Ficin nimi: 10 oikeaa sanaa
Kirjoittaja: Vekara
Beta: Ei ole. Otan itse vastuun kaikista virheistä.
Tyylilaji/Genre: Hieman fluffy (?)
Ikäraja: S
Paritus: Draco/?, lopussa tiedät tämän mysteerihenkilön (tai hieman aikaisemmin/arvaat jo nyt).
Disclaimer: Hahmot ovat Rowlingin, en omista heitä - paitsi näin kerran unta, että kirjoitin Potterit.A/N: Tämä lyhyttäkin lyhyempi ficci on ensimmäiseni. Olen kirjoitellut ennen vain vähän, joten armahtakaa minut. Sain kauhean kirjoituspuuskan ja näppäilin koko roskan kymmenessä minuutissa - panostus ei ole kauhea ja pituus on naurettava - taitaa olla raapaleen pituinen, mutta kirjoitin tämän säälittävällä "MicrosoftWordPadilla", joka ei sanojen lukumäärää laske. Mielestäni tunnelma on mukava. Kielioppi pitäisi olla suht. kunnossa, mutta 13-vuotias ei ihmeisiin pysty. Toivottavasti pidät siitä ja livautat kommenttiakin - pidit tai et.
10 oikeaa sanaa
"Draco hei, oletko aivan varma tästä?" nuori nainen kysyi harppoessaan syysviimassa pitkän, komean miehen rinnalla. Miehellä oli jäänharmaat silmät ja platinanvaaleat hiukset, jotka sekoittuivat ruskeisiin hiuksiin, kun hän halasi naista. Hänen huulillaan oli huvittunut hymy, kun hän painoi huulensa naisen poskelle. Hän pörrötti hieman ruskeita, pörröisiä hiuksia. He olivat onnellinen pari.
"Kultaseni. Kun kosin sinua, tiedostin, että meidän pitäisi tehdä tämä", mies vastasi hyväntuulisena, mutta äänen läpi paistoi epävarmuus. Nainen empi hieman. Hän pureskeli alahuultaan, aivan kuin olisi miettinyt jotain. Hän tuijotti jäänharmaisiin silmiin huolestuneena.
"Mitä aiot sanoa? Hei äiti, aion jättää Astorian yksin alttarille, jos yrität naittaa minut hänelle, menin jo kuraverisen kanssa kihloihin", nainen sanoi matkien kihlattuaan. Miehen huulille levisi taas sama huvittuneisuus. Hän naurahti ja virkkoi: "Niin, voin kuvitella hänen ilmeensä kun hän tukehtuu viinilasilliseensa."
"Draco Malfoy, nyt kerrot sanasta sanaan, mitä aiot sanoa", nainen komensi tuima katse ruskeissa silmissään. Mies kaappasi hänet syliinsä ja suuteli häntä hellästi.
"Minä menen naimisiin Hermione Jean Grangerin kanssa, enkä kenenkään muun."