Kirjoittaja Aihe: Adara, Siriuksen tähti (K-11, 160 lukua)  (Luettu 352700 kertaa)

Slytherin

• Vieras
Vs: Adara, Siriuksen tähti 21.8: luku 160/160!!!
« Vastaus #920 : 23.08.2008 19:46:36 »
Luin ensin että Sopu on Snapu 8) Repes perse :D

Ja missäs se lupaamasi loppupuhe  ? vai tuleeko se epilogin jälkeen (JOKA TULEE?!!?)

Eli, voisin rohkaista sinua (ja muita) aloittamalla.
Aloitin tämän lukemisen vasta vähän aikaa sitten. Kesälomalla. En aluksi halunnut lukea tätä, yhtenä syynä lukujen määrä ja toisena, koska olit mainostanut tätä silleen ja sain hirveän tunteen. En tiedä minkä, mutta en pitänyt siitä :D (hyvät sanavalinnat). ja kaikki vaan sanoivat kuinka hieno ja koukuttava Adara on. Eihän ole!
Sitten kerran, kun oli jumalattoman tylsää, päätin avata sen. Luin prologin, hmmm. No, en luovuta.  Luin ensimmäisen osan... ja toisen... 160...

Se ON totta. Tämä todella koukuttaa. Koska hahmot ovat aitoja, juonenkäänteet hauskoja, tapahtumat jännittäviä. Upeaa.

Ihailen sitä, että olet aloittanut ficin, ja kirjoittanut loppuun asti. 160 lukua on paljon!

Lisäksi pointsit siitä, että olet tehnyt hurjasti töitä esimerkiksi sinun on pitänyt lukea tarkasti kaikki kirjat jotta saisit yksityiskohdat ficciin.

Myös se, että säästät meidät itkuilta (paitsi että jätät tämän ficin nyt :() pelastamalla sankarit Severuksen, Siriuksen, Fredin... Kiitos siitä, upeaa :)

Myös tuo nimivalinta. Olisin itse varmaan ottanut jonkun tylsän - Rachel, Hannah, Sara ymsyms, mutta minusta on kivaa että olet tehnyt reasearchia ja ottanut tiedon haltuusi että Adara on tähti Siriuksen tähtikuviossa :)

Kiittäsin sinua jokaisesti luvusta erikseen, mutta taidanpa jättää väliin :D
Ei, en jätä väliin. Tässä, koska olet tehnyt mahtavatn 160 lukuisen ficin meille, tässä sinulle 160 kiitosta (pienennettynä).
Kiitos! Kiitos! Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!  Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos! Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos! Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos! Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!Kiitos!
Joku nolife laskee nuo ;) mutta tiedän että siinä on 160

Lizzy

• Twilight addicted
« Vastaus #921 : 23.08.2008 21:34:45 »
EI, EI, EI, ei, ei, ei! Se EI voinut loppua vielä...  :'(

Mutta upea osa ja ihana lopetus. Saatkin sitten varmasti kirjoittaa sen epilogin. (Käsken sinua! *osoittaa taikasauvalla ja sanoo: "Komennu!")
En pitänyt tuosta Siriuksen ja Kalkaroksen sovusta. Ei se voi niin mennä, että Sirius kutsuu sitä Severukseksi! (Okei tuo on vain minun mielipiteeni, enkä vähäksy sitä ollenkaan, että kirjotit noin. Ihan hyvää luettavaa se oli kumminkin, mutta minulle he ovat aina 'vihollisia' keskenään. ::))
Mä en voi uskoa, että lopetit tän Fubukiiiiii!  >:(

Slytherin kanssa olen täysin samaa mieltä, että tämä koukuttaa... Niin kuin varmasti monen muunkin kanssa.

