Kirjoittaja Aihe: Adara, Siriuksen tähti (K-11, 160 lukua)  (Luettu 352193 kertaa)

Needled Laiho

• Laihon nainen.
  • Suloinen pikku Wild Child
Vs: Adara, Siriuksen tähti 3.9: loppupuhe
« Vastaus #980 : 03.09.2008 15:21:01 »
Oi joi, noinko paljon mä tähän oon kommenttia kirjoittanu? Mutta jee, olin kolmas!!  ;D Oli mukavaa kuulla ajatuksistasi tämän ficin suhteen. Mä tuun vielä jonain päivänä (kun paperi riittää) tulostamaan lopunkin tarinan, nyt on jtn 200 sivua tulostettu, ja en oo jaksanu laittaa kaikkia lukuja koneellekaan. Ja onnea vierotusoireista selviämiseen  ;) Tää ficci on ollu mullekkin tavallaan terapeuttinen. Vaikka mitenkä huonosti ois tuossa välillä menny, uusi luku tätä karisti hetkeksi kaikki murheet. Ja tästä ficistä inspiroituneena sain itse ruvettua värkkäämään yhtä piiiitkää ficciä, jossa yks soittaja saa tyttären (minut). Ja muutenkin, en olisi välttämättä ruvennut ficcailemaan, jos en olisi tätä ficciä lukenut. Ja tää ficci on ensimmäinen, johon olen kommentoinut ikinä. Siis IKINÄ. Muista yhä sen tunteen, kun aloin lukea tätä, valvoin melkein koko yön, nukuin jtn 6h ja jatkoin taas lukemista. Se oli vaan niin uskomaton kokemus. Yleensä tosiaankin vihaan sitä, kun kuvioihin tungetaan joku uusi, eritoten jos tungetaan jollekin lapsi, mutta Adaraa palvon, ja rakastan. Se on vain niin mahtava hahmo. Tätä ficciä ei kyllä voi unohtaa.

Ai niin, mun piti mennä kirjoittamaan

EDIT// Niin, sen takia rupesin tuota alunperin kokoamaan koneelle, kun luin tätä yhteenputkeen niin paljon, että lukuun 47 päästessä alko koskee jo silmiin, niin sen takia piti siirtää teksti wordille  ;D
« Viimeksi muokattu: 03.09.2008 16:24:41 kirjoittanut Neeppu »
They say drinking is a way to die
But at the end... Dying is a way to drink

Go, go Gryffindor!

Kuution kuusi tahkoa

Lauren

• Piirakkatyttö
  • Ava: Karakuri
« Vastaus #981 : 03.09.2008 16:14:56 »
Nyt viimein tuli haikea olo, kun luin puheesi. En ajatellut lukea PotC-ficciäsi, mutta kauheasti mieli tekisi. Sehän on NC-17? Olen kolmetoista (melkein neljätoista), sori, en vaan pysty lukemaan.
Kävin kyllä vilkaisemassa, hyvälle hahmolle olit tehnyt tyttären (nyt menee offiksi)

Joo, kuten jo sanoin, haikea olohan tästä tulee, mitähän seuraavaksi lukisin? Kirjoitathan ficcejä tästä? Ja muuten, olit oikeassa, että Sirius on todella hyvä hahmo isäksi, itsekin kaavailin joskus, että olisi siistiä kirjoittaa Siriuksen tyttärestä, mutta sinne kaukaisuuteen sekin haave jäi. Sä onnistuit tosi hyvin.

- Lauren
Save me
Somebody take my hand, and lead me
Slow me down

Lunella

« Vastaus #982 : 03.09.2008 18:12:45 »
Ihanaa.. Sinulla on PotC- ficci? Meen pian lukemaan, mutta nyt puheeseesi;
Eli, olen sanaton. Nyt tuli jotenki haikee olo, ku en voi enää "salaa" lukea tätä öisin. Ja taas kadotin punasen langan... No, minustakin Adara ja Draco kuuluvat yhteen, vaikka yhdessä vaiheessa kannatinkin vain Adara/Georgea. Minustakin teit oikein, kun jätit Severuksen henkiin. Severus, Draco ja Sirius ovat niin namms♥

Äh, anteeksi, mutta minusta ei oikeasti irtoa rakentavaa. *lähtee hissukseen toiseen ulottuvuuteen* ;)

Ps. Onneksi olkoon Adaran saattamisesta loppuun ja seuraan vielä varmasti muitakin ficcejäsi. (:

Life is an illusion.

