Kirjoittaja Aihe: Sä oot mun puuttuva palanen, Teddy/James Sirius, k-11  (Luettu 1724 kertaa)

Jeeetu

• Puoliverinen
Nimi: Puuttuva palanen
Kirjoittaja: Jeeetu
Beta: Swizzy
Ikäraja: k-11
Disclaimer: J.K Rowling omistaa Potteruniversumin, Puuttuva palanen kuuluu säveltäjilleen, sanoittajilleen, Robinille ja kaikille muille keille se oikeuden mukaan kuuluu, en saa tästä rahallista korvausta
Genre: fluffy, songfic, AU
Pairing: Teddy/James Sirius
A/N: Ja AU siksi, koska Fred on elossa ja perustanut Georgen kanssa kiskan Tylypahkaan :D

Katot muhun
ja mä hajoon suhun
koulun viereisellä kiskalla

Oli lämmin kevätpäivä, sen päivän koulutunnit olivat ohitse. Tylypahkan oppilaat jonottivat kioskille ostamaan juotavaa ja syötävää. Kiskan lähettyvillä oli pöytiä ja tuoleja, yhdessä niistä istui seitsemäsluokkalainen Teddy Lupin.

Kolmasluokkalainen James Sirius Potter kavereineen oli vielä jonossa, Teddy iski silmää Jamesille. Nuoremmasta pojasta tuntui, että voisi sulaa siihen paikkaan, hukkua toisen pojan silmiin.

Heti tajuun
että oot mun makuun
samat bändit tykkäyslistalla

Jono mateli, pian James pääsi tilaamaan. Hän liittyi Teddyn pöytään, kaverit tulivat perässä. Toisille Teddy ja James olivat vain perhetuttuja, mutta pojille he olivat jotain muuta, jotain enemmän. Muut ei tajunneet rivien välissä olevia huomautuksia, kun he puhuivat lempibändistään, muut eivät huomanneet heidän salaisia katseitaan.

Tää tuntuu helpolta
just niinku ois tunnettu aina

James ei edes muistanut, milloin oli nähnyt Teddyn ensimmäisen kerran, he olivat vain aina tunteneet. Pieninä he olivat leikkineet Jamesin taikajunaradalla, sitten tuli mukaan huispaus. He pystyivät puhua toisilleen mistä vain. Vähän aikaa sitten kumpikin oli huomannut, että heidän ystävyytensä oli jotain enemmän, jotain suurempaa. Toisen seurassa oli niin helppo olla, suudelmat ja kosketukset tulivat mukaan.

Mun sy-sy-sydämestä
puuttuu palanen
ja uu uu
se on sun näköinen

Kun Jamesin piti viettää tuntikin erossa Teddystä, se tuntui kauhealta, ihan kuin pojan sydämestä olisi puuttunut palanen, ihan kuin hän olisi rikki.

Mun sy-sy-sydämestä
puuttuu palanen
ja uu uu
sä voisit täyttää sen

Ja kun Teddy tuli takaisin, Jamesista tuntui taas kokonaiselta, ehjältä. Kaikki oli hyvin.

Tyhmätkin jutut
naurattaa kun puhut
en sanakirjaa suhun tarvitse

Teddyn kanssa James koki hauskimmat, mukavimmat, hulluimmat hetkensä. Kun hän vain katsoikin vanhempaan poikaan, hän tiesi täsmälleen, mitä tämä ajatteli. Heillä oli oma yhteinen kieli, jota kukaan muu ei ymmärtänyt.

Mä voin relaa
ei mun tarvi kelaa
en turhaan läppiäni harkitse

Vain Teddy ymmärsi Jamesia täysin, tiesi pienemmästäkin katseesta, mikä oli. Vain Teddyn kanssa James pystyi olla täysin oma itsensä, sillä Teddy ei tuomitsisi häntä koskaan, poika ainoa, johon James pystyi luottamaan sataprosenttisesti, jonka suudelmiin hän pystyi hukuttautumaan ja olla ajattelematta mitään muuta.

