Kirjoittaja Aihe: Adara, Siriuksen tähti (K-11, 160 lukua)  (Luettu 352755 kertaa)

Amy Malfoy

Vs: Adara, Siriuksen tähti 11.8: luku 151!!!
« Vastaus #820 : 11.08.2008 10:34:04 »
Uiui!! Jännäksi menee, en malta odottaa!! :D
Odotan kyllä tuota viimeistä taistelua innolla, miten Adaran käy, miten Severuksen käy (tai siis tiedämme jo mitä Severukselle käy joten...)mutta jatkoa odotellessa :)

~Amy

Ginin banneri<3
~The End is here: Deathly Hallows Part II~
~Dramione~
”Goalies don't think." - Chris Osgood
                                                                       Kiitos Leijonat <3

Neriah

• Vieras
« Vastaus #821 : 11.08.2008 11:32:03 »
Menee tosi jännäks. Kalkaros on niin suloinen. Rakastaakohan se oikeesti Adaraa..?!

Neriah

Werewolfie

« Vastaus #822 : 11.08.2008 13:16:02 »
Ei muuta kun jatkoo...

Lily Potter

• Vieras
« Vastaus #823 : 11.08.2008 14:52:15 »
Perkeleen koulu. Kerkesin vasta nyt koneelle.

Odotan viimeistä taistelua innolla! Lisää vaan, ja kiitos nopeasta kirjoitustahdista!

Lily P.

Tunnelimyyrä

• en idiot
« Vastaus #824 : 11.08.2008 16:28:07 »
Hyvä luku taas, vaikka puolet tekstistä menikin toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Flunssa iski päälle, ääni lähti ja hirveä väsymys - eilen riparilta kotiin.. Isosena olo on rankkaa. Mutta hei, jatkoa pian, tuo viimeinen taistelu on mielenkiintoinen, tahdon tietää vedätkö kirjan mukaisesti vaiko et ^^

- Äärimmäisen väsynyt kahvinarkomaani eli siis Myyrä
En osaa olla epätavallinen, enkä tavallinen, mikä siis olen?
*klik*

NeitiMusta

• Hakunamatata
« Vastaus #825 : 12.08.2008 17:01:12 »
Tää on sairaan hyvä! Mä luin tän kokonaan, alusta asti ihan loppuun! En vaan pystyny lopettaan.  ;D
Mun mielest on tosi ihanaa, ettei Sirius kuollukkaa, se on vaan niin hyvä hahmo.
Kyllä aluks tuntu omituiselta, että Siriuksel ois lapsi, mut mitä pidemmälle tää tarina on edenny, sitä paremmin se on sopinu siihen.
Sä oot tosi hyvä kirjottaan ja toivon, että tähän tarinaan tulee pian jatkoo!  ;D  :D  ;D  :D  ;)
Kliseiden vannoutunut liittolainen! ♥

Lokitar

« Vastaus #826 : 12.08.2008 17:32:53 »
Luku 152. Valmiina taistoon

Adara tuli levottomaksi, ajateltuaan mitä typeryyksiä Harry saattaisi tehdä jos hän törmäisi Kalkarokseen. Ajatus kummitteli hänen mielessään pitkään, niin pelottavana ja sydäntä puristavana että hän hiipi ulos tarvehuoneesta ja juoksi kohti Korpinkynnen tupaa. Matkalla hän ihmetteli: koska hän alkoi välittää Kalkaroksesta? Tai koska hän alkoi välittää Kalkaroksesta niin paljon? Ainoa asia joka hänen mielessään oli se, että onko Kalkaros turvassa jos Harry tapaa hänet. Harry ei tiennyt totuutta, Harry ei tiennyt mitään. Tajusiko Kalkaros sen vaaran auttaessaan Harrya Adaran kautta, pysyen anonyyminä hyvän tekijänä? Miksi hän ei paljastanut totuutta Harrylle? Halusiko Kalkaros hoitaa kaiken yksin, kuten aina?

