Voisin vihdoinkin vastata kaikkiin kommentteihin, puheen jätän Epilogi 1:sen ja epilogi 2:sen välille. Kyllä!! Epilogeja tulee kaksi!!!
Lily Potter, kiitos kiitos kehuista, olen todella otettu ^^ ja ilo on minun puolellani, kun olen saanut näin pitkän ficin aikaan ja kuinka paljon suosiota se loppujen lopuksi sai (kohta 10 000 kommenttia täys ja lukukertoja yli 18 000!)
Lumos, vau, jos olen ainoa jonka ficciä täällä enää luit :O olen yllättynyt
Kelmikiti, se selviää 10 000:en kommentin jälkeen
eskimopuikko, et ole ainoa joka menee sekaisin nykyään kirjoja lukiessaan
alan itse välillä ihmettelemään että missäs helkkarissa se Adara nyt luuhaa xDDD olen näköjään kirjoittanut hieman liikaa
Neiti Felton, kyllä tulee, kaksin kappalein. Toivottavasti se "joka jäi puuttumaan" löytyy epilogeista
jennimur, ihanaa että sain sut yllätettyä Violan ja Severuksen sisaruudella, se oli tarkoituksenikin
toivoin että moni muukin olisi ilmaissut järkytyksensä, mutta useimmat vain ohittivat jutun ja pyysivät jatkoa :/
Musta-Anturajalka, kiitos, olen kyllä hiukan ylpeä nyt ^^
NeitiMusta, kiitos kiitos ^^ ja Sirius ei tehnyt sovintoa Kalkaroksen kanssa vain Violan ja Adaran takia, vaan Sirius pyysi (omalla heikolla tyylillään) anteeksi että oli tehnyt Kalkaroksen elämän vaikeaksi aikoinaan. Kalkaros sisimmässään ymmärsi sen ja näin he saivat sovun.
Chikyo, epilogeja tulossa kyllä
Darth Lily, kiitos kovasti ^^
Tunnelimyyrä, epilogit tulee kymmenennen tuhannen kommentin jälkeen
Slytherin, puhe tulee epilogien välissä. Kiitos kauheasti kommentistasi ja kehuista, olen todella todella todella (en taatusti kirjota 160 kertaa) otettu ^^
Lizzy, kaikki loppuu aikanaan
Ja epilogit ovat jo valmiina, ette vaan saa niitä vielä
. Ajattelin kirjoittaa ficin Siriuksen ja Violan ajoistakin, joskin "HIUKAN" lyhyemmän kuin tämä
Luna Leto, tulee tulee ^^
Augurey, tapoin mä Dobbyn
mutta muuten säästin kyllä niin monen hahmon koska mun mielestä olisi ollut silkka
vääryys tappaa Remus tai Tonks, esimerkiksi.
Merimoi, itkupilli
Cirilla, pitkä kommentti kuten aina
Itselleni on aika vaikeeta uskoo et tää tosiaan on viimein ohi. Niin pitkään mä tätä kuitenkin kirjoitin...
Neeppu, kiitos kiitos *halii takasin* ^^
Servetti, ihanaa kun osasit arvostaa sitä miten ei-yksinäiseksi yritin Kalkaroksen tehdä Adaran ansiota. Luettuani Kuoleman varjelukset ekaa kertaa ajattelin että Kalkarosta kohtaan tehty kaikki vääryys olisi pakko korjata jotenkin, ja tietty toteutin sen sitten tässä ^^
Lauren Swann, lue vaikka mun Pirates of the Caribbean ficci (Rommiakin vahvempi), luin sitä tänään läpi ja nauroin omille jutuilleni ihan kippurassa
Justinee, samat sinulle kuin Lauren Swannille ja Lizzylle
Mya Musta, kirjan julkaisu? Ei nyt ihan vielä, aloittamani fantasiakirja on vasta kolmannessa luvussa ^^ (kyllä, olen aloittanut sellaisenkin...)
Cattleya, kyllä se epilogi vielä tulee ^^
Amy Malfoy, mielenkiintoinen alkutaival sinulla
Vicky, nii-i, kaikki loppuu aikanaan
strawberry^spoon, muista ihmeessä lukea epilogit kun olen julkaissut ne
ja samat sinulle kuin lauren swannille: lue Rommiakin vahvempi. Se on yksi omista lemppareistani.
Kiiiitoooos tähän astisista kommenteista. Alan nyt suunnittelemaan puhettani *köh köh Slytherin pakotti köh köh* ja viimeistelemään toisen epilogin
Olette ihania kaikki <3