Mä innostuin tästä ficistä eniten parituksen vuoksi, koska se on joskus omassakin päässä pyörinyt ahkerasti, vaikken tietääkseni ole vielä koskaan ideoitani totetuttanutkaan (?) eli siis kommenttikampanjasta juhannusaattoa!
Hahaa, summary pisti virnuilemaan hurjasti, vaikkei se nyt sinällään huvittava olekaan. Se vain kuvastaa Percyn ajatusmaailmaa niin täydellisesti. Kuinka ajattelemalla loogisesti ja pitäytymällä hyväksi pohdiskellussa suunnitelmassa mikään ei voi mennä vikaan. Ihana, joskin lievän psykopaattinen mielikuva maailmasta, se on se meijän Percy semmonen <3
Myös ficin nimi pisti hymyilyttämään, mutta eri tavalla kuin summary. Siitä tuli eniten mieleen tietynlainen kahtiajakautuneisuus: oli sitten älykäs tai buffis, aina haluaa sitä toista, vaikka kuinka sitä halveksuisi tai (loogisesti) päättelisi sen olevan turhaa. Tsih. Ficin lukemisen jälkeen otsikon kuitenkin tajusi toisin, tällä kertaa fyysisyys viittasikin johonkin muuhun, jota Percy itse jopa
ajatteli kursivoituna, valtavan ihanaa!
Onhan Percy tässä tietysti vielä nuori, teini-ikäinen, mutta ehkä mä enemmän liitän tuollaisen persoonaan.
Jaa'a, ehkä Percy toivoo löytävänsä toisenkin ... en ehkä käyttäisi termiä aseksuaali, mutta kuitenkin sellaisen, jolle
fyysisyys ei ole niin tärkeää kuin suurelle osalle muita teini-ikäisiä. Tosin mistäpä sen tietää, kun Percy
sen makuun pääsee, ehkä siitä
sen ura aukenevi
Miksi toi loppulause saa mut ajattelemaan, että jotain tapahtui (näiden kahden välillä), mutta sitä ei kerrota? o.0
Kiitos tästä luonneanalyysin katalysoimisesta ynnä pohdintojen pyörityksestä pienen pääni sisällä!
// Niin, tulipa mieleeni, että heittihän tää myös jonkinlaisen pienen angstinpoikasen ilmaan kun omnipotenttina lukjiana tiedän, kenen käsivarsille Hermione loppujen lopuksi päätyi. Mutta kenties Percy ei sitä suuremmin surrut, koska jos Hermione valitsi Percyä mieluummin
Ronin, niin ehkä alkuperäinen arvio Hermionen älykkyydestä menikin roimasti yläkanttiin