Kirjoittaja Aihe: Adara, Siriuksen tähti (K-11, 160 lukua)  (Luettu 322108 kertaa)

Mya Musta

  • Kirvesmurhaaja
  • ***
  • Viestejä: 738
  • Janne on mun sankari.
Vs: Adara, Siriuksen tähti 4.6 Tylypahkassa jälleen
« Vastaus #640 : 04.06.2008 19:20:08 »
Luku oli jälleen kerran yllätys, yllätys tosi hyvä, jotain tollasta mä kuvittelinki, et noi oppitunnit on, ja kaikki muukin, tosin mä en usko, et Kalkaroksen jälki-istunto on kovin paha, tosin oishan se outoa, jos Adarassa ei olis yhtään haavoja eikä mitään, joten luultavasti Kalkaros tekee jotain ihme taikoja :D Mut epäilen et mitään kovin pahaa ei tuu olemaan..
Ja tottakai Adara suotuttelee Dracon lähettämään kirjeen isälleen, keinot voi tosin olla vähän kyseenalaset, enpä silti tiiä :D

Laita pian seuraava luku, haluun silti tietää siitä jälki-istunnosta vaik mulla tommosia epäilyksiä onki :D

Mya

Luin muuten jostain ihme syystä ekaa sivua, sulla on prologissa pikkunen virhe ;) Kalmahanaukio kaksitoista (kuten tiiät varmana loistavasti, uskon sen, et joku ajatuskatkos varmaan) sulla lukee siellä kolmetoista, mitäpä tuosta :D ikivanha osa vaan (:
« Viimeksi muokattu: 04.06.2008 19:24:51 kirjoittanut Mya Musta »
"Well every game is big for us."
TEAM Tukkajumala

Lokitar

  • ***
  • Viestejä: 1 728
Vs: Adara, Siriuksen tähti 4.6 Tylypahkassa jälleen
« Vastaus #641 : 05.06.2008 17:34:46 »
Mya Musta, VOI EI! ja mä just tulostin koko tarinan... arrgh!

Kelmikiti, sukeltamassa? yyhyyy, epäreilua :(

Lokitar

  • ***
  • Viestejä: 1 728
Luku 136. Turhautumisia
« Vastaus #642 : 06.06.2008 21:03:06 »
Luku 136. Turhautumista





Adara asteli sisälle rehtorin kansliaan ja huomasi oitis, kuinka paljon paikka oli muuttunut Dumbledoren ajoilta. Huone oli sisustettu monilla taikajuomapulloilla ja erikoisen näköisillä esineillä. Entisten rehtoreiden muotokuvat olivat silti paikoillaan, paitsi Phineas Nigeliuksen muotokuva oli siirretty lähelle rehtorin pöytää. Kalkaros istui hiukan kyyryssä pöytänsä ääressä ja tästä melkein heikkoutta osoittavasta asennosta Adara tiesi, että he olivat varmasti kahden, omina itsenään.

Adara istuutui Kalkaroksen pöytää vastapäätä olevalle tuolille ja Kalkaros kohotti ensimmäistä kertaa katseensa häneen.
”Ovatko haavasi umpeutuneet?” hän kysyi.
”Eivät ihan”, Adara vastasi ja Kalkaros kohotti hiukan kulmaansa.
”Mikset käyttänyt Dumbledorelta saamiasi feeniksin kyyneliä?”
”Ne eivät ole minulla mukana. Minulla ei ole mitään mukana paitsi taikasauvani. Hetkonen – mistä sinä tiesit että sain ne?”
”Minä olin paikalla kun Dumbledore laati testamenttinsa”, Kalkaros vastasi. Adara ei jostain syystä ollut kovin yllättynyt. Kalkaros ei enää jatkanut aiheesta, vaan aloitti: ”He suunnittelevat sinulle jo vahinkokuolemaa täällä koulussa.”
”Miksi en ole yllättynyt?” Adara totesi.

