Pakkohan mun nyt sitten oli tulla katsomaan mitä ihmettä taas hommailet
Kyllähän sä tästä jo mainitsit, mutta pakko tulla katsomaan itse, eiks se jonkun moinen sanontakin sanonut, etten usko ennen kuin omin silmin näen?
Sirius/Sopuli paritus on... mielenkiintoinen, ehdottomasti kyllä hauska, jos osaa ottaa huumorilla! Mutta toisaalta, en kylläkään osaa tälle parille luvata sen vakavampaa suhdetta ainakaan minun omassa mielessäni... Tiekköstä, tällästa tekstiä, missä on joku niin rare-paritus kuin mahollista on melkoisen hankala kommentoida. Jos nyt jotain silti yritettäisiin...
Teksti oli sujuvaa, mitä nyt parisen virhettä löytyi:
Ryöppyävästä sopuli kasasta pistin silmäni sinut.
Mä laittaisin maube
pistin silmääni sinutkokoe riemua avatessani joulukalenterinsta
kokea ja joulukalenterista
Musta siellä olisi ollut sitten vielä yksi yhdyssanavirhe, mutta enpä löytänytkään, kun toista kertaa lukaisin, eli en sitten olekaan niin varma sen olemassaolosta.
Tää oli (kun pääsi parituksesta yli) ihan järkyttävän suloinen! Siis noi Siriuksen ajatukset jostakin joulupiparin murustamisesta ja siitä sopulin tuhinasta, voi awws! *kerää itsensä lattialta* Pidin siis tästä paljon, ja odotan innolla, jos jotakin sellaista runoa, mistä mainitsit että mahdollisesti on tulossa, tosiaan tulisikin.
Toivossa on hyvä elää, sanotaan.
Eipä sen enempää täältä sitten tällä kertaa. Seuraava osaa jään odottelemaan!
-Mysse-