Kirjoittaja Aihe: Adara, Siriuksen tähti (K-11, 160 lukua)  (Luettu 352836 kertaa)

Needled Laiho

• Laihon nainen.
  • Suloinen pikku Wild Child
Vs: Adara, Siriuksen tähti 8.6 luku 137!!
« Vastaus #660 : 10.06.2008 17:07:22 »
Hazandran "Putoaminen" on luettu n. 20-30 kertaa enemmän kuin tää Adara, Siriuksen tähti. Aika tiukka kisa  ;)
They say drinking is a way to die
But at the end... Dying is a way to drink

Go, go Gryffindor!

Kuution kuusi tahkoa

Lokitar

Vs: Adara, Siriuksen tähti 8.6 luku 137!!
« Vastaus #661 : 10.06.2008 22:35:21 »
Neeppu, et kai sä nyt oo penkonu kaikkia finin ficcejä ja katsonut mitä on luettu eniten? o_O
Lauren Swann, taas olen näköjään onnistunut saamaan finiin uuden rekisteröityneen käyttäjän, mikä on mielestäni hieno juttu kun on lisää kommentoijia ^^ Korjasin "oi"-virheen kun silmät osui sattumalta siihen äsken. Ja Adaran liittymisestä sanon vain että sen näkee sitten :) Nyt mulla on hetken kirjoitustaukoa kun olen tän viikon TV Kakkosen kuvauksia katsomassa, mutta enköhän mä pian saa jatkoa aikaseks :)

Lokitar

Luku 138. Suuri valhe
« Vastaus #662 : 11.06.2008 22:45:36 »
Luku 138. Suuri valhe

Draco odotti Adaraa jo tarvehuoneen edessä, kun Adara saapui sinne. Katsottuaan Dracoa jo kaukaa käytävän päästä, Adara viimein ymmärsi, että hän ja Draco eivät olleet enää lapsia. He olivat molemmat täysi-ikäisiä ja aikuistuneita. Jostain syystä, Adaran mielestä se oli pelottavaa, ja surullista. He eivät olleet enää niin vanhempiinsa tukeutuvia ja avuttomia. Jos se Adarasta olisi kiinni, hän tukeutuisi Siriukseen koko loppuelämänsä sen vuoksi, että Sirius oli poissa hänen elämästään ensimmäiset kaksitoista vuotta.

Draco asteli edes takaisin käytävässä, kunnes seinään ilmestyi ovi. Hän avasi sen valmiiksi Adaralle ja he hiipivät sisälle. Adaraa hämmästytti kuinka paljon huone muistutti sellaista, miksi George oli sen kerran luonut. Ikkunan luona oleva kaukoputki vain puuttui. Draco istuutui hitaasti sohvalle ja huokaisi rentoutuneesti. Adara otti pöydältä kupin kaakaota ja maisteli sitä hetken.

”Oliko sinulla jotain asiaa?” hän kysyi ja istuutui nojatuoliin Dracoa vastapäätä.
”E-ei… kai… varsinaisesti. Kaipasin vain rauhaa kaikesta mitä täällä tapahtuu”, Draco vastasi ensin hiukan empien.
”Mikäs hätä sinulla on, sinähän olet luihuinen”, Adara totesi ja raaputti nojatuolin käsinojaa, välttäen katsomasta Dracoa silmiin.
”Luuletko että minusta on hauskaa katsella kun muita rääkätään tunneilla?” Draco kysyi. ”Katso nyt millainen sinäkin olet Kalkaroksen jälki-istunnon jäljiltä.”
”Eivät nämä varsinaisesti tunnu missään”, Adara sanoi ja tutkaili arpia käsissään. Tuli hetken hiljaisuus, kun Draco tuijotti Adaraa.

”Pelkään että menetän sinut.” Adara kurtisti kulmiaan. Kuulosti kuin Adara olisi Dracon omaisuutta.
”Kuulostan varmaan tyhmältä sanoessani tämän, mutta parin kuukauden sisällä olen tajunnut kuinka lyhyt elämä voi joillakin olla”, Draco jatkoi.
”Kuulostat ihan aikuiselta”, Adara sanoi.
”Onko se paha asia?” Adara kohautti olkiaan. Draco rapsutti vaivaantuneena takaraivoaan.
”Mietin vain… Jos mekään ei enää eletä kauaa niin… Meillä ei varmaan ole mitään menetettävää täällä?”
”Kuulostipa positiiviselta”, Adara sanoi, mutta Draco ei vastannut vaan jatkoi.
”Sinä tiedät mitä minä tunnen sinua kohtaan.” Adara tunsi kuinka hänellä jäi ikään kuin luu kurkkuun. Hän ei saanut sanottua sanaakaan.