”Ainoa tapa sinulle selvitä täällä jouluun asti, on nyt liittyä heihin”, Kalkaros jatkoi.
”Miksi et vain päästä minua pakoon?”
”He saisivat selville, että se olin minä, ja he löytäisivät sinut kuitenkin uudestaan… Eivätkä epäröisi tappaa.” Adara huokaisi hiljaa.
”Liity heihin, se on ainoa toivosi.”
”Toivo? Jotenkin se sana on ollut hukassa viimeaikoina”, Adara vastasi hiukan kyynisesti. Kalkaros ei katsonut häneen.
”Joululomalla voin viedä sinut Malfoyn kartanolle, jossa liityt virallisesti. Meidän täytyy vain keksiä edes jonkinlainen syy, kulmakivi liittymiselle. Pimeyden lordi ei muuten usko sinua.”
”Osaan okklumeusta nykyään. Voin vain näyttää hänelle vaikkapa muiston jossa Remus lyö minua –”
”Onko Lupin oikeasti lyönyt sinua?” Kalkaros kysyi.

”Kerran… siinä toisessa menneisyydessä. Kun Sirius oli kuollut, hänen hermonsa tuntuivat olevan riekaleina.” Kalkaros vaihtoi taas aihetta.
”Voisit esittää seurustelevasi Dracon kanssa.”
”Ja mitähän siitä viimeksi seurasi? Vol- Pimeyden lordi määräsi Dracoa tekemään kanssani puhdasverisen lapsen mahdollisimman äkkiä.”
”Käskikö hän todella?” Kalkaros kysyi yllättyneenä ja Adara nyökkäsi.
”Hän halusi mahdollisimman pian luoda uutta sukupolvea kannattajikseen.”
”Oliko vielä jotakin kerrottavaa vai nimeänkö sinut saman tien kirjoittamaan kirjan Pimeyden lordin ajatusmaailma?” Adara ei tiennyt, pitäisikö hänen nauraa vai loukkaantua.

”Täytyy siis keksiä jotain muuta. Jotain jota kukaan sinut oikeasti tunteva ihminen ei uskoisi, mutta jotain joka vakuuttaa Pimeyden lordin ja kuolonsyöjät.”
”Kuten mikä?” Adara kysyi.
”Sanoin ’täytyy keksiä’, en että ’olen keksinyt’”, Kalkaros sanoi tylysti. Adara risti jalkansa ja laittoi kätensä puuskaan mietteliäänä. Kalkaros nojasi käsiään pöytää vasten ja näytti mietteliäältä myös.
”Kun Sirius toisessa menneisyydessä kuoli, kosto oli vakuuttava syy liittyä”, Adara mutisi.
”Mutta nyt ei ole, joten jatka miettimistä.”

He jatkoivat hiljaa istumista kymmenisen minuuttia. Lopulta Adara avasi suunsa: ”En minä keksi muuta kuin komennuskirous ja rakastuneen teeskenteleminen.”
”Komennuskirous ei toimi sinuun kunnolla.”
”Vain sinä, minun entiset luokkalaiseni ja Barty Kyyry tietävät sen.”
”Barty on kuollut.”
”Sitäkin parempi.”
”Sinun täytyisi näyttää omasta tahdostasi liittyvältä. Muuten tämä ei tule toimimaan. Jos olisit vain komennuskirouksen alaisena, olisit vain heille työkalu, kuten Stan Pikitie.”
”Rakkaus on sitten viimeinen vaihtoehto. Viimeksi kun sitä kokeiltiin niin minusta melkein tuli kotiäiti.”
”Dracon kanssa olemisessakin on riskinsä. Hän ja hänen vanhempansa aikovat livistää Pimeyden lordin jaloista heti kun aika on sopiva. Jos sinä jäät, Pimeyden lordi ei epäröi kostaa Dracolle tappamalla sinut.”
”Pointti tuossakin… Draco on siis pois laskuista.”