Kiitos, kiitos ja vielä kerran kiitos (voisin kyllä jatkaa pidenpäänkin, mutta...) siitä, että jaksoit kirjoittaa 160 lukua, meidän iloksemme tänne! (mutta mitä me nyt luemme kun tämä loppui? ::))

En vieläkään usko, että tämä on loppu ja tuijotan varmaan ruutua puoli tuntia ennen kuin uskon sen... Onneksi jätit Tonksin, Remuksen, Fredin ja Siriuksen henkiin, vaikka ne (tai no, he) kuolivatkin kirjoissa!

Tämä oli yksi lempi ficeistäni ja nyt tämä on loppu... Nyyh! :'(

Epilogia edelleenkin odottaen, Lizzy.

//ps. (unohdin nimittäin kirjoittaa vielä yhden asian) Olet saanut Adaran hyvin mukaan, etkä tunkenut häntä Harryn, Ronin ja Hermionen mukaan kaikkialle. (Olen varmaan tuon jo sanonut, mutta...) Ja harmi, että Adaralle jää pimeänpiirrosta jälki käteen... (Ellet sitten päättäisi niin, että se haalistuisi kokonaan pois... *vink, vink* ::)) Etkä sitten onneksi tappanut Adaraa. <33
« Viimeksi muokattu: 23.08.2008 22:09:33 kirjoittanut Lizzy »
I felt hope. ♥

Verbal Jint

• ultimate hecc
  • hecc this
« Vastaus #922 : 23.08.2008 21:38:20 »
Eiiii!!! MIKSI, MIKSI TÄN PITÄÄ LOPPUA??? Nyt sitä epilogia tänne Fubuki jumankauuuuuta!!! Ainiin ja tää vika luku kruunasi mahtavan ficin, tänks lukunautinnosta =)
NYT KAIKKI KOMMENTOIMAAN!
« Viimeksi muokattu: 24.04.2009 00:56:33 kirjoittanut bartemius »
오빠는 네가 너무 밉다
오빠는 네 말 듣기 싫다

Augurey

« Vastaus #923 : 24.08.2008 12:08:52 »
Sori en oo kommentoinu piiiiiitkäääään aikaan ( oon laiska laitaa kommettia)
Tää on mahtava ficci!  :o Vitsi mä yllätyin siitä et Viola ja Severus oli sisaruksia, loisto juonen käänne!
Laita se epilogi pliis. Miks kaikki hyvä pitää lopuu!!!! Kiitti siitä et sä et tappanu Adaraa etkä Remusta, Doraa, Frediä etkä ketääm muutakaan :D

Augurey kiitää hyvästä ficcistä ja pyytää epilogia.

Merimoi

• Vieras
« Vastaus #924 : 24.08.2008 14:56:52 »
Viimenen luku oli ihana <3 Meinasin revetä itkuun ku Sirius ja Severus sopi. Muutenkin. Tiedän etten saa rakentavaa aikaseksi tekemälläkään mutmut.. :D Tykkäsin.

Cirilla

• Welhon tytär
« Vastaus #925 : 24.08.2008 18:20:37 »
Kaunis.
Erittäin kaunis loppu.
Osasit lopettaa todella hyvin.
Aivan ihana!

Sirius ja Severus sopivat, mikä oli todella kaunista heiltä.
Aivan ihana!

Tämä koko ficci on ollut yhtä suurta ihanuutta.
Vaikka välillä onkin ollut jotain epäselvyyksiä ja muita tylsiä kohtia, mutta silti!
Olet osannut kirjoittaa yhden kokonaisuuden ja saanut sen loppuun!

Onnea ensinnäkin siitä että olet kirjoittanut tämän loppuun!
En tiedä olisinko itse saanut tätä loppuun :D
No eihän tämä ole minun ficcini, mutta tajusit kuitenkin?

Jotenkin surullista että tämä loppuu, mutta samalla hyvä.
Pitäähän se saada ficit joskus lopetettua ;)

Kiitokset vielä kerran tästä ficistä!
Olet uskomattoman hyvin osannut kirjoittaa Adaran kirjan juoniin mukaan.
Onnea!
Ja kiitos! :)

Cirilla 8)
Maailma on kaunis. Kiitos mielikuvituksesta ja taiasta.

