Kirjoittaja Aihe: Katkeria Kyyneleitä | [K-11] | Dramione | angst, romance  (Luettu 5372 kertaa)

MissGlitter

  • ɗʀεɑʍεʀ
  • ***
  • Viestejä: 211
  • do sʍɑʟʟ things with great ʟoνε.
Kirjoittaja: MissGlitter
Titteli: Katkeria kyyneleitä
Genre: Angst, drama, romance, one - shot
Ikäraja: K-11
Paritus: Draco & Hermione
Vastuuvapaus: Henkilöt ja paikat kuuluvat ihanalle Rowlingille, juoni minulle. :)


Katkeria kyyneleitä

Katsoin harmaisiin silmiisi. Sinä hymyilit minulle. En vastannut hymyysi. Ainot reaktio minkä näkemisesi sai aikaan oli suru, loukkaantuneisuus ja viha. Silmäni täyttyivät kyyneleistä ja katsoin sinua halveksivasti, kuten ennen vanhaan. Ennen kuin sait minut pauloihisi.

Valehtelija, valehtelija, valehtelija.

Aivoni hokivat, aina kun katsoin sinua. Loin katseeni maahan ja marssin tieheni tummat kiharat heilahdellen.

Miten saatoit tehdä näin minulle? Valehtelit, kiedoit pikkusormesi ympärille, kerroit, että pystyin luottamaan sinuun. Kerroit, että rakastit minua.

Miksi? Oliko se kaikki jotain sairasta peliä? Vai jotta saisitte aina tupasi kanssa nauraa minulle selkäni takana?

Vihollinen. Kuraverinen. Ystävä. Rakastaja.

Olin noita kaikkia sinulle. Aika ajoi meitä eteenpäin. Me lähennyimme. Minä antauduin sinulle. Annoin sinun kaataa suojamuurini ja vietellä minut.

Kaduin joka hetkeä, jonka olin viettänyt kanssasi. Kaduin jokaista hymyä, jonka olin sinulle luonut. Kaduin jokaista kosketusta ja elettä, jonka olin tehnyt vuoksesi. En voinut ymmärtää, miksen ollut kuunnellut Harrya tai Ronia. He olivat olleet oikeassa.

Hymyilin katkerasti, kun huomasin minne jalkani olivat minut kuljettaneet.

Tähtitorniin.

Kylmä viima ympäröi minut ja jouduin kietomaan pusakan tiukemmin ympärilleni. Tunsin, kuinka kyyneleet puskivat silmistäni. Ensimmäinen valui silmäkulmastani. Tuolloin iski juuri iso tuulahdus ja hiukseni heittelivät kasvoilleni. Yksi sortuvista otti kyyneleen mukaansa heilahtaessaan.

''Granger'', kylmä äänesi sanoi takaani. Hätkähdin ja käännyin katsomaan sinua närkästyneenä keskeytyksestä.

''Mitä haluat, Malfoy?''

''Mitäkö minä haluan? Haluatko sinä rehellisen vastauksen? Sinut.''


Suljin silmäni muistaessani sen hetken. En enää edes kunnolla muistanut, miksi olin tuolloin tullut Tähtitorniin. Ainot mitä muistin siitä illasta kunnolla oli se, kuinka helposti sinä olit saanut minut lankeamaan. Naurahdin katkerasti ja nojauduin kylmään kaiteeseen.

Miten olin näin heikko?

Ensin Krum, sitten Draco.

Olinko minä vain niin sokaistunut siitä läheisyyden tunteesta? Kosketuksista? Suudelmista? Halutuksi tulemisen tunteesta? Rakkaudesta?

Saattaisiko tämä tilanne parantua? Ehkä kaikki olikin vain väärinkäsitystä?

Luoja, ei. Tiesin sen sisimmässäni ja alitajunnassani. Mutta todellisuudessa halusin uskotella itselleni kaiken menevän paranevaan päin

Saatoin olla viisas ja kymppiluokan tyttö koulussa, mutta suhde asioissa minä olin nolla. Iso, pyöreä nolla. Olin vain ihminen, jonka sydän murskattiin koko ajan uudestaan ja uudestaan.