”Kuka siellä?” kuului yhtäkkiä käytävästä. Adara astui esiin, mutta näki että McGarmiwa olikin selin häneen.
”Minä”, kuului vastaus McGarmiwan edestä ja nurkan takaa ilmestyi Kalkaros. Adara käveli ripeästi kohti McGarmiwaa, hän aavisti että Harry oli jossain lähellä.
”Adara, älä tule lähemmäs”, McGarmiwan ääni kuului.
”Missä Carrowit ovat?” Kalkaros kysyi hiljaa.
”Eivätköhän he ole siellä minne sinä heidät käskit”, McGarmiwa sanoi ja huomasi että Adara asteli vieläkin lähemmäs.
”Adara, pysy kaukana!” tämä huusi. Adara pysähtyi hetkellisesti.

”Sain sellaisen käsityksen, että Alekto on napannut tunkeilijan”, Kalkaros totesi.
”Niinkö? Entä mistä sinä sellaisen käsityksen sait?” McGarmiwa kysyi ja Kalkaros koukisti hivenen vasenta käsivarttaan.
”No niinpä tietysti, olin aivan unohtaa että teillä kuolonsyöjillä on omat yksityiset yhteydenpitonne”, McGarmiwa totesi ja Adara halusi venyttää hetkeä ennen kuin McGarmiwa tai Kalkaros hyökkää. Hänen täytyi keksiä jotain.
”Miksi minä en saanut tietoa tunkeilijasta?” Adara kysyi ja McGarmiwa katsoi tätä hölmistyneenä.
”No hyvä lapsi, ethän –” Adara hieraisi vasenta käsivarttaan ja McGarmiwa kalpeni silmiinpistävästi. Adara asteli taas lähemmäs, ja tunsi kuinka hänen jalkansa potkaisi jotain näkymätöntä. Hän tiesi että se oli Harry, mutta hän ohitti tämän kuin ei olisi huomannut melkein kompastumistaan.
”Niin tietysti… Severus sinä…” McGarmiwa puhui hitaasti.
”Minerva, tiedän että Potter on selkäsi takana”, Kalkaros totesi ja samassa McGarmiwa heilautti sauvaansa ja Kalkaros ehti loihtia kilpiloitsun eteensä.

McGarmiwa leijutti yhden soihduista luokseen, taikoi sen suureksi tulirenkaaksi joka hyökkäsi kohti Kalkarosta, mutta muuttui sitten mustaksi käärmeeksi, joka hajosi kymmeniksi tikareiksi.
”Adara, pysy poissa!” Kalkaros huudahti ja nappasi loitsulla vieressään olevan haarniskan eteensä ja tikarit lensivät sen rintakehään kolahdellen.
”Minerva!” kuului Adaran takaa ääni ja hän näki Lipetitin ja professori Verson juoksemassa heitä kohti, Kuhnusarvio vanavedessään.
”Ei! Sinä et enää murhaa ketään Tylypahkassa!” Lipetit huusi Kalkarokselle ja loihti haarniskan eloon. Se yritti rusentaa Kalkaroksen ja Adara ei voinut itselleen mitään kiljaistessaan.
Hän otti sauvansa ja rukoili onnistuvansa: hän heilautti sauvaa ja muutti panssarisen haarniskan tomuksi. McGarmiwa ei tuntunut huomaavan että loihtija oli Adara, vaan luuli Kalkaroksen tehneen sen. Hän oli heilauttamassa juuri sauvaansa kun Adara juoksi Kalkaroksen luo.
”Severus!” hän huudahti ja avasi viereisen luokan oven. Kalkaros ei miettinyt kahdesti noustessaan ylös ja ampaistessaan luokan ovesta sisään. Adara sulki oven järkyttyneiden katseiden seuratessa. Hän kääntyi ja näki Kalkaroksen jo ikkunalla.
”Mitä sinä teet?!”
”Palaan vielä, älä huolehdi!” Kalkaros lupasi.
”Minä jään tänne”, Adara sanoi.
”Onnea”, Kalkaros totesi ja hyppäsi alas ikkunasta. Adara juoksi pelästyneenä ikkunalle, mutta huomasi Kalkaroksen lentävän jo kauempana. Samassa luokan ovi aukesi ja McGarmiwa, Harry, Luna, Kuhnusarvio, Lipetit ja Verso astelivat sisälle, sauvat osoitettuna Adaraa kohti.
”Missä Kalkaros on?”
”Pakeni”, Adara totesi ja osoitti taivaalle. McGarmiwa piti sauvaa yhä ylhäällä. Harry katsoi Adaraa ihmetellen, Kuhnusarvio oli sanaton…