Needled Laiho

• Laihon nainen.
  • Suloinen pikku Wild Child
« Vastaus #926 : 25.08.2008 00:12:21 »
Äh, minä luuraan kaksi yötä Tallinnassa, ja sinä ehit sillä välin julkasta lopun tarinasta! Murr!

Mutta ai että tää on mahtava. Monen monta hatunnostoa teikäläiselle, kuin sait kirjoitettua tämän loppuun. Yleensä en pidä itse keksityistä hahmoista, mutta Adaraan rakastuin.
Kirjoitat joka luvun todella ajatuksen kanssa, ja kaikki ne ovat todella hyviä. Kirjoitustaitosi kehityksen huomaa todellakin tämän ficin aikana. Viimeisimmät sata lukua ovat melkein parempia kuin Rowlingilla itsellään, mutta joka ikinen luku on kyllä aivan mahtava.
On sinulla kyllä ollut tässä työtä, sillä taisit väkertää tätä 2-3 vuotta, jos oikein muistan.
Uskon kyllä, että elämäsi tuntuu hieman tyhjemmältä ilman tätä ficciä. Sillä sen kirjoittaminen kyllä sitoo elämää ihan runsaasti.

Ja eritoten KIITOKSIA VALTAVASTI AIVAN USKOMATTOMASTA TARINASTA!!!!!
Virtuaalihaleja siulle!!

Minä lähden tästä yskäsenä ja nuhasena nukkumaan, kommentoin ehkä paremmin ja tarkemmin sitten kun olen täysin terve (myös pääkopasta)
They say drinking is a way to die
But at the end... Dying is a way to drink

Go, go Gryffindor!

Kuution kuusi tahkoa

Lunella

« Vastaus #927 : 25.08.2008 07:10:51 »
No nyt kun olen saanut vihdoin luettua nämä, uskallan tulla kommentoimaan... ja olen sanaton. Tämä tarina oli aivan loistava.
Luin tätä kaksi yötä ja olen ihmeissäni, kun sain tämän luettua n. kahdessa päivässä. Ja koska tarina oli hirvittävän pitkä, en viitsi ottaa erikseen sieltä täältä ihania kohtia, vaan kommentoin niistä mitkä muistan.
Eli Adaran kehittyminen tarinan aikana. Oli hienoa katsella kuin pikkuinen Adara, joka oli pihkassa Malfoyhyn kasvaa aikuiseksi.

Sitten Sirius. Olin jo purskahtaa itkuun ja saada sydänkohtauksen, kun se kuoli. Olinhan nähnyt sen kuoleman jo elokuvissa ja kirjassa ja nyt vielä piti seurata Sirren kuolemaa tässäkin. Itseasiassa itsellänikin oli käynyt mielessä, että kaikkihan pystyisi pelastamaan ajankääntäjällä. Kääntäisi vain tarpeeksi monta kierrosta... Hyppelin ilosta(en sentään olihan yö kun tätä luin) kun Adara pelasti Siriuksen.

Kuitenkin yksi lempikohtani oli ollut se, kun Adara liitty kuolareihi ja ketutti aivan vietävästi, ku se asia jäi menneeseen ja Adaran muisti lähti. Eli kun Adara esitti olevansa rakastunut Severukseen ja liitty uudestaan kuolareihin, olin taas ratketa riemusta. (älkää katsoko minua noin! :D)

Sitten oli söpöä, kun Adara yritti suojella Seveä muilta koulun opettajilta. Ei ihme, että opettajat ja Harry järkyttyivät. Kaiken kaikkiaan Adaran ystävyys Severusta kohtaan oli liikuttavaa ja kun paljastui, että Sev on Adaran setä, järkytyin. Se oli niiin mahtava asia! Severuksen selviytyminen oli yksi herkullisimmista kohdista. Sev on lempihahmoni ja minusta oli hirveää, kun Rowling soi sille niin kammottavan lopun. Olin aina toivonut Severuksen maineen puhdistautumista. Tässä se tapahtui. Kiitos sinun!<3 :D

Siriuksen reaktio Severukseen oli vallan mainio ja virnuilin, kun Sirre yritti pyydellä Seveltä anteeksi. En olisi edes unissani voinut kuvitella mitään epäSiriusmaista.