Draco laittoi toisen kätensä taskuunsa ja sanoi: ”Minä… haluaisin kysyä sinulta jotain.”
Draco otti taskustaan pienen rasian ja Adara pongahti kuin sähköiskusta seisomaan. Draco avasi rasian ja paljasti sieltä sormuksen.
”Draco, tämä on hullua!” Adara huudahti pelästyneenä.
”Tiedän… En ymmärrä enää itsekään itseäni”, Draco sanoi ja nousi itsekin ylös.
”Minä seurustelen Georgen kanssa –”
”Tiedän. Mutta –”
”Mikä sinua vaivaa?” Adara kysyi järkyttyneenä.
”Minua pelottaa.” Adara vaikeni hetkeksi. Draco ihan tosissaan pelkäsi että jotain tapahtuu.

”Draco, sinä olet luihuinen. Ei sinulla ole mitään pelättävää.”
”Kyllä on, jos äiti ja isä päättävät paeta ja jättävät minut tänne.”
”He eivät ikinä tekisi sitä.”
”Miten voit olla varma?” Draco kysyi ja Adara ei tiennyt mitä vastata. Draco huokaisi hiljaa ja nielaisi tuskastuneesti.
”Jos… jos me kuollaan –”
”En tiedä sinusta, mutta minä en aio kuolla tänne”, Adara sanoi varmana. Hän sanoi nyt mitä vain estääkseen Dracon polvistumisen eteensä.

”Oletko sinä oikeasti sitä mieltä että George on se oikea sinulle?” Draco kysyi.
”Sinä et tosiaankaan taida osata pistää toisten ihmissuhteille mitään arvoa, vai mitä?” Adara kysyi.
”Minä haluan tietää!” Draco huudahti ja Adara tajusi viimein kuinka paniikissa poika oli. Ihan oikeassa paniikissa. Draco pelkäsi omansa, sekä perheensä henkien puolesta ja pelkäsi kuolla tietämättä mitä Adara häntä kohtaan tunsi.
Adaraa kirpaisi Dracon tuska, mutta hän ei voinut vain olla pojalle mieliksi ja sanoa ”kyllä” Dracon kosintaan, jonka hän teki pelkän paniikin ja pelon vallassa. Ei Adara pystynyt, tai halunnut.

Mutta Dracon kysymykseen Adara halusi vastata rehellisesti. Ajatteliko Adara, että George on hänelle se oikea?
”…En”, hän vastasi. Draco katsoi häntä hiukan yllättyneenä.
”En usko, että George on minulle ikuisesti se oikea. Enkä usko että me olemme koko lopun ikäämme yhdessä… Mutta se ei tarkoita sitä, että menisin suinpäin kanssasi kihloihin, tai edes suhteeseen.”
”Adara… Meidät on tarkoitettu yhteen”, Draco sanoi. Adara pudisti päätään.
”Sinä olet peloissasi, ja sanot mitä tahansa ettet joutuisi olemaan yksin.” Draco tuntui melkein pelästyvän sitä, kuinka oikeassa Adara oli.
”Olen oikeassa, vai mitä?” Adara kysyi.

”Olet… mutta se ei muuta sitä, että minä rakastan sinua”, Draco vastasi ja Adara ei tiennyt enää mitä sanoa. Unohda jo minut, Draco…
”Silloin joulutanssiaisten jälkeen… kun me suudeltiin järven rannalla. Tunsitko silloin mitään?” Draco kysyi, kuin tarttuen viimeiseen oljenkorteen. Adarasta tuntui, että hänen ainoa vaihtoehtonsa oli satuttaa Dracoa, jotta tämä lakkaisi välittämästä hänestä.
”Kostoa… Suutelin sinua vain kostaakseni Georgelle”, Adara sanoi kylmästi ja Draco katsoi häntä, silmät kiiltäen epäuskoisista kyynelistä.