Oli täydellinen hiljaisuus. Adara ei nostanut sauvaansa ketään vastaan.
”Adara, kerro minulle nyt rehellisesti, mitä sinun päässäsi oikein liikkuu?” McGarmiwa kysyi.
”Professori, ette te voi uskoa –” Harry aloitti, muttei tiennyt mitä itsekään oli sanomassa.
”Harry, sinä tiedät, etten voinut muuta – jos en olisi auttanut, hän olisi tajunnut, etten ole hänen puolellaan. Sitten tämä –” Adara näytti piirtoaan, ”ja tämä –” Adara näytti kihlasormustaan. ” – olisi ollut turhaan!”
”Jos olisimme päihittäneet hänet nyt, sen ei olisi ollut enää väliä”, Harry sanoi, kun McGarmiwa huojahti järkytyksestä.
”Kyllä olisi! Amikus ja Alekto ovat yhä täällä, Voldemort on tulossa – miten minä selittäisin sen että Kalkaros päihitettiin minun nenäni alla enkä tehnyt mitään häntä pelastaakseni?”
”Adara, viimeinen taisto on nyt, millään vakoilulla ei enää ole väliä!” Harry huusi.
”Kyllä sillä vielä on! Minä tunnen sen, minä tiedän sen! Jotain tapahtuu vielä ja sitten minä kadun kun menin paljastumaan! Minä vannon äitini – minä vannon Siriuksen nimeen että minä haluan Voldemortin kuolevan, ihan yhtä paljon kuin tekin toivotte, joten luottakaa minuun!” Adara huusi. McGarmiwa laski viimein sauvansa ja Adara kiitti.

”Mitä teemme, nyt kun Voldemort on matkalla tänne?” Lipetit kysyi.
”Linnoitamme koulun, Potterilla on linnassa tehtävä, jonka Dumbledore jätti hänelle. Meidän on suojattava koulu kaikella mihin kykenemme, sillä välin kun Potter tekee sen mikä hänen täytyy”, McGarmiwa sanoi.
”Ymmärrät varmaan, ettei mikään, mitä teemme, pysty pitämään tiedät-kai-ketä poissa loputtomasti?” Lipetit kysyi.
”Voimme silti viivyttää häntä”, Verso totesi.
”Ehdotan että langetamme perussuojaukset ja kokoamme sitten oppilaat suureen saliin. Suurin osa on evakuoitava, mutta jos jotkut täysi-ikäiset tahtovat jäädä taistelemaan, minusta heille on annettava tilaisuus.” Samassa Adara tunsi kuinka hänen piirtoaan poltti. Hän tunsi sanojen muodostuvan mieleensä: Hyökkäämme Tylypahkaan. Kootkaa kaikki joukot…

”Hän aikoo tuoda kaikki joukkonsa”, Adara sanoi ja painoi kätensä piirrolle, kuin se olisi muka lievittänyt poltetta ihollaan. McGarmiwa ja muut valahtivat kalpeiksi.
”Tavataan suuressa salissa kahdenkymmenen minuutin kuluttua, ja tuon tupani mukanani”, Verso sanoi ja riensi jo ovelle päin.
”Minä toimin täältä”, Lipetit sanoi, meni ikkunalle ja alkoi tehdä loitsuja, jotka tuntuivat herättäneen jopa tuulen eloon.

”Professori, anteeksi että keskeytän mutta tämä on tärkeää. Onko sinulla mitään aavistusta missä Korpinkynnen diadeemi voisi olla?” Harry kysyi.
”Varjelum kamalus – Korpinkynnen diadeemi?” Lipetit vinkaisi. ”Rahtu lisää viisautta on aina paikallaan, Potter, mutta tuskinpa tässä tilanteessa olisi suurta apua!”
”Tarkoitin vain – tiedätkö missä se on? Oletko koskaan nähnyt sitä?” Harry kysyi.
”Nähnyt sitä? Kukaan ei ole nähnyt sitä miesmuistiin! Se katosi aikoja sitten!”
”Tapaamme sinut ja korpinkynnet suuressa salissa Filius”, McGarmiwa sanoi ja nyökkäsi Harryn, Lunan ja Adaran seuraamaan itseään, kun Kuhnusarvio alkoi puhua.