Cirilla

• Welhon tytär
« Vastaus #983 : 03.09.2008 20:28:22 »
Viuhkis!
*cirilla pyyhältää paikalle ja vain pöllähdys käy, kun hän istahtaa koneelle ja hymyilee*

Minä olen toinen :D

Vaikka jotenkin tuntuu etten niin montaa kommenttia ole kirjoittanut ;)
No vaa, hyvä jos oon :D

Grau :)
Tunnen oloni erityiseksi *hymyilee ylpeänä*
vaikken sitä erityisemmin ole :D
En halua ylpeillä itselläni :)
kunhan nyt kerron täällä, että olen iloinen :D

Olen toinen! :D

Cirilla 8) *näpräilee näppäimiä ja miettii seuraavaa lukukohdetta*
Maailma on kaunis. Kiitos mielikuvituksesta ja taiasta.

Mya Musta

• Kirvesmurhaaja
  • Janne on mun sankari.
« Vastaus #984 : 04.09.2008 17:43:47 »
Sun puhe oli loistava, siinä viimeistään tuli jotkut pikkujutut, ja sua tuntu harmittavan ne jotkut samat asiat ku muakin kuten siis esimerkiks se, ettei Bellatrix ja Adara saanu sitä taistelua.. Ja se Peter juttuki... Ja kaikkia muitakin sun ajatuksia fikin kirjottamisen aikana :)
Ja se kun meitä lukijoita niin kovasti kiittelit, niin täytyy kyllä omasta puolestani ainakin sanoa, että täytyy laittaa saman verran kiitoksia sinulle, vaikka nyt vähän tyhjä olo onkin kun se on lopullisesti ohi, eikä tule enää mitään tänne, eikä täällä finissä ole enää pahemmin mitään luettavaa, tämä on ollut niin pitkä juttu, että kaikki muut on vähän jäänyt :D 
Mun piti taas sanoa niin paljon kaikkea hienoa, mutta ne unohtuu samalla kun kirjottaa jotain muuta..

Lainaus
Mitä vielä… Hmm… Voisi vielä sanoa että arvostaisin jos lukisitte joskus vaikkapa Pirates of the Caribbeanista tekemäni ficin, sillä Toisessa ulottuvuudessa ei paljoa kommentteja heru, ja osa teistä näyttäisi olevan PotC-fanejakin *köh* Mya *köh*… x)

kehheeh, oon lukenu sen jo ainakin kolme kertaa, mutta en vaan oo kommentoinu, kunnei ikää löydy ihan tarpeeks, täytyis kyllä varmaan jotakin sinnekkin kirjottaa, ja lukea se taas pian kun se on niin ihana, vähän nyt ku offiksi vedetään, oot senki maailman luonu vaikka kuinka hienosti ja se vaikuttaa niin aidolta <3 Mä löysin sen joskus silleen ku aattelin, että nyt tekis mieli lukee PotC:ia, jotenka menin sitte toisen ulottuvuuteen ja laitoin hakusanaks jack sparrow, sieltä se sitten tuli, otsikko vaikutti o ihan mielenkiintoselta, sitte katoin kuka on kirjottanu, FUBUKI, äkkiä lukemaan, sit jäin heti koukkuun ja täytyy aina sillon tällön lukee uusiks x)

Ja tuosta kommenntien lukumäärästä.... missä ihmeen välissä oon lähettäny noin paljon kommentteja tänne xD sulla on ollu kova laskeminen noissa :D mut kivahan se oli, näki vähän mitä on taas tullu tehtyä x)

Nyt kun ei voi pyytää seuraavaa lukua eikä mitään, niin toivomuksena olisi vaan, että alat pian taas jotain uutta hienoa fikkiä kirjottamaan jostain mielenkiintosesta, kyllä varmaanki luen sitte, os vaikka esimerkiks tykkäät TSH:stä x)
joo, tää menee nyt taas jokski älypavaaksi löpinäksi, joten kiitän sitten vielä tästä ihanasta fikistä, joka on IHAN pakko lukea joskus vielä uudestaan, vaikka jollakin lomalla, on tää niin pitkä...

