Tämä oli minusta kiva. Ajatus oli hyvä ja Egyptin jumalat aiheena olikin itselle jotain uutta ja siksi kiinnostuin. Asettelusta sen verran, että itse en ehkä olisi keskittänyt tekstiä... se vähän häiritsee ainakin minun silmään. Minusta tämä idea oli niin uutta ja kiinnostavaa ja raapale niin suloinen, että itse ehkä petyin siitä, että oli niin lyhyt. Olisin mieluusti lukenut vähän enemmänkin, vaikkei tässä olisi tapahtunutkaan varsinaisesti mitään. Tunnelmointia ja sillei
Ja muutenkin! Ihanaa, kun olet tällaiseen perehtynyt! Haluaisin kuulla lisää, kun tämä Egyptin mytologia on itselle vähän vieraampi, ei kuitenkaan sillai, ettenkö olisi tennyt kuka Ra on ja miltä näyttää ja muutenkin jotain perusjuttuja. Tuo kuinka kuu heijastaa aurinkoa oli ihanan.... siinä oli ihana ajatus ja toi oivaltavasti esiin sitä, kuinka Khons palvoi Ra:ta. Surku, kun oli vain yksipuolista.
Ra ei koskaan tulisi suomaan ajatustakaan kuunjumalan kanssa seurustelulle., joten Khons piti tunteensa salaisuutena.
pieni virhe
Minä nyt kyllä innostuin tästä niin paljon, ettet voi tähän yhteen jättä, ethän?