”Entä joku muu, jonka vanhemmat ovat kuolonsyöjiä? Zabini?” Kalkaros ehdotti.
”Onko hänenkin –?” Adara oli kysymässä mutta nielaisi kysymyksensä saman tien. ”No, ei tuo nyt yllätä… Mutta jos hän on puhdasverinen, minua yllytetään taas perustamaan Pimeyden lordin kannattajaperhe.”
”Jos keksimme todistaa että Zabini ei voi saada jälkeläisiä.”
”Paha valehdella tuollaista, koska hän ei ole juonessa mukana. Tämä on rasittavaa kun vain me kaksi olemme tässä juonessa.” Kalkaroksen olemuksessa muuttui yhtäkkiä jotain, kuin hän olisi saanut jonkinnäköisen idean. Adara kohotti katseensa tähän, eikä hän tarvinnut edes okklumeusta tietääkseen mitä tämä oli keksinyt.

”Ehei, ei ei ei!” Adara sanoi pelästyneenä ja nousi ylös.
”En sanonut mitään”, Kalkaros puolustautui.
”Mutta ajattelit!”
”Se vain kävi mielessäni. Luuletko että minä ryhtyisin johonkin niin järjettömään?” Kalkaros kysyi kylmästi, melkein loukkaantuneena. Ja Adaran täytyi myöntää itselleen, että Kalkaros oli oikeassa. Adara istuutui lopulta hitaasti takaisin. Heistä kumpikaan ei ikimaailmassa ryhtyisi niin typerään peitetarinaan. Ei ikinä.

”Ensinnäkään, kukaan ei ikinä edes uskoisi sitä –” Adara aloitti, mutta Kalkaros lisäsi:
”Paitsi jos näyttelemme oikein hyvin.”
”Älä nyt puolusta tuota ideaa! Se ei ikimaailmassa tulisi toimimaan!”
”En puolusta, sanoin vain että se olisi mahdollista… mutta epätodennäköistä.”
”Pimeyden lordi ei ole niin tyhmä, että hän uskoisi meitä.”
”Voi olla. Keksitään jotain muuta.”

Tunti kului, eivätkä he keksineet mitään. Adara nukahti nojatuoliin ja Kalkaros ravasi edestakaisin huoneessaan. Tilanne oli hankala. Miten Voldemortin saisi olemaan epäilemättä Adaran motiiveja liittyä heihin? Kostoon ei ollut vahvaa syytä, Dracon rakastettuna esittäminen oli vaaraksi, Adara ei ollut osoittanut koskaan kuolonsyöjille taipumuksia pimeyden voimiin – päinvastoin, vain niiden vastustamiseen, Adarassa ei ollut kunnianhimoa tarpeeksi…
Kalkaros huokaisi ja istuutui pöydän ääreen. Oli vain yksi keino, joka saattaisi toimia, mutta ei suurella varmuudella sekään. Se olisi riskialtis yritys, ja kaiken lisäksi… Kalkaros ei halunnut Adaran joutuvan sellaiseen tilanteeseen.
« Viimeksi muokattu: 07.06.2008 01:18:25 kirjoittanut Fubuki »

Lokitar

  • ***
  • Viestejä: 1 728
Vs: Adara, Siriuksen tähti 6.6 Turhautumisia
« Vastaus #643 : 06.06.2008 21:25:17 »
Oho, iso vastalause huudettu :D

Amy Malfoy

  • ***
  • Viestejä: 1 121
Vs: Adara, Siriuksen tähti 6.6 Turhautumisia
« Vastaus #644 : 06.06.2008 22:06:54 »
Oi hienoa!
Olen taas ollut hiljaiselon alla, mutta nyt päätin raapustaa jotain...

Täytyy heittää vastalause Kitille: Se olisi mielenkiintoista jos Adara liittyisi kuolareihin!!!!! Ehei en kannata heitä vahvasti en toohdellakaan :D mutta toisaalta en haluaisi Adaran kokevan samaa mitä joutui silloin kuin viimeksi pahiksiin liittyi..
Uhuuhhuuuuuu!!!! En malta odottaa mitä Kalkaros on Adaralle keksinyt, koska oma mielikuvitukseni on nyt melkein miinuspuolella niin en kaksi kuin jotain kaksimielisiä asioita joita Kalkaros kehittelee (hyi minua!!) ja koska tämä ei ole sellaista osoittanut koko ficin aikana niin en usko että nytkään :D
Okei okei tuli tällainen turina ja jatkoa toivotaan mitä mieluiten!