"Birdy - Shelter"

I find shelter in this way
Under cover, hide away
Can you hear when I say
I have never felt this way

Maybe I had said something that was wrong
Can I make it better with the lights turned on
Maybe I had said something that was wrong
Can I make it better with the lights turned on

Oh [x4]

Can I be, was I there
Felt so crystal in the air
I still want to drown whenever you leave
Please teach me gently on how to breathe

And I'll cross oceans like never before
So you can feel the way I feel it too
And I'll send images back at you
So you can see the way I feel it too

Maybe I had said something that was wrong
Can I make it better with the lights turned on
Maybe I had said something that was wrong
Can I make it better with the lights turned on

Oh [x8]
« Viimeksi muokattu: 22.03.2015 08:04:04 kirjoittanut Beyond »

Maom-mix

  • Vieras
Vs: Katkeria Kyyneleitä | [K-13] | Dramione | angst, romance
« Vastaus #1 : 14.12.2012 21:21:44 »
Tämä oli hyvä, pieni ficci. Lyhyessä pätkässä sait hyvin kuvailtua Hermionen tunteita ja tapahtumia :) Lopetus oli todella hyvä, teksti ei tökkinyt yhtään enkä huomannut kirjoitusvirheitä. Kuvailu oli hienoa ja pidin kokemuksesta.

Kiittäen

~Maom-mix

MissGlitter

  • ɗʀεɑʍεʀ
  • ***
  • Viestejä: 211
  • do sʍɑʟʟ things with great ʟoνε.
Vs: Katkeria Kyyneleitä | [K-13] | Dramione | angst, romance
« Vastaus #2 : 10.01.2013 21:08:34 »
Maom-mix, kiitokset kommentistasi! :) Hhuh, hymyilenpä nyt tyhmästi kun edes joku on tästä pitänyt. :) :D
Hhih, hyvä tietää että teksti oli hyvä ja suhteellisen virheetön. :) Kiitos kuitenkin itsellesi!

Shifumi

  • Vieras
Vs: Katkeria Kyyneleitä | [K-13] | Dramione | angst, romance
« Vastaus #3 : 03.02.2013 16:15:15 »
Okei, en oo mikään paras kommentoija, mutta nyt on ihan pakko yrittää, hehe : 3
Joo siis, mä tykkäsin tosta one shotista sen verran, että nyt kirjoitan mielipiteeni muidenkin luettavaksi. Muita tarinoita lukiessa ei ole vielä tullut tällaista tunnetta, mutta nyt.. mä en oikeastaan tiedä yhtään, mitä mä selitän, muttei siitä enempää, haha.. joo, puheenaiheen vaihto.

Ensimmäisenä mä sanon sen, etten huomannut tekstissä ainuttakaan kirjoitusvirhettä. Vaikutti muutenkin laadultaan mainiolta, eikä teksti tuntunut tökkivän lainkaan. Kuvailukin oli vallan mainiota, mä tunnuin jotenkin tajuavan Hermionen tuskaa. Outoa(ko)? Ehkä, eheh.
Mä en tiedä miksi, mutta mulle tuli heti Dracosta joku kauhee pleijeri. Oikeastaan se rooli sopii Dracolle aika hyvin, koska se on muutenkin niissä kirjoissa sellainen pikku pahis, lukuun ottamatta niitä viimeisiä kirjoja, siis. Mut joo, ei enempää siitä. Yksinkertaisesti, tykkäsin tosta one shotista, piste. ♥

MissGlitter

  • ɗʀεɑʍεʀ
  • ***
  • Viestejä: 211
  • do sʍɑʟʟ things with great ʟoνε.
Vs: Katkeria Kyyneleitä | [K-13] | Dramione | angst, romance
« Vastaus #4 : 24.02.2013 16:08:24 »
Shifumi: aina kannattaa hei yrittää ;) ja voin sanoa, että onnistuit hyvin. :) Hymyilen täällä tälleen tyhmästi kommentillesi, joka piristi toooodella paljon. Hmhm, oon innoisssani, että kuvailu ja kerronta toimi. :) Kiitos kommentistasi ::)  :-*