Title: Rikotuksi tehty lupaus
Author : LadyLaga
Ikäraja: S
Genre: Angstinen tekotaidefluff
Pairing: Nimetön ja sukupuolisesti tulkinnanvarainen paritus
Disclaimer: Minäpä omistan kaiken lälä, paitsi otsikon, joka on Harukan käsialaa. <3 *pus*
Warnings: Riitelyä, angstia
Summary: Nukumme, vaikka kumpikin tietää, että toinen on hereillä.
A/N : Omistettu Harukalle, joka anto inspiä, ja on ihana. <3 tui tui. :3
Rikotuksi tehty lupaus
Nukumme vierekkäin, ja silti tuntuu että olet kaukana. Liian kaukana. Aivan kuin olisit saavuttamaton. Niin kuin sinä oletkin. En henno koskea, koska et pidä siitä. Sanoit minulle niin, ennen kuin suljimme silmämme.
Älä koske minuun.
Rakastamme toisiamme, kyllä me rakastamme. Ja silti sinä sanoit niin.
Käännät aina selkäsi, kun menemme nukkumaan. Useasti olen kohottanut käteni, ja keveästi koskettanut paljasta selkääsi.
Niin hennosti olen koskettanut, että se voisi olla vahinko. Nyt en tee niin, vaikka haluaisinkin.
Nukumme, vaikka kumpikin tietää, että toinen on hereillä.
On pimeää, vaikka täysikuu loistaa taivaalla. Mutta sen valo ei yllä luoksemme.
Hengityksesi on tasaista ja rauhallista. Hivuttaudun sentti sentiltä lähemmäs lämmintä vartaloasi. Mutta ei, en kosketa.
Kunnioitan tahtoasi, vaikka se ei olekaan mieleinen. Lupasin sinulle, ääneti minä lupasin.
Älä koske minuun.
Hiljalleen hengityksesi saa rytmin, josta tiedän sinun matkustavan unen laaksoille.
Joskus unelmoin, että kohtaisimme unessa. Että saisin vain koskettaa sinua. Ihan pikkuisen vain. Ilman taka-ajatuksia. Vain läheisyyden takia. Niin ei ole koskaan käynyt.
Olet liian todellinen.
Siksi tyydynkin vain katselemaan sinua, sinun selkääsi, ja unelmoimaan siitä että saisin varovasti silittää sinun selkääsi. Hiuksiasi.
Välillä ihmettelen miksi et kestä silityksiä. Kosketusta. Miksi?
Mutta ei ole minun asiani tietää. Ei ihmistä voi kokonaan tuntea.
Silmiäni kirveltää.
Kaiken uhalla rikon sanattoman lupaukseni ja kosketan selkääsi sormella. Hennosti, niin hennosti kuin vain voi. Liu’utan sormeani. Heräät säpsähtäen. Minäkin säpsähdän. Pelästyn hieman.
Mutta sinä käännyt, hymyilet unisilla silmilläsi ja otat minut syleilyyn. Vartalomme koskettavat toisiaan ollen yhtä, ja minäkin hymyilen.
Kuiskaat anteeksi, ja minä hyväksyn sen.
Se oli vain rikotuksi tehty lupaus.
-LadyLaga!