Nimi: Pois mielestäni
Ikäraja: S
Yhteenveto: Henkilö pohtii menettettyä rakkauttaan
Kirjoittajan kommentti: Kaikki on totta, minun pääni sisällä tapahtuvia mietteitä näin aamusta.
Pois mielestäni
Muistatko, miltä tuntui juosta pakoon vesipisaroita, suoraan autollesi? Muistatko, miten nauroin autosi äänekkäille pyyhkimille? Miten suutelin sinua viimeisen kerran lähtiessäsi? Viimeiseksi se sitten jäikin.
Itse lähetin sinulle viestin ja halusin eroa. En vain jaksanut, etäsuhde toimii oikean henkilön kanssa, mutta ei sinun, sinä et ole se oikea henkilö siihen. Mutta silti sydämeni särkyi, kun lähdit. Silti jäin katsomaan menoasi kyyneleet silmissä.
Ja nyt kaikki tuntuu tyhjältä. Juoksen. Kirjoitan. Elän. Vielä tänään. Ehkä huomenna. Mahdollisesti ylihuomennakin. Ja mietin sinua siellä kaukana, mahdatko kaivata minua yhtä paljon, kuin minä sinua?
Musiikki muistuttaa äänestäsi, hengitykseni hengityksestäsi nukkuessasi, valot lampuistani, joiden sinä väitit välkkyvän. Hämähäkit minun hämähäkkipelostani, jolle sinä nauroit ja kiusasit minua siitä. Muistatko, kun katselimme Salattuja elämiä yhdessä ja sinä nauroit niille juonikuvioille ja sille, miten tosissani minä lempiparitukseni otin?
Haluasin vain unohtaa ja pyyhkiä kauniitkin kuvat pois mielestäni.