Kirjoittaja: Gwenhwyfar
Otsikko: Nuoret ja kauniit nayttelijät
Ikäraja: K-11, tämän kanssa oli vähän epäselvyyksiä, en ollut varma siitä, että laskisinko tätä yhden alemmaksi, mutta pelataan varman päälle.
Genre: fluff (?)
Fandom: BBC!Sherlock
Paritus: Jim Moriarty / Sherlock Holmes
Disclimer: Valitettavasti en omista Jimiä tai Johnia tai Sherlockia, vaan heidät omistaa ABC, ADC, Moffat ja Gatis. En saa tästä rahaa tai mitään muutkaan (Paitsi nautintoa).
A/N: Tajunnanvirtaus ja musiikki-isnpiraatio
Young And Beautiful Lana Del Reyltä.
Nuoret ja kauniit nayttelijätRakas, olen nähnyt maailmaa. Olen kokenut kaiken, on aika levähtää. Käperryn kainaloosi ja painan pääni rintakehällesi. Hengityksessäsi on hienoinen alkoholin haju, silmäsi ovat suljetut ja kasvosi rauhalliset. Katselen sinua, kun nukut. Ehkä sinä teet samoin, kun minä nukun.
Muistan, kun olimme nuoria. Muistan ne kesäyöt heinäkuun lämmössä. Muistan kaksi nuorta ja kaunista miestä vapaina ja viattomina. Paitsi että vain toinen meistä oli viaton. Öisen Lontoon valot heijastuivat silmistämme, kun katsoimme toisiamme. Pitelit käsiäni ja vedit minut lähellesi. Huulesi niin pehmeät ja hyvät, niin… niin täydelliset. Juuri niin kuin sinä. Toisaalta, sinun huulesihan ne olivat. Minun olivat murhan ja vääryyden tekojen tahrimat, mutta ethän sinä sitä vielä silloin tiennyt.
Nyt katson sinua, olet kasvanut. Me molemmat olemme. Pian olemme jo ryppyisiä ja harmaita, olimme sitten yhdessä tai erossa. Haluan vain varmistaa, että rakastat minua vielä silloinkin, kun en ole enää nuori ja kaunis. Että rakastat minua ja rikkinäistä sieluani. Minä aion. Aion, vaikka sinä et aikoisikaan. Minä aion rakastaa sinua, kun et ole enää kaunis.
Olen nähnyt maailmaa. Nyt tämä on vain näytelmäni näyttämö. Seison verhoissa ja katson, kuinka astut lavalle. Näyttelet osasi ja poistut vain tullaksesi takaisin. Lavalla on myös minun roolini. Sitä näyttelee joku toinen. John. Minun pitäisi elää kanssasi sillä tavalla, kuin te kaksi elätte. Nyt saamme vain sieltä täältä napattuja hetkiä toistemme kanssa. Vain silloin saan tuntea kauniit kasvosi vasten omiani, vain silloin sielumme kietoutuvat yhteen tavalla, millä niiden pitäisi olla koko ajan.
Nyt katson sinua, olet muuttunut. Me molemmat olemme. Pian hädin tuskin tunnemme toisiamme, jos jatkamme tällä tavalla. Haluan pitää sinut lähelläni ja tietää, että rakastat minua vielä silloinkin, kun olen vanha ja ruma. Haluan tietää, että annat mielesi kietoutua rikkoutuneen ja kipeän sieluni ympärille.
En usko Jumalaan, mutta toivon, että jos pääsen taivaaseen, Sherlock tulee kanssani. Myöhemmin tai aikaisemmin, en välitä, kunhan hän tulee.
”Voi sitä uskoa, voi sitä kehoa, hänen kasvonsa saavat minut tanssimaan. Hän on aurinkoni, hän saa minut loistamaan,” minä sanon Jumalalle ja hän päästä sinut taivaan porteista sisään.
Sherlock, lupaathan rakastaa minua, kun en ole enää nuori tai kaunis. Lupaathan suudella sieluni ruville, lupaathan antaa minulle rakkautesi ja kosketuksesi, kaiken alastoman kauneutesi omaani vasten. Tiedän, että aiot tehdä sen. Tiedän että aiot rakastaa minua silloinkin, kun olen vanha ja ruma. Minä tiedän sen, sillä minäkin aion tehdä niin.