Okei tämän seuraavan kysymyksen pistän väsymyksen piikkiin:

Jos keksimme todistaa että Zabini tai Blaise eivät voi saada jälkeläisiä.”

Eikös Blaisen sukunimi ole Zabini, kun jotenkin ymmärsin, että tuo lause tarkoittaisi kahta eri henkilöä..nojoo.. laitetaan tämä ihme kysymys siis väsymykseen :F

~Amy
« Viimeksi muokattu: 06.06.2008 23:04:32 kirjoittanut Amy Malfoy »

Ginin banneri<3
~The End is here: Deathly Hallows Part II~
~Dramione~
”Goalies don't think." - Chris Osgood
                                                                       Kiitos Leijonat <3

Lokitar

  • ***
  • Viestejä: 1 728
Vs: Adara, Siriuksen tähti 6.6 Turhautumisia
« Vastaus #645 : 07.06.2008 01:17:26 »
Amy Malfoy, oho! Olen ihan sekaisin noista Luihuisista xD sorii

Gaploon

  • ***
  • Viestejä: 161
  • Mitä sanoiko joku femme? Missä!
Vs: Adara, Siriuksen tähti 6.6 luku 136!!
« Vastaus #646 : 07.06.2008 01:48:49 »
JEE Adara liittyy taas kuolareihin *mielikuva kuolaavasta ihmisesta >:(*
Jotenkin kuolonsyöjiin liittyessä saa niin paljon jotain "kivoja" ideoita kuten tapetaan Ron :-[ tai siis no niin... Kuitenkin pidän siitä että Adara on kuolonsyöjä on hän meinaan sen verran viekas ;)
Fubuki lupaa ettet tapa Bellaa  :-\ meinaan siellä kauan sitten kun Sirius oli vielä kuollut niin oli tulossa Bella VS. Adara tappelu ja siitä lähtien olen pelännyt Bellan puolesta :'( miksi kaikki haluaa Bellalle pahaa :(
Mitäköhän "kivaa" Kalkaros ja Adara keksii  ::) toivottavasti jotain jännää 8) ja kaksimielisyydelle ei tietenkään anneta tilaa *epäonnistui jo pelkkänä ajatuksena*
No seuraavaa lukua odotellessa!
PS. tää oli ihan hyvä luku kanssa
S is for the simplety
E is for the ecstasy
X is just to mark the spot
'Cause that's the one you really want
~o~
Femmeslash...kuka ei nyt sitä rakastaisi!
"If Rowling really wanted us to be happy she would’ve made Hermione gay!"(napattu livejornal avattaresta ^-^)

Mya Musta

  • Kirvesmurhaaja
  • ***
  • Viestejä: 738
  • Janne on mun sankari.
Vs: Adara, Siriuksen tähti 6.6 luku 136!!
« Vastaus #647 : 07.06.2008 12:54:44 »
Mä en oikeestaan haluis, et Adara liittyy "taas" kuolonsyöjiin, se on niin jännää ku se tappelee niitä vastaan :D mut kyllähän sekin on jännää ku Adara koittaa olla vahingoittamatta läheisiään... EN OSAA PÄÄTTÄÄ!!!
Mulle tuli kans toi kaksmielinen juttu mieleen, aika surkee idea, jos Kalkaros sitä oikeesti ajatteli x)
Toisaalta toi Zabini homma ois ihan ok, mut jotenki aika oksettava, eikä se kyl tuliskaan toimimaan..
Oon tehny muuten semmosen päätöksen, et Adara ei sais liittyä kuolareihin, mut sun tarinas tää on, joten sä teet sen lopullisen päätöksen :D