Tämä tarina toteutti kaikki ne haaveet mitä Rowling ei toteuttanut, Sev saa anteeksi, Sev paljastuu uskolliseksi, Sirre ei kuole, Sirrellä on tytär jne.
Kirjoitusvirheitä huomasin tarinassasi melkoisesti, mutta kuitenkin vähän, kun ottaa huomioon miten paljon sivuja tässä on. En jaksa enään mennä etsimään niitä tekstistä, joutuisin selata koko tekstin uudestaan. :)
Kiitos kaiken kaikkiaan aivan loistavasta lukukokemuksesta. Olen surullinen, kun en voi lukea enempään pidemmälle sillä kysymyksiä jäi aika paljon auki.
« Viimeksi muokattu: 25.08.2008 07:13:30 kirjoittanut Servetti »

Life is an illusion.

Lauren

• Piirakkatyttö
  • Ava: Karakuri
« Vastaus #928 : 25.08.2008 14:32:02 »
Voi ei! Se loppu! Mitä minä nyt luen?
Mutta kuitenkin, ihana lukunautinto tämä on ollut. Kiitoksia tästä, erittäin paljon. Koskettava kohta oli kun Sirius ja Severus sopi, se oli ihana. Kiitos muuten paljon, ettet tappanut ketään hyvää tyyppiä. Ja sekin oli loistava keksintö, kun et jättänyt Adaralle pimeä piirtoa käteen, olis ollut aika kauhea muisto. Laita epilogi tänne, haluuun vielä lukea sen. Sun on pakko laittaa se.

Lauren Swann kiittää (ja laitat kans sen epilogin)
Save me
Somebody take my hand, and lead me
Slow me down

Justinee

• Vieras
« Vastaus #929 : 25.08.2008 20:08:40 »
Mitä? Loppuko se? :o Mitäs me Adara fanit nyt luetaan? Kai sä kirjoitat vaikka jotain one-shotteja siitä tai tai alotat uuden pitkän?  ;)
Oli aika sillai outo tuo loppu, kukaan ei kuollu!  ??? Mutta on se jossain mielessä hyväkin asia. Koska jos Fred ois kuollu oisin ollu ihan  :'(

Mutta koska mä en koskaan kirjoita rakentavaa, säntäänkin katsomaan Huippumalli haussa!  :D

Heihei :-*

Mya Musta

• Kirvesmurhaaja
  • Janne on mun sankari.
« Vastaus #930 : 26.08.2008 15:44:01 »
Pakko nyt kommentoida, että sinä Fubukisuklaapiparminttuvaniljajäätelö laitat sen epilogin tänne :D Järkeväähän et tetenkään saa irti, mutta kehuja tietysti tulee taas ne samat mitä on aiemminkin tullut sanottua tässä piiitkän matkan varrella, eli: olet saanut Adaran loistavasti mukaan tuonne tarinaan, eikä A roikkunut koko ajan "kärkikolmikon" kanssa näissä kaikissa jutuissa, vaan alkoi luoda omaa, kuten se kuolonsyöjäjuttukin, mikä oli toisaalta ilkeää, mutta silti aivan loistavaa! Ja niina paljon olisi siis kehuja varastossa, että tästä kommentista tulisi aivan toivottoman pitkä, joten voit sitten vaikka lueskella jotain vanhoja kommentteja suurinpiirtein ;p Kuitenkin pakko sanoa, että kova homma tässä on varmasti ollut, ja sun pitäisi nyt onnitella itteäsi oikeen kunnolla ja harkita kirjan julkaisemista :D