Oot mun puuttuva palanen
mun puuttuva palanen

”Onko hyvää?” Teddy kysyi. James vilkaisi poikaystäväänsä hymyillen.
”Joo, tosi herkullista”, James sanoi, mutta hänen silmänsä välittivät toisen viestin. Minä rakastan sinua, ne sanoivat.
my heart

28012012 ♥ 05062014 ♥ 25062015

Myself

• Purkkanarkomaani ja kahviriippuvainen
Vs: Sä oot mun puuttuva palanen, Teddy/James Sirius, k-11
« Vastaus #1 : 16.01.2013 19:51:06 »
Oho, Robinin biisistä songfikki?! :o Niitä ei ainakaan oo miteskään liikaa täällä ;D Mutta siis, jos itse asiaan. Itse asiassa ton otsikon perusteella päädyin tän lukemaan. Ekaks ajattelin, että se on vaan joku sattumalta tullut samantyylinen otsikko kuin toi laulu, mutta yllätyin sitten kun olikin itse biisi mukana. Ja hei, eihän sitä sitten voi enää muutta mieltään lukemisen suhteen, jos on jo noin pitkällä! Toi laulu on tosiaan tuttu siitä, kun pari mun tuntemaa tyyppiä hehkuttaa aina Robinia ja sitten tota laulua on sitten niitten toimesta joutunu/saanu kuulla ehkä vähän liikaakin...

Ideanahan tää oli kaikin puolin musta melko klisee. (Fred oli elossa jee!!!) Mutta toteutus oli kieltämättä hieno! Tolla lailla melko yksinkertasestikin ehkä kirjotettuna niin sait tosi hienosti silti tunteita välitettyä lukijalle tekstin kautta. Paritus oli sinänsä musta vähän jännä, en tiiä oonkohan lukenut yhtään Teddy/James Siriusta aikasempaa... Tähän toi kuitekin sopi yllättävänkin hyvin!

Mittää varsinaisii kirjotusvirheitä ei sattunu silmää, mutta pari vähän jännää kohta löyty silti:
Lainaus
Muut ei tajunneet rivien välissä olevia huomautuksia, kun he puhuivat lempibändistään, muut eivät huomanneet heidän salaisia katseitaan.
Kuvittelisin, että tohon ekaan alleviivattuun kohtaan kuulluisi myös samanlainen monikko, kuin jälkimmäisessä.
Lainaus
häntä koskaan, poika ainoa, johon
Kuuluisko tähän poika oli ainoa. Tosin voi olla, että oot kirjottanut sen tarkotuksella tolla lailla erikoisesti, siinä tapauksessa pyydän anteeksi, mutta noin siis mun korvaan kuulostais paremmalta.

Supistettuna tää oli hieno toteutus noinkin kliseestä aiheesta ja pidin paljon! Kiitos lukukokemuksesta!

-Mysse-
Ulkona oli pakkasta, eikä kukaan enää muistanut tyttöä, joka oli lähtenyt yksin katsomaan revontulia.

Tyttö jaksoi silti tulla takaisin ja kertoa muille näkemästään.

Määrittelemättömällä kirjoitustauolla...

Jeeetu

• Puoliverinen
Vs: Sä oot mun puuttuva palanen, Teddy/James Sirius, k-11
« Vastaus #2 : 17.01.2013 18:32:14 »
Myself: Kiitos paljon kommentistasi! Haha, Puuttuva palanen on oikeesti tosi inspaava biisi, itsekin olen kuullut sitä vähän liikaa pikkusiskon takia : D Teddy/James Sirius ei tosiaan ole mikään kamalan yleinen paritus, vaikka olenkin törmännyt muutamaan ficciin ja se on toinen OTP:eni. Kiitos noista lainauksista, itse en huomannutkaan että olin tolla tavalla töpeksinyt :D Kiitos vielä kommentistasi!
my heart

28012012 ♥ 05062014 ♥ 25062015