Ja aivan, se Sirius, mäkin oon aina sitä miettiny, että missä on Siriuksen ex. tyttöystävät, entä perhe, kai se semmosenki ehti hankkia ennen Azkabania, ja sitte tuli tämän, heti oltiin ihan myytyjä (: hehheeh... ja Sirius tosiaan on ihan täydellinen isähahmo.. mulla on kyllä tosi ihana isä, mutta Sirius ois vielä ihanempi <3

Ja tähän väliin taas, että en keksi mitään muuta sanottavaa, ja katoan jonnekkin, vaikka pelaamaan simssiä tai jotain, ja kiitos!

Mya

PS. Se kommentti sinne toiseen ulottuvuuten ilmestyy sitten kun taas muistan :p

"Well every game is big for us."
TEAM Tukkajumala

Amy Malfoy

« Vastaus #985 : 05.09.2008 09:47:55 »
Kaunis loppupuhe! :) En muistanutkaan, että olin noin paljon kommentoinut, välillä nolotti kun ajattelin, etten ollut kirjoittanut kuin muutaman sanasen parille sivulle...
Kohta voisi lähteä uudestaan lukemaan Adaraa läpi ja POTC-ficciäsi olen jo aloittanut tuossa kesän alussa, mutta sitten se piiloutui jonnekkin joten nyt täytyy lähteä uudelle etsintä reissulle! :)

~Amy

Ginin banneri<3
~The End is here: Deathly Hallows Part II~
~Dramione~
”Goalies don't think." - Chris Osgood
                                                                       Kiitos Leijonat <3

Lizzy

• Twilight addicted
« Vastaus #986 : 05.09.2008 18:02:45 »
♥♥♥
Ihana kakkos epilogi ja ihanaakin ihanampi loppupuhe <333

Jäi tyhjä olo... Kertokaa mulle mitä mä nyt luen kun tämä loppui? ::)

Tämä oli siis niin ihana ficci kun olla saattaa ja Draco ja Adara kuuluvat todellakin yhteen, jonka olen varmasti sanonut jo aiemmin. Ainakin kun kommentoin ensimmäistä epilogia.

Tulin juuri Turun saaristosta ja aivot taisivat jäädä merelle kun ei järkevää kommenttia saa aikaan, mutta nii-iin ihana ficci.

Todella ihanaa kun jaksoit tämän kirjoittaa loppuun saakka. Kiitos tuhannesti ja yhdesti. <33

Adara ♥

Kiittäen tästä ihanaakin ihanammasta ficistä ♥, Lizzy.
♥♥♥
I felt hope. ♥

Musta-Anturajalka

« Vastaus #987 : 05.09.2008 18:51:04 »
Oli mukavaa vielä näin tämän ficin päätteksi lukea sinun omia mielipiteitä ficistäsi. :) Jotkut asiat selvisivät ehkä hiukan paremmin. :)
Ja tuota, noh. En oikein tiedä mitä sanoa. :D Olet todella hyvä kirjoittaja! ♥ ;D
Jos alkaisin tässä selittelemään kaikkea sitä, mitä mieltä olen ficistäsi, toistelisin luultavasti ihan samoja asioita kuin muutkin tuolla aikaisemmin :D Ja toiseksi, viestistäni tulisi todella pitkä. ;)
Mutta tosiaan, pidin tästä ficistäsi todella! (Vaikka ensin hiukan moitinkin, mutta äh. Älä välitä. :D)
Voisi hiukan kaivella tässä joskus muitakin ficcejäsi. :)

Kiitos vielä!