Adara tunsi käsien ravistelevan häntä hiukan olkapäistä ja – hän heräsi unesta.
Hän avasi silmänsä ja huomasi olevansa tarvehuoneen sohvalla, Dracon herättämänä. Adara hieraisi väsyneenä silmiään.
”Voi luoja, että näin outoa unta…”
”Millaista?” Draco kysyi ja istuutui nojatuoliin.
”Ei sen väliä”, Adara mutisi ja nousi istumaan. ”Sinulla oli varmaan asiaa kun kutsuit minut tänne?”
”Kunhan kutsuin. Ei minulla varsinaisesti asiaa ollut.” Adara tarkasteli Dracon taskujen aluetta ja totesi mielessään että siellä tuskin oli mitään sormusrasiaa.

”Lähetin kirjeesi isällesi”, Draco sanoi.
”Kiitos.”
”Eipä kestä. Olisit tehnyt saman minulle”, Draco totesi hymyillen.
”Miten sinun isälläsi menee?” Adara kysyi ja Dracon hymy haihtui.
”Suunnittelee karkaavansa kuolonsyöjistä, kun vain on mahdollisuus. Veikkaan, että jos äiti ja isä karkaavat, minut tapetaan kostoksi.”
”Eivät sinun vanhempasi lähde ilman sinua”, Adara vakuutti.
”Miten voit olla noin varma?” Draco kysyi. Adara kohautti olkiaan.
”En tiedä, on vain sellainen tunne…” Draco huokaisi ja pyyhkäisi pari hiussuortuvaa otsaltaan.

”En tainnut kauheasti lohduttaa, vai?” Adara kysyi.
”Rehellisesti sanottuna? Et”, Draco sanoi pahoittelevaan sävyyn. Adara hymyili myös pahoittelevasti ja tajusi raaputtavansa sohvan käsinojaa, kuin unessa. Hän kiskaisi käden nopeasti pois, kuin se olisi ollut paha enne, että unen tapahtumat toteutuvat.  Jostain syystä Adaralla oli sellainen tunne, että Draco kutsui hänet sinne siksi, että Dracolla oli yhä jotain tunteita häntä kohtaan. Adara puraisi huultaan ja mietti, kehtaisiko hän kysyä asiaa aivan suoraan, ihan tuosta vain. Mitä muka voisi sattua?

”Mitä mietit?” Draco kysyi.
”Hä? Kuinka niin?”
”Näytit siltä kuin kysyisit kohta jotain.”
”Ai… minä vain mietin, että…” Adara mutisi välttävästi.
”Että…?” Draco toisti odottavana.
”Että…” Adara huokaisi ja ajatteli, että antaa mennä. ”Onko sinulla vielä jotain minua kohtaan?”
Draco ei selvästikään ollut odottanut tuota kysymystä, sillä hän jähmettyi paikalleen kuin patsas. Adaralle se ei tiennyt hyvää.
”Miksi sinä tuollaista yhtäkkiä kysyt?” Draco kysyi välttelevästi.
”Haluan tietää”, Adara vaati. Hetken he kummatkin kuulivat vain pelkät hengityksensä ja takkatulen rätinän.

”Tunnen. Nyt, ja aina”, Draco sanoi empien ja oli Adaran vuoro jähmettyä patsaaksi. ”Siksi kutsuinkin sinut tänne.”
”Halusit kysyä ohimennen olemmeko Georgen kanssa vielä yhdessä?” Adara kysyi. Draco nyökkäsi. Adaralle tuli yhtäkkiä pieni ahdistuksen siemen sydämeen. Mikä olisi paras vastaus hänen kuolonsyöjiin liittymistarinansa ohella?
”Ei, me erottiin Billin ja Fleurin häiden jälkeen”, Adara vastasi ja nielaisi. Dracon kasvoille heijastui pieni toivo.

