Kirjoittaja Aihe: Tunteet liikaa ei kestä | R/S | K-11, tuplaraapale  (Luettu 4970 kertaa)

Nide

• Tittelinturska
  • hukankorentoja
Nimi: Tunteet liikaa ei kestä
Kirjoittaja: Nide
Oikolukija: Word
Vastuuvapaus: En omista. Potter-maailma kuuluu Rowlingille, minä vain lainaan.
Ikäraja: K-11, luulisin
Tyylilaji: Angst, katkeruus...
Paritus: Remus/Sirius ja Remus/Nymphadora
Varoitukset: Mainitaan kuolemia

A/N: Tämä(kin) on tajunnanvirtaa ja tuplaraapale. Osallistuu OTP10 ja omistettu wolf-girlille. Sekavuus voi olla melkoista ja olen vähän siinä rajalla, että viitsinkö julkaista, mutta pitäähän haastetta alkaa täytellä... Miksi aina kirjoitan tästä samasta aiheesta? Tästä aiheesta on kirjoitettu varmaan tuhat ja yksi erilaista versiota, mutta pakko minunkin on työntää lusikkani soppaan. Otsikko on omituinen, tiedän, mutta parempaakaan ei tullut mieleen.

Tunteet liikaa ei kestä

Se sanoi että me selvittäisiin. Selvittäisiin sodasta, oltaisiin yhdessä ikuisesti. Mutta se valehteli.

Remus Lupin oli katkera ihmissusi. Hän oli katkeroitunut luottaessaan parhaaseen ystäväänsä. Joo ei kun sehän oli murhaaja ei siihen olisi pitänyt luottaa, kamalaa. Mutta eihän Remus sitä silloin tiennyt. Että Sirius olisi murhaaja, ei todellakaan, hehän olivat niin onnellisia yhdessä, että. Kamalaa petkutusta ja luottamuksen rikkomista. Hyi hirveää!

Remus sylki Siriuksen nimeä, ei kestänyt vaan makasi paikallaan ja tuijotti kattoon. Sylki jäi kurkkuun, eihän niin käynyt?

Sirius istui Azkabanissa, no oikein sille, murhaajalle. Kehtasi vielä tappaa kolmetoista ihmistä mukaan lukien pienen tyhmän Peterin. Joo oli oikein mukavaa häneltä.

Remus vihasi Siriusta mutta kuitenkin rakasti. Ajatukset sekaisin ei kestä kaikki pielessä, ei voi mitään haahaa sinulle.

Lopulta hän murtui, itki vessassa entisten ystävien luona ei käynyt ulkona luki vain lehdestä uutisia. Ei kestänyt tavata ketään vaan oli yksinyksinyksin eikä
kukaan ihmetellyt asiaa.

Sitten Sirius pakeni ja Remuksen elämä pysyi samana, tosin hieman kivuliaampana mutta. Eikä Remus sallinut heidän enää jatkaa koska tunteet.

Sirius meni kuolemaan ja Remus nai (monessakin mielessä) rumankauniin Nymphadoran ja oli niin kuin ei ajattelisi Siriuksen kuolemaa. Saivat Nymphadoran
kanssa lapsen nimesivät Tediksi ja kaikki oli hyvin.

Kunnes Remus kuoli Tylypahkassa eikä tavannut enää ketään.
« Viimeksi muokattu: 22.11.2014 20:05:05 kirjoittanut Nide »
sielo is kaikkee
Ava by Pyry
                               he olivat yhdessä nidepeter

Nide

• Tittelinturska
  • hukankorentoja
Vs: Tunteet liikaa ei kestä | R/S | K-13, tuplaraapale
« Vastaus #1 : 22.12.2012 19:43:05 »
Renneto, kiitos kommentistasi. ^^ Hienoa että pidit! Kursivoitu intro, koska yritin saada ficin sen pohjalta, mä teen usein niin, että keksin jonkun sanan/virkkeen aluksi, kursivoin, ja yritän kirjoittaa. Tämä on tajunnanvirtaa ja mun tajunta ei syvimmiltään välitä juurikaan kaunokirjallisuudesta; kunhan kirjoitan, ja hyvä ettei se haitannut. Periaatteessa mä sekoitan näihin raapaleisiin paljon omaa turhautumistani ja voin kertoa suoraan etten oikeastaan suunnitellut tätäkään paljoa, enteröinnit vain tulivat. : D Lopetusta epäröin pitkään, mietin, että oliko se liian tökstöks ja tuntui katkaisevan tämän, mutta hienoa ettei. ^^
sielo is kaikkee
Ava by Pyry
                               he olivat yhdessä nidepeter