Pian uus luku, tahtoo tietää mitä Kalkaros keksiii (:

Mya
"Well every game is big for us."
TEAM Tukkajumala

Lokitar

  • ***
  • Viestejä: 1 728
Vs: Adara, Siriuksen tähti 6.6 luku 136!!
« Vastaus #648 : 07.06.2008 15:29:15 »
Siis eikö kukaan ymmärtäny tuota Kalkaroksen ideaa johon Adara sanoi "ehei eieiei!" ?

teelkis

  • ***
  • Viestejä: 15
Vs: Adara, Siriuksen tähti 6.6 luku 136!!
« Vastaus #649 : 07.06.2008 16:50:19 »
Ainaki itse käsitin, että Adara ja Kalkkaros esittäisi paria.

Tämä on uskomattoman hyvää tekstiä ja alusta lähtien kirjoituksesi kehittyminen on näkyvää aina loppua päin mennessä, ettei muutako olalle taputus ja onnittelut. Nii joo ja kiitokset.

Neiti Felton

  • ***
  • Viestejä: 122
Vs: Adara, Siriuksen tähti 6.6 luku 136!!
« Vastaus #650 : 07.06.2008 23:26:02 »
Ää. Enhän mie ennää pysty lukkee tuota, kun mie luin just tuon trailerin ja järkytyin syvästi.
Yön aikana pohdin lukemaani ja päätän luenko tämän huomenna = )
Laitoin tälläsen välikommentin tässä välis.

Sirre kumartaa, poistuu paikalta ja avada kevadraa aivonsa = )

Sirre_
Kuljen tietä sateenmustaa
Mielessäin vain kuva susta,
Kun soitto korvissani naurus soi.
Vaikka nään sut kanssa toisen,
Mielestäin mä saa sua pois en.
Silmiäs kai unohtaa en voi, en mä voi.

Avatar - Pureblood: Draco Malfoy ©

Needled Laiho

  • Laihon nainen.
  • ***
  • Viestejä: 487
  • Suloinen pikku Wild Child
Vs: Adara, Siriuksen tähti 6.6 luku 136!!
« Vastaus #651 : 08.06.2008 00:47:28 »
Ny äkkiä seuraava osa kehiin! Mä haluun tietää sen Kalkaroksen idean. Mun arvauksii on, et joko Adaran pitää esittää Kalkarokseen rakastunutta, jollekkin raskaana olevaa *mistäköhän toikin ajatus putkahti ;D ?* tai et ne ottaa Dracon juoneen mukaan. Mut oikeen vastauksen haluun tietää pian!
They say drinking is a way to die
But at the end... Dying is a way to drink

Go, go Gryffindor!

Kuution kuusi tahkoa

Zoa

  • ***
  • Viestejä: 10
Vs: Adara, Siriuksen tähti 6.6 luku 136!!
« Vastaus #652 : 08.06.2008 19:40:05 »
apua olen pulassa toinen puoli huutaa mun sisällä EIEIEIEIEIEIIII adaraa kuolareihin mutta toinen puoli on utelias ja ois hienoo kun adara sais siriukselta ja muilta taas myötätuntoa ^^ vaikeeta!! muta mulla on omat epäilykseni ton kalkaros jtun suhteen mutta haluun tietääää!

Lokitar

  • ***
  • Viestejä: 1 728
Vs: Adara, Siriuksen tähti 6.6 luku 136!!
« Vastaus #653 : 08.06.2008 20:19:17 »
teelkis, no hyvä kun joku tajusi sen sitten :)
Sirre_ öh? siis mietit luetko ficin vai jonkun luvun?
Neeppu, seuraava luku on vielä kesken :D
Zoa, hehe, mielesi jakaantuu kahtia >=)

Inviere

  • murhamuumi
  • ***
  • Viestejä: 103
Vs: Adara, Siriuksen tähti 6.6 luku 136!!
« Vastaus #654 : 08.06.2008 20:36:18 »
Että Kalkaros keksi Adaralle jotain kivaa... (Kaksimielinen? Minäkö?)