”Mutta minulla on jo toinen”, Adara sanoi ja melkein vapisi sen valheen voimasta. Se valhe oli ehkä suurin jonka hän oli koskaan sanonut, ja vielä suurempi tulisi seuraavaksi. Dracon kasvoilla heijastunut toivo katosi kuin yksittäinen lumihiutale lumeen.
”Me – meillä on ollut jo pitkään tunteita toisiamme kohtaan, mutta… emme kuitenkaan…”
”No? Kuka se onnekas on?” Draco kysyi, ei kovinkaan innostuneeseen äänensävyyn. Adara nielaisi ja tunsi käsiensä hikoilevan hermostuneisuudesta.
”Severus. Severus Kalkaros.”

poppy

Vs: Adara, Siriuksen tähti 11.6 luku 138!!!
« Vastaus #663 : 12.06.2008 12:56:00 »
 SEVERUS KALKAROS!!!!!!! :o Hyi hyi Fubuki!!
Oli pakko kommentoida nyt, kun asia järkytti liikaa. Mutta jatkoa ja pian!
Haluan nähdä Dracon ilmeen :D Mutta Draco olis ollu kumminkin parempi kun Kalkaros!!!!!!!!

Poppy kiittää kuitenkin...

( Siis ihan oikeesti, Kalkaros?! )

Mya Musta

• Kirvesmurhaaja
  • Janne on mun sankari.
« Vastaus #664 : 12.06.2008 13:08:12 »
Mulla on semmonen OMGOMG ilme päällä, silleen et mitää helv...? Mut joo, kyllähän sen tosta näkee jos Draco uskoo sen, nii on mahdollisuus et joku muuki uskois, mut jotenki vähän epäilen.... Toivottavasti Draco ei nyt lavertele jos tulee puhetta niistä Adaran haavoista ja niistä ruhjeista, vaik kyllä luulis et Draco osaa pitää suunsa kiinni.
Mut silti, ihan hyvin Adara ois voinu jättää kertomatta.. Dracokin varmaan ajattelee just jotain et mitä ihmettä, milleen tää on mahdollista, koska tämmönen on tapahtunu, ei tuu toimimaan (toivottavasti :P) x)

Pian seuraava luku, Dracon reaktio kiinnostaa nyt paljon :D

Mya
"Well every game is big for us."
TEAM Tukkajumala

Merimoi

• Vieras
« Vastaus #665 : 12.06.2008 13:08:57 »
Kyl mäkin mieluummin Dracon oisin ottanu :// Ois tosiaanki mielenkiintosta NÄHÄ Dracon naama ku Adara sano ton :D Jaaatkaaaaaaaaaaaaaaa

strawberry^spoon

« Vastaus #666 : 12.06.2008 14:18:08 »
Aaaa, tää on niiiiiin hyvä fic! ^^ Jatkoaaa, nopeesti. Muuten minkä ikänen oot? Tai sano ees ootko yli vai alle 15-vuotias... mietin vaan ku oot niin hyvä kirjottamaan...  ;D

Lauren

• Piirakkatyttö
  • Ava: Karakuri
« Vastaus #667 : 12.06.2008 19:38:07 »
Et oo tosissas. Kalkaros? Etten vaan lukenu väärin *selaa sivua alaspäin ja huomaa Kalkaros-kohdan*. Voi harmi, en lukenu väärin. Muuten oli hyvä, mutta loppu ei oikeen... (Kalkaros?!) Kuten joku jo mainitsikin, jopa Draco olisi parempi kuin Kalkaros, ei siis sillä että tykkäisin Draco/Adarasta.
Save me
Somebody take my hand, and lead me
Slow me down

Zoa

« Vastaus #668 : 12.06.2008 22:51:59 »
Okei nyt mun mieli ei enää jakaudu kahtia... Rupes jotenki oksettaan ku Adara sano et se rakastaa Kalkarosta  :o Ne oli ihan kivoja kun olivat salaa ystäviä... tai siis ovathan nytkin, mutta se että Adara edes valehtelee sellaista... huh :D Olet muuten ihanan ahkerasti kirjoittanut tätä ficciä :) aina melkein on uutta luettavaa. Jatka samalla tavalla
-Zoa-

Amy Malfoy

« Vastaus #669 : 12.06.2008 23:10:55 »
MITÄÄ!!!! KALKAROS!!!!
WAU... Talk about suprises...
Juuh kyllähän sitä odotettiin, mutta että noin suoranaisesti, no se oli aaaaika hemmetin iso yllätys!! :D

Jatkoa, ei tämmöisen luvun jälkeen voi muuta sanoa!!
Draco/Adaraa yhä toivon sisällä sisimmässäni :)

~Amy joka nyt lähtee koisimaan.... zzZZzz...