”Mikä hössäkkä! En ole lainkaan varma, että tämä on viisasta, Minerva. Hän löytää taatusti tien sisään, niin kuin tiedät, ja ne, jotka yrittäneet viivyttää häntä, ovat mitä kauheimmassa vaarassa –”
”Odotan myös sinua ja luihuisia suureen saliin kahdenkymmenen minuutin kuluttua. Jos sinä tahdot poistua oppilainesi, emme estä sinua. Mutta jos joku teistä yrittää sabotoida vastarintaamme tai nostaa aseensa meitä vastaan tässä linnassa, siinä tapauksessa Horatius, me kaksintaistelemme viimeiseen hengenvetoon.”
”Minerva!” Kuhnusarvio huudahti tyrmistyneenä.
”Luihuisen tuvan on tullut aika päättää lojaalisuudestaan. Mene herättämään oppilaasi”, McGarmiwa töksäytti ja yritti taas lähteä, kun Voro ilmaantui paikalle huutamaan: ”Oppilaita poissa sängystä!”
”Heidän kuuluukin olla, senkin tomppeli! Tee jotain! Hae Riesu!”
”R-Riesu?”
”Niin, Riesu, senkin typerys, Riesu! Etkö sinä ole juuri siitä valittanut puolisen vuosisataa? Mene heti hakemaan se!” Voro nilkutti viimein tiehensä ja McGarmiwa kohotti sauvansa kohti haarniskoita.
”Jalustus liikkumitor!”

Samassa haarniskat ja patsaat hyppäsivät jaloilleen ja McGarmiwa huusi niille: ”Tylypahkaa uhataan! Miehittäkää rajat, suojelkaa meitä, tehkää velvollisuutenne kouluamme kohtaan!”
Patsaiden ja haarniskoiden lauma jylisti heidän ohitseen kohti ulko-ovia.
”No niin, Potter, sinun, neiti Lovekivan ja Adaran on viisainta mennä hakemaan ystävänne suureen saliin. Minä herätän rohkelikot.”
”Harry, anna minä hoidan asian. Mene sinä, anna kelmien kartta niin annan sen Hermionelle ja Ronille että he löytävät sinut. Mene, mene!” Adara hoputti. Harry ojensi kelmien kartan hänelle, nyökkäsi ja lähti juoksuun.

Adara lähti Lunan kanssa toiseen suuntaan, takaisin kohti tarvehuonetta. Huoneeseen päästyään hän oli tyrmistynyt. Huone oli täpösen täynnä ihmisiä. Paikalle oli saapunut Oliver Wood, Katie Bell, Angelina Johnson, Alicia Spinnet, Bill, Fleur, Lupin, sekä herra ja rouva Weasley. Hermione ja Ron olivat kadonneet, ja Adara ihmetteli sitä suuresti. Mihin he olivat hävinneet?
”Adara!” Oliver Wood huudahti ja halasi Adaraa ystävällisesti.
”Missä mennään? Mitä tapahtuu?” hän kysyi ja kaikki hiljenivät. Adara henkäisi hiljaa ja sanoi mahdollisimman tyynesti: ”Nuoremmat koululaiset evakuoidaan. Suuressa salissa järjestäydytään vartin kuluttua kahteen ryhmään: niihin, jotka lähtevät, ja niihin, jotka taistelevat. Taistelu alkaa pian.”