Laita pian se epilogi, tahtoo vielä saada sen <3

Mya

PS. Laskin kaikki Slytherinin kiitokset xD siinä tottatosiaan oli 160!! xDDDDDDDDDDDDD (yksi vielä enemmän niin s on etukäteen kiitos epilogista ;p)
"Well every game is big for us."
TEAM Tukkajumala

Cattleya

« Vastaus #931 : 26.08.2008 16:40:20 »

Eikäeikäeikäeikä!!!!! Ei tää saa loppuu!! Nyyh  :'(
Ei sua huvittas kirjottaa 160 lukuu lisää? Ei vai? ???
Noh, joka tapauksessa tää oli mahtava ficci, ihana kun jätit kaikki henkiin (Dobbya lukuunottamatta :-\) ja toi loppu oli tosi hyvä. Siit tuli just sellanen haikee fiilis ku hyvien kirjojen kans, et ei saa loppuu viel!
Mut hyvä oli. Oon ihan pihalla: mitä ny pitäs tehä??
Nii, ja se epilogi tänne ja heti  >:(
Kiitän :D
“A dragon has just flown over the tree-tops and lighted on the beach. Yes, I am afraid it is between us and the ship. And arrows are no use against dragons. And they're not at all afraid of fire."

"With your Majesty's leave-" began Reepicheep.

"No, Reepicheep," said the King very firmly, "you are not to attempt a single combat with it.”

- The Chronicles of Narnia, The Voyage of the Dawn ...

Lokitar

« Vastaus #932 : 27.08.2008 14:00:06 »
Viä 8 kommenttia nii laitan epilogin ;) tulee kato pyöreät 1000 kommenttii

Amy Malfoy

« Vastaus #933 : 27.08.2008 14:38:42 »
No pakko tätä viimeistä osaahan on kommentoida! Ei tätä voi olla kommentoimatta!! :D
ensinnäkin suuret hyperisot kiitokset, että jätit Fredin henkiin!! <3<3 Koska kirjassa itkin vuolaasti Fredin kuolemaan ja olisin varmasti itkenyt tässäkin.. Mutta kiitos siitä..
Mainiosti olit laittanut nuo Severuksen muistot myös Adarankin nähtäväksi! (hyvä ettei Harry unohtunut välistä :D)
Mutta jaa-a... Oudoltahan tämä tuntuu, että tämä on ohi nyt.. Muistan vielä miten aloitin lukemaan tätä:
ennen hiihtolomaa etsin sopivia pitkiä ficcejä joita voisin lukea, kun matkasimme Åreen ja minä en voinut lasketella (nilkat oli ihan paskana, hyvä jos kävelyä kesti) Löysin tällaisen kivan nimisen ficin, jota oli kirjoitettu 134 sivua, en juuri nyt muista kuinka monta kappaletta, alle sata jos oikein muistan...
No tallensin kappaleet wordille ja siirsin isän kannettavalle, jonka otimme mukaan..

No iskipä sitten sellainen 40 asteen kuume/flunssa/oksennustauti hiihtolomalla, joten vietin sitten päivät sisällä enkä päässyt kuin kahdesti käymään ulkona..
Yritin säästää lukemista ja kyllä siinä viikko meni, koska muutamaan kertaan nukahdin kesken lukemisen (Se ei johtunut sinun kirjoituksistasi, mutta kuume vie vähätkin voimat, joita sohvalla ei paljon kyllä kerätä)
Mutta todella jännittävä ja mielenkiintoinen ficci oli!!
Epilogia odotellessa..