Ginin banneri<3
~The End is here: Deathly Hallows Part II~
~Dramione~
”Goalies don't think." - Chris Osgood
                                                                       Kiitos Leijonat <3

Lokitar

« Vastaus #670 : 13.06.2008 00:52:30 »
JÖSSES kun kommenttia tulvi tuosta viime luvusta!! Pitäiskö tehdä näitä shokkeja useamminkin? :D

Kelmikiti, mutta kun Draco ei ole mukana juonessa eikä Kalkaros voinut jakaa salaisuutta tämän kanssa koska Draco olisi taas lisännyt mahdollisuutta jäädä kiinni
poppy, ai että oikein nähdä? no, sitä ilmettä en kyllä hevillä osaa piirtää :D
Mya Musta, no sittenhän me otetaan sun ilmeestä kuva ja hiukan muokataan naamaasi Dracon näköiseksi :D Saa Poppy kuvansa
Merimoi, tänään olen kyllä NIIIIIIN väsynyt että ei ihan pysty jatkaan. Tapasin tänään Sanna Saarijärven yhden sarjan kuvauksis ja olin siel yhteentoista yöllä
starwberry^spoon, söpö nick muuten :), olen kuukauden päästä 17 v. ja kiitos kehusta ^^
Zoa, kiitos kiitos ^^
Amy Malfoy, kiitos kommentista ja hyvää yötä :)
Lauren Swann, no eihän ne oikeasti ole rakastuneita :D Ja sama sinulle kuin Kelmikitille, Dracoa oli liian riskialtista ottaa juoneen
« Viimeksi muokattu: 13.06.2008 00:55:22 kirjoittanut Fubuki »

Hopbandop

• Inspired - Insane
« Vastaus #671 : 14.06.2008 13:44:58 »
Pitää taas väliin kommentoida, kun on ollut niin pitkä tauko.
Adara ja Severus? Yök, vaikka ne vaan esittääkin, niin niillähän on, hyvänen aika, monta kymmentä vuotta ikäeroa! Että ei sekään peitetarina mitenkään erityisen hyvä ole. Ja sitten niiden pitäisi oikeasti esittää rakastuneita, ugh.
Uskallapas vaan laittaa niitä oikeasti rakastumaan toisiinsa. Sitten tämä jutu nimittäin menisi aivan liian ällöksi.
Pahoittelut minkäänlaisen rakentavan palautteen puutteesta, mutta tuo tosiaan oli aika, hmm, inhottava juttu.
"You see, I loved a man once."

Lokitar

« Vastaus #672 : 14.06.2008 14:48:30 »
Hahah! Oikeasti rakastuneita! *kierii lattialla hihitellen* ei, ei, ei ikinä, ei huolta :D ja itseasiassa ikäero ei ole NIIN suuri kun ajattelee, että Severus on 38 ja Adara 18. Paljonko Michael Douglasilla ja sen vaimolla on?  Ei nyt muista.
« Viimeksi muokattu: 14.06.2008 14:54:00 kirjoittanut Fubuki »

Mya Musta

• Kirvesmurhaaja
  • Janne on mun sankari.
« Vastaus #673 : 15.06.2008 19:22:29 »
Et vaan 20 vuotta xD jos laskin oikein *väsyväsyväsy*
En mäkään muista yhtään kuinka paljon Douglasilla ja sen vaimolla on ikäeroo -.-
Lait pian uutta lukuu

Mya
TEAM Tukkajumala

Lokitar

« Vastaus #674 : 15.06.2008 19:40:51 »
Joo kunhan jaksan kirjoittaa :D

Gaploon

• Mitä sanoiko joku femme? Missä!
« Vastaus #675 : 15.06.2008 21:24:19 »
Fubuki ryhdistäydy! Sinä olet meidän ja koko maailman ainoa toivo! Lukijat tarvitsevat lisää lukuja tai he alkavat riehua kaikkialla maapallolla ja sitten onkin jo 3. maailman sota valmis ja se loppuu vasta kun sinä julkaiset seuraavat luvut! Joten Fubuki maailman kohtalo on sinun käsissäsi...