Ihmiset ottivat uutisen melko tyynesti. Totta kai he olivat sitä jo odottaneetkin. Väki väheni ja oppilaat lähtivät kohti suurta salia. Paikalle jäivät vain rouva Weasley joka taisteli juuri Ginnyn kanssa, sekä Lupin, Fred, George, Bill ja Fleur. Samassa taulun aukosta asteli esille myös Sirius, joka säntäsi ensimmäisenä syleilemään Adaraa.
”Sinä olet alaikäinen! Minä en anna lupaa! Pojille kyllä, mutta sinulle en, sinun täytyy mennä kotiin!” rouva Weasley huusi.
”Minä en mene!” Ginny huusi takaisin. Kaksi tulista sielua taistelivat nyt kipinät melkein lentäen.
”Minä kuulun Albuksen Kaartiin –”
”Teinijengiin!”
”Teinijengiin, joka aikoo panna hänelle vastaan siinä missä kukaan muu ei ole uskaltanut!” Fred sanoi.
”Tyttö on kuusitoista! Hän on liian nuori! Mitä te kaksi oikein ajattelitte, kun toitte hänet mukananne!” Kaksoset näyttivät häpeileväisiltä.
”Äiti on oikeassa, Ginny. Sinä et voi tulla. Alaikäisten täytyy poistua ja se on oikein”, Bill sanoi.
”Minä en voi lähteä kotiin!” Ginny kiljui ja kyyneleet valuivat hänen poskilleen. ”Minun koko perheeni on täällä, minä en kestä odotella yksin tietämättä ja –” yhtäkkiä Ginny pysähtyi tuijottamaan johonkin ovelle päin. Adara kääntyi ja näki Harryn ovella pudistamassa hitaasti päätään.

”Selvä. Minä sanon sitten hyvästi ja –” samassa kuului muksahdus kun joku kompastui alas taulun aukosta.
”Myöhästyinkö minä? Alkoiko se jo? Minä sain vasta tietää, niin että minä – minä –” punaiset hiukset heilahtivat kun Percy nosti päätään heihin ja katsoi heitä. Hän ei ilmeisesti ollut odottanut törmäävänsä koko perheeseensä. Syntyi ahdistava hiljaisuus kun kaikki tuijottivat Percyä hämmästyneinä…
”No – mitä pikku Teddylle kuuluu?” Fleur kysyi Lupinilta rikkoen hiljaisuuden.
« Viimeksi muokattu: 22.11.2008 01:07:08 kirjoittanut Fubuki »

Neriah

• Vieras
Vs: Adara, Siriuksen tähti 12.8: Luku 152
« Vastaus #827 : 12.08.2008 17:56:09 »
Viimeinen lause taisi jäädä hiukan kesken, mutta luoja tämä on jännittävä!!
Voisitko laittaa heti seuraavan luvun? Ja Fubuki, minä tulen kyllä kirveen kanssa kotiisi, jos Adara tajuaa, että rakastaakin Kalkarosta!  :D

Lokitar

« Vastaus #828 : 12.08.2008 17:59:56 »
Oho, jäi lause joo kesken, muttei onneks paljoa :D Seuraava luku on valmiina kyllä mutten ihan heti pistä ;)

Neriah

• Vieras
« Vastaus #829 : 12.08.2008 18:05:18 »
Arg.. Kiduttaja. ;)

Lupine

« Vastaus #830 : 12.08.2008 18:08:17 »
Joo ja taas jatkoa. Olen Werewolfie nimi vaihtui mutta se olen yhä minä. Adara ja Kalkaros!!!
Now! This is it! Now is the time to choose! Die and be free of pain, or live and fight your sorrow! Now is the time to shape your stories! Your fate is in your hands!

Lily Potter

• Vieras
« Vastaus #831 : 12.08.2008 18:29:43 »
Ensin ajattelin etten kommaa, mutta jos se kommenteista vaikka riippuisi niin annan sen.

Upea osa, Adara/Seveä havaittavissa... >:D

Ihanaa, laita heti seuraava osa tai usutan dinosaurukset kimppuusi!

Lily P.

Cirilla

• Welhon tytär
« Vastaus #832 : 12.08.2008 22:30:17 »
Jätitpä kyllä erittäin jännittävään tilanteeseen :D
Aivan liian jännittävään :D
Olen ihan koukussa, jos näin voi sanoa.

Taistelun alkua olet hyvin saanut kuvattua.
Olin siitä erittäin tyytyväinen.

Ja tällä hetkellä, ei ole muuta kommentoitavaa :D

Cirilla 8)
Maailma on kaunis. Kiitos mielikuvituksesta ja taiasta.

Lokitar

« Vastaus #833 : 12.08.2008 22:40:48 »
Hihii, sain ficin kirjoitettua loppuun ^^ 160 lukua, miten pyöreä luku!