~Amy

Ginin banneri<3
~The End is here: Deathly Hallows Part II~
~Dramione~
”Goalies don't think." - Chris Osgood
                                                                       Kiitos Leijonat <3

Wleko

• Korpinkynsi
  • Viemäri, NY
« Vastaus #934 : 27.08.2008 16:40:48 »
Huhhu, viimein sain kaikki luettua. Aluksi ajattelin että jaksaako tälläistä luku urakkaa edes aloittaa mutta luinpahan nyt ja kyllä kannatti!
Luojan kiitos jäti Fredin henkiin, kiitos siitä. Kalkkaroksen ja Siriuksen sovinta oli hyvä kohta ja hyvin kirjoitettu. Kyllä vähän harmittaa että tämä on nyt loppu mutta kaikki hyvähän loppuu aikanaan (valitettavasti).

strawberry^spoon

« Vastaus #935 : 27.08.2008 19:14:38 »
ÄÄKS, tää on jo loppu!  :o En oo käyny täällä vähään aikaan... nää viimiset luvut oli tosi hyviä ja Kalkaroksenkin jätit eloon   :)  Kiitos paljon tästä ficistä, sitä oli ilo lukea. Toivottavasti saadaan lukea lisääkin sun tarinoita täältä.  :)

Lokitar

« Vastaus #936 : 27.08.2008 23:40:16 »
Voisin vihdoinkin vastata kaikkiin kommentteihin, puheen jätän Epilogi 1:sen ja epilogi 2:sen välille. Kyllä!! Epilogeja tulee kaksi!!!  ;D

Lily Potter, kiitos kiitos kehuista, olen todella otettu ^^ ja ilo on minun puolellani, kun olen saanut näin pitkän ficin aikaan ja kuinka paljon suosiota se loppujen lopuksi sai (kohta 10 000 kommenttia täys ja lukukertoja yli 18 000!)
Lumos, vau, jos olen ainoa jonka ficciä täällä enää luit :O olen yllättynyt
Kelmikiti, se selviää 10 000:en kommentin jälkeen ;)
eskimopuikko, et ole ainoa joka menee sekaisin nykyään kirjoja lukiessaan :D alan itse välillä ihmettelemään että missäs helkkarissa se Adara nyt luuhaa xDDD olen näköjään kirjoittanut hieman liikaa
Neiti Felton, kyllä tulee, kaksin kappalein. Toivottavasti se "joka jäi puuttumaan" löytyy epilogeista ;)
jennimur, ihanaa että sain sut yllätettyä Violan ja Severuksen sisaruudella, se oli tarkoituksenikin ;D toivoin että moni muukin olisi ilmaissut järkytyksensä, mutta useimmat vain ohittivat jutun ja pyysivät jatkoa :/
Musta-Anturajalka, kiitos, olen kyllä hiukan ylpeä nyt ^^
NeitiMusta, kiitos kiitos ^^ ja Sirius ei tehnyt sovintoa Kalkaroksen kanssa vain Violan ja Adaran takia, vaan Sirius pyysi (omalla heikolla tyylillään) anteeksi että oli tehnyt Kalkaroksen elämän vaikeaksi aikoinaan. Kalkaros sisimmässään ymmärsi sen ja näin he saivat sovun. :)
Chikyo, epilogeja tulossa kyllä ;)
Darth Lily, kiitos kovasti ^^
Tunnelimyyrä, epilogit tulee kymmenennen tuhannen kommentin jälkeen :D
Slytherin, puhe tulee epilogien välissä. Kiitos kauheasti kommentistasi ja kehuista, olen todella todella todella (en taatusti kirjota 160 kertaa) otettu ^^
Lizzy, kaikki loppuu aikanaan :( Ja epilogit ovat jo valmiina, ette vaan saa niitä vielä ;). Ajattelin kirjoittaa ficin Siriuksen ja Violan ajoistakin, joskin "HIUKAN" lyhyemmän kuin tämä :D
Luna Leto, tulee tulee ^^
Augurey, tapoin mä Dobbyn :( mutta muuten säästin kyllä niin monen hahmon koska mun mielestä olisi ollut silkka vääryys tappaa Remus tai Tonks, esimerkiksi.
Merimoi, itkupilli ;)
Cirilla, pitkä kommentti kuten aina  :D Itselleni on aika vaikeeta uskoo et tää tosiaan on viimein ohi. Niin pitkään mä tätä kuitenkin kirjoitin...
Neeppu, kiitos kiitos *halii takasin* ^^
Servetti, ihanaa kun osasit arvostaa sitä miten ei-yksinäiseksi yritin Kalkaroksen tehdä Adaran ansiota. Luettuani Kuoleman varjelukset ekaa kertaa ajattelin että Kalkarosta kohtaan tehty kaikki vääryys olisi pakko korjata jotenkin, ja tietty toteutin sen sitten tässä ^^
Lauren Swann, lue vaikka mun Pirates of the Caribbean ficci (Rommiakin vahvempi), luin sitä tänään läpi ja nauroin omille jutuilleni ihan kippurassa  :D
Justinee, samat sinulle kuin Lauren Swannille ja Lizzylle ;)
Mya Musta, kirjan julkaisu? Ei nyt ihan vielä, aloittamani fantasiakirja on vasta kolmannessa luvussa ^^ (kyllä, olen aloittanut sellaisenkin...)
Cattleya, kyllä se epilogi vielä tulee ^^
Amy Malfoy, mielenkiintoinen alkutaival sinulla :D
Vicky, nii-i, kaikki loppuu aikanaan :(
strawberry^spoon, muista ihmeessä lukea epilogit kun olen julkaissut ne ;) ja samat sinulle kuin lauren swannille: lue Rommiakin vahvempi. Se on yksi omista lemppareistani.

