Sun puhe oli loistava, siinä viimeistään tuli jotkut pikkujutut, ja sua tuntu harmittavan ne jotkut samat asiat ku muakin kuten siis esimerkiks se, ettei Bellatrix ja Adara saanu sitä taistelua.. Ja se Peter juttuki... Ja kaikkia muitakin sun ajatuksia fikin kirjottamisen aikana
Ja se kun meitä lukijoita niin kovasti kiittelit, niin täytyy kyllä omasta puolestani ainakin sanoa, että täytyy laittaa saman verran kiitoksia sinulle, vaikka nyt vähän tyhjä olo onkin kun se on lopullisesti ohi, eikä tule enää mitään tänne, eikä täällä finissä ole enää pahemmin mitään luettavaa, tämä on ollut niin pitkä juttu, että kaikki muut on vähän jäänyt
Mun piti taas sanoa niin paljon kaikkea hienoa, mutta ne unohtuu samalla kun kirjottaa jotain muuta..
Mitä vielä… Hmm… Voisi vielä sanoa että arvostaisin jos lukisitte joskus vaikkapa Pirates of the Caribbeanista tekemäni ficin, sillä Toisessa ulottuvuudessa ei paljoa kommentteja heru, ja osa teistä näyttäisi olevan PotC-fanejakin *köh* Mya *köh*… x)
kehheeh, oon lukenu sen jo ainakin kolme kertaa, mutta en vaan oo kommentoinu, kunnei ikää löydy ihan tarpeeks, täytyis kyllä varmaan jotakin sinnekkin kirjottaa, ja lukea se taas pian kun se on niin ihana, vähän nyt ku offiksi vedetään, oot senki maailman luonu vaikka kuinka hienosti ja se vaikuttaa niin aidolta <3 Mä löysin sen joskus silleen ku aattelin, että nyt tekis mieli lukee PotC:ia, jotenka menin sitte toisen ulottuvuuteen ja laitoin hakusanaks jack sparrow, sieltä se sitten tuli, otsikko vaikutti o ihan mielenkiintoselta, sitte katoin kuka on kirjottanu, FUBUKI, äkkiä lukemaan, sit jäin heti koukkuun ja täytyy aina sillon tällön lukee uusiks x)
Ja tuosta kommenntien lukumäärästä.... missä ihmeen välissä oon lähettäny noin paljon kommentteja tänne xD sulla on ollu kova laskeminen noissa
mut kivahan se oli, näki vähän mitä on taas tullu tehtyä x)
Nyt kun ei voi pyytää seuraavaa lukua eikä mitään, niin toivomuksena olisi vaan, että alat pian taas jotain uutta hienoa fikkiä kirjottamaan jostain mielenkiintosesta, kyllä varmaanki luen sitte, os vaikka esimerkiks tykkäät TSH:stä x)
joo, tää menee nyt taas jokski älypavaaksi löpinäksi, joten kiitän sitten vielä tästä ihanasta fikistä, joka on IHAN pakko lukea joskus vielä uudestaan, vaikka jollakin lomalla, on tää niin pitkä...
Ja aivan, se Sirius, mäkin oon aina sitä miettiny, että missä on Siriuksen ex. tyttöystävät, entä perhe, kai se semmosenki ehti hankkia ennen Azkabania, ja sitte tuli tämän, heti oltiin ihan myytyjä (: hehheeh... ja Sirius tosiaan on ihan täydellinen isähahmo.. mulla on kyllä tosi ihana isä, mutta Sirius ois vielä ihanempi <3
Ja tähän väliin taas, että en keksi mitään muuta sanottavaa, ja katoan jonnekkin, vaikka pelaamaan simssiä tai jotain, ja kiitos!
MyaPS. Se kommentti sinne toiseen ulottuvuuten ilmestyy sitten kun taas muistan :p