PS. ei yhtään liikaa supersankari elokuvia Gaploon katsonut elämänsä aikana ;D nyt menen leikkimään hämähäkkimiestä kuivurin katolle ;) (se on aika korkea joku 10m kaiketi)
S is for the simplety
E is for the ecstasy
X is just to mark the spot
'Cause that's the one you really want
~o~
Femmeslash...kuka ei nyt sitä rakastaisi!
"If Rowling really wanted us to be happy she would’ve made Hermione gay!"(napattu livejornal avattaresta ^-^)

Lokitar

Luku 139. Kirje kotoa
« Vastaus #676 : 16.06.2008 02:08:02 »
A/N: Ehkä mä nyt koetan välttää tätä 3. maailmansotaa ja annan teille uuden luvun :D

Luku 139. Kirje kotoa

Draco tuijotti Adaraa aivan normaalisti, katse tytön silmissä. Hän raotti suutaan hiukan ja sanoi: ”Anteeksi, taisin kuulla väärin. Siis kuka?”
”Draco, sanon tämän jo viidettä kertaa. Severus”, Adara sanoi ja mietti uskoisiko kukaan tuota peitetarinaa jos Dracon kalloonkin tieto ei tuntunut uppoavan. Viimein Draco tunsi ymmärtäneen, sillä hänen kasvonsa kalpenivat järkytyksestä ja hän tuijotti epäuskoisena Adaraan.
”Ei – ette te voi olla!” Draco sanoi ja nousi kiireellä ylös, kuin olisi jotenkin saastuneessa tai mielenvikaisessa seurassa.
”Jotenkin arvasin että reagoisit noin”, Adara sanoi rauhallisesti ja Draco istuutui takaisin tuolilleen.
”Adara – Kalkaros voisi iän puolesta olla sinun isäsi.”
”Mutta ei onneksi ole”, Adara totesi ja Draco vaikeni hetkeksi.

”Kuinka kauan te – tai siis -?”
”Jonkin aikaa…” Adara vastasi välttävästi. Draco näytti viimein myöntäneen tappionsa. Jos Adaralle kelpasi ennemmin Kalkaros kuin hän, asioiden täytyi olla Dracossa jo todella huonosti.
”Pyytäisin kuitenkin, ettet kerro siitä kenellekään oppilaista tai… no, itse asiassa parempi ettet kerro kenellekään”, Adara sanoi. ”Lupaa se.” Draco nielaisi ja painoi päänsä painuksiin.
”Lupaan…” Adara painoi kätensä Dracon kädelle hetkeksi.
”Kiitos.”

Draco saattoi Adaran Rohkelikkotornin sisäänkäynnille ilman sen suurempia opettajiin törmäämisiä ja toivotti tälle hyvät yöt melko synkällä äänellä. Adara ei toki yhtään sitä ihmetellyt – häntä kävi melkein sääliksi Draco. Jos George ilmoittaisi Adaralle olevansa rakastunut professori Versoon, niin Adaran reaktio olisi luultavasti vielä meluisampi kuin Dracon.

Seuraavana päivänä Adaran ollessa Kalkaroksen jälki-istunnossa, he alkoivat miettiä tehtävän suorittamista.
”Meidän tulisi miettiä miten käyttäydymme toistemme seurassa julkisesti”, Kalkaros sanoi.
”Jos emme halua, että oppilaatkin saavat tietää, ehdotan että käyttäydymme tuttavallisesti, mutta emme niin, että paljastamme tämän ’seurustelumme’”, Adara ehdotti.
”Totta… Oppilaat tuskin kohtelisivat sinua hyvin jos he tietävät, että seurustelet entisen rehtorin murhaajan kanssa”, Kalkaros sanoi omituiseen äänensävyyn. Adara kurtisti kulmiaan.
”Haistanko sarkasmia?” Adara kysyi ja Kalkaros kohautti aivan aavistuksen verran olkiaan.