Slytherin

• Vieras
Vs: Adara, Siriuksen tähti 12.8: Luku 152/160
« Vastaus #834 : 13.08.2008 17:14:48 »
jaa osat? :)

heti kiitos :)

Mya Musta

• Kirvesmurhaaja
  • Janne on mun sankari.
« Vastaus #835 : 13.08.2008 17:30:38 »
ÄÄÄÄ, FUBUKIIIIIII!!!!!!!!!!!!!! Et saa lopettaa lukuun 160, se olis niin julmaa, mitä me pienet lukijat sitten tehdään kun tää on loppu? Yks vaihtoehto olis tietysti se, että jos Adara jää eloon sä kirjottasit siitä ja GEORGESTA jotain tarinaa.... ;D Ja jos sä tässä ihan viimisissä luvuissa laitat Adaran tajuumaan että se rakastaa Kalkarosta, tai vaikka jopa Dracoa :O niin mä teen jotain todella kamalaa :D
Mutta lukuun... Sehän nyt oli melkein suoraan kirjasta, mutta jotain pientä olit saanut siihen lisäksi, mikä piristi lukua mukavasti jotenki (:
Ja Siriuksen saapuminen, pystyin melkein tuntemaan muutaman sydämen lyönnin jäävän väliin, älä kiltti Fubuki taas tapa Siriusta, se on liian hyvä hahmo sellaseen, mä itken silmät päästäni jos teet sen, sen jälkeen mä teen taas jotain todella kamalaa :D Äläkä tapa Adaraakaan, äläkä vaihda Fredin kuolemaa Georgen kuolemaan :D
Taidan nyt jättää tän piiiitkän listan tekemättä ja siirtyä siihen seuraavan luvun pyytämiseen ;D

Mya

(Täyty nyt ihan pakosti kommentoida ku havahduin siihen että täähän loppuu pian : ///)
"Well every game is big for us."
TEAM Tukkajumala

Inviere

• murhamuumi
« Vastaus #836 : 13.08.2008 17:44:36 »
Mitä? Loppuuko tämä?  :o Eiiii!!! Miten me pärjätään ilman tätä? Et saa tappaa Adaraa tai Siriusta tai minä tulen säikyttämään sinut yöllä...  :D Adara/Severus (toivottavasti) loppuu, kaikkihan tietävät, mitä Severukselle kävi. Adara/Dracoa please!!!  ;D

Joo, lopetan tämän riehumisen ja pyydän jatkoa.
- Who do you think you are, running 'round leaving scars?
- I don't know, Lord Voldemort?

teelkis

« Vastaus #837 : 13.08.2008 17:56:38 »
Adata ja Sevurus veto oli minun mielestä mahtava, tuli hyvä lisäys tarinan kulkuu. Autss, ei tää voi loppua, mitä mää sit ensimmäisenä teen ku tulen koneelle :S

Lokitar

« Vastaus #838 : 13.08.2008 18:03:33 »
Kauhea kommenttivyöry tuli sillä välin ku olin koulussa  :o Siitä hyvästä seuraava luku ^^

Luku 153. Taisteluasemiin

”Hetki, minulla on valokuva!” Lupin huudahti ja kaivoi taskustaan valokuvan, jota hän näytti Harrylle (joka asteli juuri peremmälle tarvehuoneeseen), Fleurille ja Adaralle. Kuvassa oli pieni vauva, jonka päässä oli turkoosi hiustupsu.
”Minä olin typerys! Olin ääliö, olin mahtaileva mäntti, olin – olin –” Percy huusi ja yritti keksiä lisää haukkumanimiä itselleen.
”Ministeriötä rakastava perheensä kieltävä valtaa hamuava pölvästi?” Fred ehdotti.
”Niin juuri!”
”No, yhtään sen selvemmin sitä ei voi sanoa”, Fred sanoi ja ojensi Percylle kätensä että tämä pääsi ylös.

”Harry, Hermione ja Ron eivät olleet täällä, pitäisikö sinun etsiä heidät?” Adara ehdotti hiljaa kun perhe alkoi tehdä sovintoa.
”Ai, joo… Minne he menivät?”
”He puhuivat jotain kylpyhuoneesta”, Ginny sanoi.
”Kylpyhuoneesta?” Harry toisti hölmistyneenä ja asteli kohti tarvehuoneen vessaa. Adara päätti livahtaa nyt itse kohti suurta salia.

