetta voi kertoa.
Muutenkin kuvailusi oli upeaa enkä tosiaan suostu uskomaan että tämä olisi ensimmäinen tekstisi, ensimmäinen julkaisusi vain... Julkaise ihmeessä lisääkin!
Minun kai pitäisi puida tätä hyvin rakentavasti ja lainailla parhaita kohtia, mutta sopiiko että lainaan koko raapaleen? Ei tässä ollut yhtään heikkoa lausetta, kaikki olivat kauniita ja vahvoja ja minä olen aivan liian herkillä... siitä tosin minun piti vielä sanoa, että rakastuin tuohon otsikkoon. En olisi ilman tuota otsikkoa tätä lukenut niiden muiden vaihtoehtojen seasta, se oli niin kaunis.
Kiitokset tästä ihanuudesta <3
~ Zar