”Tarkoitan vain, että ollaksesi vakuuttava Carrowsien edessä, sinä tuskin voit kaveerata rohkelikkojen ja muiden kanssa.”
”Eli?”
”Eli. Sinusta voitaisiin tehdä ylimääräinen valvojaoppilas, jolla on samankaltaiset oikeudet kuin Pimennon inkvisitiopartiolla aikoinaan.”
”Ja jakaisin jälki-istuntoa ystävilleni? Miten voin tehdä sellaista kun tiedän millaisia Alekton ja Amikuksen jälki-istunnot ovat?” Kalkaros oli hetken vaiti.
”Uhrauksia on pakko tehdä, että suunnitelma toimii. Enemmän on pelissä jos häviämme, kuin jos voitamme.”
”No se on totta”, Adara myönsi. Killan turvallisuus ja monien henki oli lähinnä heidän lojaaliutensa varassa. Ja jos he kuolisivat, Tylypahka ei olisi enää turvassa kuoleman tapauksiltakaan.
”Mutta takaisin asiaan, miten käyttäydymme muiden nähden?” Adara kysyi.
”Ystävinä, mutta emme tee mitään mikä ilmaisisi asioiden oikean laidan… Tai pikemminkin sen laidan mitä me kuolonsyöjille esitämme”, Kalkaros vastasi. Adara nyökkäsi.
”Minusta siis tavallaan tulee sinun oikea käsi oppilaiden silmissä, ja kuolonsyöjien silmissä olemme rakastuneita?”
”Niin”, Kalkaros vastasi.
”Tulee vaikea rooli…”
”Mutta meillä ei ole varaa enää epäonnistua sen jälkeen, kun kerromme tästä ’suhteestamme’ pimeyden lordille.”
”Tiedän, tiedän… eikä aikeenani olekaan epäonnistua, vannon sen”, Adara sanoi.
”Hyvä.”

”Joten… mitä teemme seuraavaksi?”
”Seuraavaksi?”
”Niin. Kenelle kerromme suhteesta ja koska ilmoitamme V- pimeyden lordille että haluan liittyä heihin?” Adara kysyi.
”Minä pidän huolen kaikesta. Kerron Amikukselle ja Alektolle pian, jotta sinä saat erikoisaseman koulussa – ja etteivät he yritä enää suunnitella vahinkokuolemaasi. Ja mitä pimeyden lordiin tulee, kerron kun sen aika koittaa.”
”Okei”, Adara vastasi ja olo hänen sisällään helpottui hieman, kun Kalkaros pitäisi asioista enemmän huolta kuin hän.

”Jos haluat pitää yhteyttä Siriukseen ja muihin, anna kirjeet minulle ja minä lähetän ne. Amikus ja Alekto eivät tarkista muiden kirjeitä kuin rohkelikkojen, mutta voi olla etteivät he luota sinuun heti”, Kalkaros sanoi.
”Selvä… Lähetin jo yhden kirjeen Dracon kautta”, Adara sanoi.
”Se oli viisasta…” 
”Minä myös kerroin hänelle – ’meistä’”, Adara lisäsi.
”Miten hän reagoi?”
”Ei kauhean iloisesti, jos sitä oletit…”
”En tietenkään, Draco on kiintynyt sinuun selvästi”, Kalkaros sanoi. Adara näpelsi huomaamattaan paidan hihaansa ja Kalkaros huomasi sen. Adara vaipui ajatuksiinsa Dracosta, ja mitä tehdä tämän suhteen. Kuten Draco myönsi, hänen tunteensa eivät vieläkään olleet ohi.
”Mitä aiot Dracon suhteen?” Kalkaros kysyi ja Adara havahtui.
”En tiedä… Pakko kai vain antaa hänen olla ja odottaa…”
Samassa pöllö lehahti Kalkaroksen ikkunalle.
”Tuon täytyy olla sinulle”, Kalkaros totesi. Adara ihmetteli: eikö Kalkaros muka saanut koskaan kirjeitä, vai mistä hän sen tiesi?

Adara nousi ylös ja haki pöllön ikkunalta. Se istahti Adaran olalle tuttavallisesti ja ojensi koipensa. Kirje oli usealla eri käsialalla.

Adara,

et tiedä kuinka sanoinkuvaamattoman helpottunut olen kuullessani että olet elossa. Kun kuulin että et koskaan päässyt perille Kotikoloon, en tiennyt mitä ajatella.
Ron ei ole päässyt takaisin, mutta odottelemme yhä ihmettä.