Adara kuolareihin, kyllä!
- Who do you think you are, running 'round leaving scars?
- I don't know, Lord Voldemort?

Lokitar

  • ***
  • Viestejä: 1 728
Luku 137. Viola rakasti
« Vastaus #655 : 08.06.2008 20:57:02 »
A/N: kappas, alkoi 50. sivu täs topicis. Laitetaan vaikka sen kunniaksi jatkoa, jonka sain just valmiiksi:


Luku 137. Viola rakasti






Oli aamuyö, kun Kalkaros paukautti erään kirjansa kiinni mahdollisimman lujaa ja Adara heräsi siihen säikähtäen.
”Kauanko oikein nukuin?” Adara kysyi ja hieraisi silmiään.
”Tarpeeksi että sain miettiä rauhassa”, Kalkaros vastasi melko tylysti ja Adara nielaisi tuhahtamisensa vaivoin. Ensin hänet käsketään sinne ja sitten hän on häiriöksi…?
Kiitos vain.

”No keksitkö jotain?” hän kysyi ja Kalkaros laittoi äsken paukauttamansa kirjan takaisin hyllylle.
”En mitään. Sen aikaisemman idean lisäksi.” Adara puraisi huultaan.
”E-etkö voisi vain neuvoa miten pääsen pois täältä? Sehän olisi helpoin keino…”
”Johan minä sanoin, että he tietäisivät minun auttaneen sinua. Sitten kaikki mitä tähän asti olemme saaneet aikaan, olisi tuhoon tuomittu. Sitä paitsi, Killalle olisi hyötyä jos sinä vakoilisit heitä.”
”Totta tuokin…” Adara myönsi ja raapi hajamielisenä vasenta käsivarttaan. Jos hän liittyisi, saisiko hän taas piirronkin…?

”Usko pois, minuakaan ei huvittaisi tällainen peitetarina ollenkaan, mutta vaihtoehdot alkavat olla vähissä”, Kalkaros sanoi ja Adara aavisti hänen äänessään jotain. Mitä se oli? Vilpittömyyttä?
”Luuletko että Pimeyden lordi oikeasti nielisi tarinan meistä kahdesta, öh, rakastuneina? Ikämme puolesta voisimme olla isä ja tytär”, Adara sanoi epäluuloisena ja alkoi yhtäkkiä miettiä, kuinka vanha Kalkaros oikeasti oli. Yli vai alle neljänkymmenen? Ei hän yli viidenkymmenenkään voinut olla, jos hän oli samaan aikaan Tylypahkassa Siriuksen kanssa. Se tarkoittaisi sitä että Kalkaros on vain vuoden nuorempi tai vanhempi Siriusta. Tai jopa saman ikäinen?

”Sillä välin kun arvailet ikääni –” Adara säpsähti. ”- minä joudun tekemään sinuun muutaman loitsun.”
”Miksi?” Adara kysyi hiukan epäröiden.
”Luuletko että Amikus ja Alekto eivät alkaisi epäillä jos palaat jälki-istunnostani täysin terveenä?” Kalkaros kysyi ja heilautti sauvaansa kerran ilmassa. Sininen välähdys iski Adaraan ja hänen iholleen syntyivät tuoreen näköiset haavat, mutta yksikään ei satuttanut häntä. Mustelmia muodostui hänen kyynärpäihinsä ja otsalleen, mutta mikään ei tuntunut.
”Ne paranevat ajan mittaan kuin aidot haavat, mutta et menetä yhtään verta eikä sinuun satu.”
”K-kiitos…” Adara sanoi ja katsoi yhä yllättyneenä kaikkia kipeän näköisiä haavoja. Ne olivat niin aidon näköisiä.