”Valvojaoppilaat, kun minä sanon, te organisoitte tupanne ja viette oppilaat järjestyksessä evakuointipaikalle”, Adara kuuli salista McGarmiwan puheen.
”Entä jos haluaa jäädä taistelemaan?” Ernie MacMillan kysyi nousten seisomaan. Sieltä täältä kuului kätten taputusta.
”Jos olet täysi-ikäinen, saat jäädä”, McGarmiwa sanoi.
”Entä tavarat? Matka-arkut ja pöllöt?” eräs Korpinkynnen tyttö kysyi.
”Nyt ei ole aikaa kerätä tavaroita. Tärkeintä on saada teidät turvallisesti pois täältä.”
”Missä professori Kalkaros on?” kysyi eräs Luihuinen.
”Hän on ottanut niin sanotusti hatkat”, McGarmiwa vastasi ja kaikki paitsi luihuiset hurrasivat kovaan ääneen. Adarakaan ei yhtynyt suosionosoituksiin.

”Olemme jo suojanneet linnan, mutta suojaukset tuskin kestävät kovin kauan, jollemme vahvista niitä. Minun on siksi pyydettävä, että liikutte ripeästi ja rauhallisesti ja teette niin kuin valvojaoppilaanne –” McGarmiwa yritti jatkaa, kun saliin kajahti kimeä, kylmä ääni, joka tuntui tulevan kuin seinien sisältä.
”Tiedän, että te valmistaudutte taisteluun”, kuului Voldemortin ääni ja Adara vavahti. Oppilaat tukeutuivat tiukasti toisiinsa ja tähyilivät pelokkaina ympärilleen.
”Teidän ponnistuksenne valuvat hukkaan. Te ette voi taistella minua vastaan. Minä en halua tappaa teitä. Minä kunnioitan suuresti Tylypahkan opettajia. Minä en halua valuttaa taikaverta… Antakaa minulle Harry Potter, niin ketään ei vahingoiteta. Antakaa hänet minulle, ja minä en koskekaan kouluun. Teidät palkitaan… Saatte aikaa keskiyöhön.”

Hiljaisuus laskeutui saliin ja Adara katsoi Harrya joka seisoi opettajien pöydän luona. Yhtäkkiä Pansy Parkinson ponkaisi ylös ja huusi: ”Mutta hänhän on täällä! Potter on täällä! Napatkaa hänet!”
Pansy ei ehtinyt enää sanaa sanoa kun Adara asteli Harryn eteen suojaksi, kaikki rohkelikot nousivat ylös ja ottivat taikasauvansa esiin. Saman tekivät seuraavan rivin korpinkynnet ja sitten puuskupuhit. Kaikki seisoivat selin Harryyn ja katse vihaisesti Pansyssa.
”Kiitos neiti Parkinson, sinä poistut salista ensimmäisenä Voron kanssa. Jospa muut tupalaisesi lähtisivät seuraavana.”

Luihuiset nousivat ylös ja lähtivät ulos salista, ja vähitellen kaikki neljä pöytää autioituivat. Korpinkynsistä vanhimmat jäivät istumaan, kun heidän toverinsa poistuivat. Puuskupuheja jäi vielä enemmän ja rohkelikoista jäi puolet. McGarmiwa nousi uhmakkaan näköisenä ylös.
”Ehdottomasti ei, Creevey, ala mennä! Sinä myös, Peakes! Ja sinä myös Wilkinson!” Adara kääntyi katsomaan kohti Puuskupuhin pöytää, jonka alta tuli esiin – kuka muukaan kuin pikku Annie, jonka Adara tapasi aikanaan. Ai niin, mutta eihän Annie sitä tiedä… Se tapahtui kauan ennen kuin Adara käänsi aikaa ja muutti tulevaisuuden. Hassua kuinka hän oli siten muuttanut myös Annien tulevaisuutta.

”Aikaa puoleen yöhön on vain puoli tuntia, joten meidän on toimittava ripeästi!” kajahti varma Kingsleyn ääni yhtäkkiä, hänen astuttua korokkeelle. ”Tylypahkan opettajat ja Feeniksin kilta ovat sopineet taistelujärjestyksestä. Professorit Lipetit, Verso ja McGarmiwa vievät taistelijaryhmät kolmeen korkeimpaan torniin – Korpinkynnen, tähtitieteen ja Rohkelikon torneihin – joista heillä on hyvä näkyvyys ja loistavat asemat lähettää loitsuja. Samaan aikaan Remus, Arthur, Sirius ja minä viemme ryhmiä tiluksille. Tarvitsemme jonkun järjestämään puolustuksen kouluun johtaville käytäville –”
”Kuulostaa meidän hommalta!” Fred huikkasi viitaten itseensä, Georgeen ja kysyvänä Adaraan. Adara nyökkäsi ja tunsi kuinka Sirius katsoi häntä. Hän ei uskaltanut katsoa takaisin.