-Musta-Anturajalka

NeitiMusta

• Hakunamatata
« Vastaus #988 : 05.09.2008 22:01:16 »
Mun mielestä Sirius oli aivan loistava isä - siinä sä ainakin onnistuit todella hyvin! Musta on kamalaa, että tähän loppu Adaran tarina. (Mitä mä nyt luen  :( )
Oikein oli myös se, että Draco ja Adara pääty loppujen lopuks yhteen ;D
Lainaus
Gary Oldman, Sirius, huutamassa itku kurkussa siitä kuinka hän oli 12 vuotta Azkabanissa. Tunsin niin kovan sympatian aallon että halusin jonkun vain halaamaan häntä lohdutuksena. Ja se lohduttaja piti näköjään vääntää hyvin pitkän kaavan mukaan, hehe ^^’

Mulle tuli vähän samanlainen fiilis. En ollu käyny tääl kertaakaan, kun luin Azkabanin vankii ja mulle tuli sellanen fiilis, et on väärin, ettei Siriuksel oo perhettä yms. Ehkä tiiät mitä mä tarkotan ;D

Ja lopuks, kiitos tästä koko ficistä, loppupuhe oli kaunis ja oli kiva kuulla sun omat mielipiteet siitä ja sillain... (harmi et tää on nyt ohi)

<3
Kliseiden vannoutunut liittolainen! ♥

Neiti Felton

« Vastaus #989 : 06.09.2008 10:06:57 »
Joo olen hieman pahoillani, etten ole hirveästi kommentoinut ;>
Tämä kommentointi puoli aina töksähtelee sekä kun alotin
ficin lukemisen niin siihen oli tullut jo 80 lukua, niin en sitten
siinä välissä viittinyt enää niitä vanhempia lukuja kommentoida.

NO MUTTA FELTONININI KIITTÄÄÄ JA KUITTAA!
IHANA FICCI, JOO (; <3

Neiti Felton
Kuljen tietä sateenmustaa
Mielessäin vain kuva susta,
Kun soitto korvissani naurus soi.
Vaikka nään sut kanssa toisen,
Mielestäin mä saa sua pois en.
Silmiäs kai unohtaa en voi, en mä voi.

Avatar - Pureblood: Draco Malfoy ©

Lokitar

« Vastaus #990 : 11.09.2008 01:11:03 »
Ohhoh, kauhea kommenttivyöry tullut :O Koetan huomenna katsoa jos niiden seassa on kysymyksiä ja yritän sitten vastata. Nyt nukkumaan... :D

Slytherin

• Vieras
Vs: Adara, Siriuksen tähti
« Vastaus #991 : 11.09.2008 07:29:47 »
Jee, loppupuhe 8) kyllä on hieno, ei tarvinnut nauraa :'D paitsi hauskoissa kohdissa.  Oijoi, olenko vain 18 kommenttia kirjoitellut :o ? nojaa, löysin tämän vasta jtoen :'D siltiminut mainittiin ! Jee ! <3

Nyt immeiset, maratoni, luetaan uudestaan >> :'D

'tahtoo lukea kuolonsyöjä-kohtauksia'

Kiitos kamalasti tästä hienosta ficistä ja onnea muihin ficceihin. :)

Ääh, en keksi mitään järkevää :D

Hinska

• Vieras
« Vastaus #992 : 12.09.2008 20:45:24 »
Hih, olen vasta luvussa 33 ja piti lukea loppupuhe. (Siis miten niin olen kärsimätön ihminen..)

Olen samaa mieltä kanssasi siitä, että Siriuksesta olisi tullut niin hyvä isä että jalat alta. Ennen kirjojen lukemista tykkäsin leffoissa ihan hirveesti Siriuksesta, tais olla suosikki. Mutta.. nyt kirjat luettuani en tykkääkään leffojen Siriuksesta niin paljonkaan. :'D Mutta hei, oonhan mä siitä joskus tykännyt. (Leffojen Sirrestä siis)

Ootpas jaksanut pitkän ficin rustata. Joissain kohin oli kirjoitusvirheitä ja jotkut kohat meni mielestäni liian nopeasti ohi, mutta menenpäs lukemaan ficin loppuun... ;D

NeitiMusta

• Hakunamatata
« Vastaus #993 : 12.09.2008 22:58:26 »
Täytyy vaan taas voivotella, että tää loppu tähän ;D
*hädissään MITÄ MÄ NYT LUEN!!*

<3
Kliseiden vannoutunut liittolainen! ♥

José

« Vastaus #994 : 26.09.2008 23:50:09 »
Kolme kokonaista päivää meni, kun lueskelin tätä läpi. Olen yllättynyt todella. Pidin tarinan kokonaisuudesta ja etenkin siitä miten se päättyi. Tämä on yksi lempparificeistäni nyt. Printtasin tämän itsellenikin, koska tästä saa loistavaa luettavaa lentokoneeseen.