Kiiiitoooos tähän astisista kommenteista. Alan nyt suunnittelemaan puhettani *köh köh Slytherin pakotti köh köh* ja viimeistelemään toisen epilogin ;) Olette ihania kaikki <3
« Viimeksi muokattu: 27.08.2008 23:42:52 kirjoittanut Fubuki »

Mya Musta

• Kirvesmurhaaja
  • Janne on mun sankari.
« Vastaus #937 : 29.08.2008 15:25:37 »
Lainaus
Kelmikiti, se selviää 10 000:en kommentin jälkeen

tarkoitat kai 1000 kommenttia ;)
"Well every game is big for us."
TEAM Tukkajumala

DaJuza

• *
« Vastaus #938 : 29.08.2008 16:17:12 »
Kokoajan oon tätä seurannu, nyt vasta pistän kommenttia ;)
Tarina oli alussa todella hyvä, luvut pitkiä, kuvailua yms. Mutta nyt lopussa sanotaanko 120.luvun kohdalla luvuista tuli hieman lyhyitä. Olisi ollut kivempaa lukea pitempiä lukuja, vaikka niiden julkaisussa olisikin mennyt hieman kauemmin. Lopusta tykkäsin, hyvä kun tuli väliin yksi pitempikin luku, toivottavasti Epilogitkin ovat yhtä hyviä!  :)

Neriah

• Vieras
« Vastaus #939 : 30.08.2008 12:15:33 »
Olen ollut ulkomailla viikon, etkä voi uskoa kuinka paljon odotin päästä takaisin koneen ääreen lukemaan viimisen luvun!
Noooo tää loppu! Mut hyvä loppu oli. Jäi mukavasti tilaa mielikuvitukselle keksiä lisää jatkoa, mutta epilogi olisi mahtava!!
Sirius ja Kalkaros oli niin suloisia puhumassa tollaisista asioista, jotka yleensä jätetään naisten puuhaksi.   :)
Taidanpas lukea tämän jossain vaiheessa uudestaan, vaikka 160 lukua on kiitettävän paljon. (ei kyllä yhtään liian vähän)
Mutta joka tapauksessa, kiitos, kiitos tästä ihanasta ficistä ja nyt olisi sopiva paikka epilogille. (Aika moni on jo kommentoinut...) :D

Neriah