”Hyvä on, johtajat tänne niin jakaannumme joukkoihin”, Kingsley sanoi ja Harry hivuttautui pois joukosta. Adara oli juuri lähdössä, kun hän tunsi Siriuksen painavan kätensä hänen olkapäälleen.
”Siltä varalta, jos minulle tapahtuu jotain. Haluan sanoa –”
”Älä puhu tuollaisia!” Adara puuskahti kiukkuisesti ja lähti kohti ovea. Mutta hän kääntyi vielä viimemetreillä hölmistyneen näköisen Siriukseen päin.
”Ja minäkin rakastan sinua”, hän sanoi virnistäen ja Sirius hymyili.
Adara lähti Georgen ja Fredin kanssa järjestämään ansoja ja sopivaa paikkaa heidän hyökkäykselleen.
Kun he olivat viimein mielestään valmiita, Adara huomasi Kelmien kartan pullottavan taskustaan. Hän otti sen ja katsoi missä Harry liikkui…

Harry oli juuri matkalla tarvehuoneen käytävää Hermionen ja Ronin kanssa, mutta toinen kolmikko oli jo tarvehuoneen käytävässä: Draco, Crabbe ja Goyle.
”Voi ei”, Adara sanoi itsekseen ja kaksoset katsoivat häneen.
”Jotain pahaa tiedossa?” Fred kysyi.
”Erittäin”, Adara sanoi ja näki kun Dracon, Crabben ja Goylen hahmot hävisivät – he olivat tarvehuoneessa. Nyt Harryn ja muut olivat lähempänä ja jatkoivat yhä kohti tarvehuonetta.
”Erittäin paha”, Adara sanoi ja Harryn kolmikko oli jo tarvehuoneen käytävässä.
”No mitä sinä oikein odotat? Mene!” Fred huudahti. Adara katsoi heihin hetken silmäyksellä ja lähti.

Matkalla hän vilkaisi karttaa uudestaan ja huomasi Siriuksen, Lupinin ja Tonksin pisteet kuolonsyöjien jahtaamina muurilla. Adaran askeleet pysähtyivät ja hän jäi tuijottamaan, kuinka Siriuksen piste asettui Tonksin ja Lupinin suojaksi, kun kuolonsyöjät lähestyivät heitä hitaasti joka puolelta. Kuolonsyöjien joukossa oli Bellatrix, Rookwood ja Dolohov…
« Viimeksi muokattu: 20.11.2010 20:58:21 kirjoittanut Fubuki »

Needled Laiho

• Laihon nainen.
  • Suloinen pikku Wild Child
Vs: Adara, Siriuksen tähti 13.8 luku 153/160
« Vastaus #839 : 13.08.2008 18:33:20 »
EEEEIIIIII! APUA! Mitä sä oot menny tekemään?!?!? Arvaa, meinasinko saada sydärin, kun tuossa otsikossa luki 153/160!!!!! Siis enää seitsemän lukua!! Ai niin, btw, olen tyksinyt hurjasti näistä uusimmista luvuista. Ne tuntuvat kuitenkin hieman lyhyemmiltä, kuin aikaisemmin. En tiedä onko se vain luulo, vai onko tosiaankin niin tapahtunut. Ei se kyllä lukemista haittaa ollenkaan. MUTTA TAPAN SINUT JOS ADARA TAJUAA, ETTÄ RAKASTAA KALKAROSTA!!!! >:( No en oikeasti. Mutta en kyllä lupaa, mitä teen, jos noin teet! Tarina etenee ihan mukavaa vauhtia.

Viimeisiä lukuja (NYYH!!  :'() odotellen, Neeppu
They say drinking is a way to die
But at the end... Dying is a way to drink

Go, go Gryffindor!

Kuution kuusi tahkoa