Myös minä olen pitkään halunnut lukea HP-kirjat jonkun toisen näkökulmasta ja nyt sen sainkin tehtyä. Olit onnistunut ujuttamaan Adaran hyvin tarinaan mukaan. Missään vaiheessa ei tullut sellaista oloa, että Adara ei kuulu joukkoon. Adara sopi porukkaan mainiosti. Sait Siriuksestakin todella hienon isähahmon. Luciuksesta ja Narcissastakin sait esille sen hyvemmän puolen.  :)

Itkin siinä kohtaa, kun Sirius kuoli ja myös siinä kohtaa, kun Adara sai Siriuksen takaisin. Täytyy myöntää, että siinä kohtaa, kun porukka oli siellä salaperäisyyksien osastolla niin minun oli pakko spoilaantua siitä, että eihän Sirius oikeasti kuolisi. Osittain toivoin jo Rowlingin kirjoja lukiessa, että hän olisi keksinyt jotain yhtä nerokasta siihen, että Sirius olisi säilynyt hengissä. Tämä olisi ollut parempi loppu oikeisiin HP-kirjoihin. ;D Samoin kiitän siitä, että jätit Severuksen henkiin! <3

Hetken jo ehdin pelästyä, että Adara on tavallinen kiltti tyttö, mutta toisaalta olen todella positiivisesti yllättynyt, että tämä liittyi kuolonsyöjiin.

Draco on juuri oikea mies Adaralle ja toivoinkin alusta asti, että he päätyisivät yhteen. Vaikka vähän jäi harmittamaan se, että George jäi yksin.

Nyt on kauhea ongelma, että mitä jatkossa luen, kun tämä loppui. ;D Ehkä eksyn lukemaan muita ficcejäsi. Pidän kirjoitustyylistäsi kovasti. Teksti tässä tarinassa oli sujuvaa enkä löytänyt niitä kirjoitusvirheitä. Ainoastaan meinasin mennä sekaisin siinä vaiheessa, kun epilogissa kaikki olivat Weasleyilla juhlistamassa jotain, (sori, en muista mitä. ;D) kun oli niin monta Severusta ja kauheasti lapsia. ;D

Unohdinkohan mainita jotain.. No jos jotain tulee mieleen niin varmasti käyn lisäilemässä. Täytyy ensiksi lueskella tarina muutamaan kertaan. :D
"Usein Dracon päässä ei liiku muuta kuin silmät."

Lokitar

« Vastaus #995 : 27.09.2008 00:21:48 »
oih, kiiros sirushio. Rupesi tulemaan jo vieroitusoireita kommenteista kun ei ole vähään aikaan tullut mitään mihinkään ficciin ^^ Ihanaa kun tyksit ja jesssus!! sä tulostit sen?! mahto tulla pino paperia O_O

José

« Vastaus #996 : 27.09.2008 00:57:23 »
Joo-o. Tulostin. ;D Tajusin itekkin sen paperimäärän vasta, kun se oli kokonaan tulostunu. Tulihan sitä paperia kyllä. :D Onneks printtasin sen työpaikan tulostimella niin ei tullu itelle kuluja. :D
"Usein Dracon päässä ei liiku muuta kuin silmät."

Needled Laiho

• Laihon nainen.
  • Suloinen pikku Wild Child
« Vastaus #997 : 12.10.2008 21:24:17 »
Anteeksi, offaan nyt, mutta tää on menny edelle Hazandran Pudotuksesta, joka on luettu 16556 kertaa, tämä on luettu 20206 kertaa, ja saattaa olla finin luetuin ficci.
They say drinking is a way to die
But at the end... Dying is a way to drink

Go, go Gryffindor!

Kuution kuusi tahkoa

Lily

• Vieras
« Vastaus #998 : 12.10.2008 22:43:17 »
Neeppu: Täh? Siis onhan Putoamistakin luetumpia Vaan minä en ole kala ja Dragon tamer. Tämä on kuitenkin luetuin. Tai katselluin, miten vaan.

Lokitar

« Vastaus #999 : 13.10.2008 00:27:38 »
Jaha, heti offaamassa kun selkäni käännän ;)