Siriuksen käsiala päättyi tähän, ja jatkui Georgen käsialalla:

Halusin vain sanoa, että ikävöin sinua jo nyt ja mitä tahansa teetkin tai mitä sinusta kuulen – tiedän että teoillasi on tarkoituksensa. Luotamme sinuun. Terveiset Frediltä.
George

Georgen käsiala päättyi ja jatkui Lupinin käsialalla:

Terveisiä myös minulta ja Tonksilta. Vauva potkaisi ensimmäisen kerran juuri kun kirjeesi oli saapunut. Voitaisiin melkeinpä pitää sitä merkkinä että palaat jälleen luoksemme, vai mitä?
Remus

Lupinin käsiala muuttui taas Siriukseen:

Pidä huoli itsestäsi. Rakastan sinua, muista se.
Sirius

Adara hymyili kirjeelle surullisesti ja lähti ”jälki-istunnostaan”. Kävellessään käytävää pitkin hän huomasi ulkona liikettä.
Lunta.
Pieniä hiutaleita leijaili maahan kuin hidastetussa filmissä. Adara jäi tuijottamaan näkyä, tuntien yhtäkkiä olonsa yksinäisemmäksi kuin koskaan ennen. Hän painoi päänsä lasia vasten ja se tuli huuruiseksi hänen hengityksestään. Hän puristi kirjettä taskussaan ja tunsi kyyneleen valahtavan poskelleen.
Isä… George…
Kaikki…

Lauren

• Piirakkatyttö
  • Ava: Karakuri
Vs: Adara, Siriuksen tähti 16.6 luku 139!!!
« Vastaus #677 : 16.06.2008 10:25:29 »
Aah, mikä hyvä luku. Alan jo pikkuhiljaa tottua tähän niiden "suhteeseen", siis siihen että ne esittää. Nyt hiljaa sinä pieni totuuden ääni. Siis alan todella pikkuhiljaa tottua. Ihan vähäsen.
Ihanan kirjeen Adara sai niiltä muilta. Lupin kutsuu Doraa Tonksiksi? No voihan se johtua siitä että se on Adaralle tutumpi tapa, vai?
Mutta, jatkoa lissää ja Lauren Swann kiittää
Save me
Somebody take my hand, and lead me
Slow me down

Mya Musta

• Kirvesmurhaaja
  • Janne on mun sankari.
« Vastaus #678 : 16.06.2008 19:46:20 »
Fubuki........ei saa olla julma.. ei oo kivaa jos Adara joutuu antamaan kavereilleen jälkkää, eikä myöskään se ole kivaa, että liität sen kuolonsyöjiin.. miettii nyt Siriusta ja Georgea ja kaikkia... varsinkin Siriusta! ja entä sitten kun ne saa jostain kuitenki kuulla, et Adara ja Kalkaros "seurustelee" Sirius vois vaikka tappaa jonkun, ja mitä Georgekin miettii?
Toi vauvan potkaseminen oli semmonen sulonen juttu, ois ihanaa kun se voiskin olla niin et Adara pääsis karkaamaan tuolta takasin Kalmahanaukiolle.. ja vaikka se oliski mahdollista, musta tuntuu, että Kalkaros ei päästäis sitä, sille voi hyvin kehittyä jotain tunteita Adaraa kohtaan jos se pitää sitä Violan korvikkeena, vaik silti, mä en voi millään uskoa, et Viola ois oikeesti rakastanu Kalkarosta....
Tää kommentti alkaa nyt vaikuttaa vähän oudolta, joten lopetan uuden luvu pyytämiseen :D

Mya
TEAM Tukkajumala

Cirilla

• Welhon tytär
« Vastaus #679 : 16.06.2008 20:14:05 »
Hah :D nii kauan on mennyt aikaa etten edes muista milloin olen viimeksi vastannut :D

Mikä syynä? Se etten ole päässyt koneelle ja halusin lukea nämä kaikki osat ennen kuin sanon yhtään mitään :D

Mutta AIVAN loistavaa tekstiä olet saanut aikaan :P

Olen suorastaan ihastunut :D

Lisää jossain vaiheessa?

Cir*Katwi Kiittää ja Kumartaa
Maailma on kaunis. Kiitos mielikuvituksesta ja taiasta.