”Jatketaan keskustelua ensi jälki-istunnossa. Katson etteivät Amikus ja Alekto tee mitään.”
”Selvä”, Adara sanoi ja lähti sulkien oven hitaasti perässään. Juuri ennen kuin hän sai oven kolahtamaan kiinni, hän kuuli Kalkaroksen huokaisun. Sitten miehen ääni sanoi: ”Tiedän mitä ajattelet, Severus.” Adara säpsähti, eivätkö he olleetkaan kahden?
”Niin, sinä aina tiedät”, Kalkaros vastasi hyvin… surullisesti? Adara painoi korvansa aivan lähelle ovea, eikä sulkenut viimeisiä millejä kiinni kuten oli aikonut.
”Ajattelet, että hän ei ole tehnyt mitään väärää ansaitakseen näin paljon taakkaa harteilleen, eikö vain?”
”…Niin”, Kalkaros vastasi empien ja Adara kurtisti kulmiaan. Miehen ääni kuulosti tutulta.

”Hän on vasta kahdeksantoista, ei hänen pitäisi tehdä tällaista”, Kalkaros sanoi.
”Vaan hänen äitinsä?” Adaran suu loksahti auki. Ääni oli Dumbledoren! Albus Dumbledore! Kalkaroksen työhuoneessa?!
”Tiedän, että halusit suojella häntä, Severus. Mutta Viola oli Adaran tavoin aikuinen ja kyvykäs päättämään itse elämästään. Luuletko, että Viola olisi perääntynyt sinun käskystäsi jos hän olisi Adaran paikalla?” Adara luuli, ettei Kalkaros vastaisi ollenkaan, kunnes hän kuuli katkerasti, hitaasti lausutut sanat: ”Ei, hän ei olisi…”
”Ei niin. Hän olisi taistellut sinun rinnallasi Severus. Viola rakasti sinua”, Dumbledoren ääni vastasi ja Adaran jalat pettivät tahtomatta alta. Hän kaatui epäuskoisen olon vallassa polvilleen kivilattialle, mutta Kalkaros ei kuullut sitä.

”Tämä ei ole reilua, Dumbledore”, Kalkaros totesi kylmästi.
”Sota ei ole koskaan reilua, mutta luota Adaraan. Hän seisoo rinnallasi yhtä hyvin kuin äitinsä. Luota siihen, että hän pärjää. Hän on tullut vanhempiinsa.”
”Ehkä liikaakin. Mustalta peritty tyhmänrohkeus voi koitua hänelle vielä –”
”Sinä tiedät, ettei niin käy.”
”Tiedänkö?” Kalkaros kysyi. ”En tiedä enää mistään mitään.” Dumbledore vaikeni ja Adara päätteli että Kalkaros oli taas yksin. Adara nousi hiljaa ylös ja hiipi pois, kyyneleet valuen poskillaan.

”Kas kas, mieluisa jälki-istunto, eikö?” kuului pilkallinen ääni hänen sivultaan. Amikus seisoi käytävällä joka yhdistyi Adaran kulkeman käytävän kanssa juuri heidän välillään. Adara ei vastannut kysymykseen, eikä vaivautunut pyyhkimään kyyneleitään pois, vaikka häpesikin niitä. Hän vain käänsi tyynesti päänsä ja käveli pois.

Seuraavana päivänä Adaralla oli yrttitietoa Alekton valvonnan alaisena. Matami Verso ei selvästikään ollut iloinen nykyisistä opettajista, mutta hän ei näyttänyt sitä Alektolle kasvotusten.
Opetussuunnitelma oli selvästikin myös muuttunut, sillä he kylvivät ja kitkivät kaikkein myrkyllisimpiä kasveja. Neville kuiskasi Adaralle, että ne myrkyt lähetetään kerran viikossa ministeriöön. Kuolonsyöjät epäilemättä käyttivät niitä hyödykseen.
Patilin melkein syövytettyä kätensä yhden myrkyn takia, Adara ajatteli, ettei Tylypahka ollut enää koulu, vaan orjaleiri. Luihuiset eivät tietenkään joutuneet kyseiseen hommaan, vaan lajittelivat myrkyttömiä kasveja eri kasvihuoneisiin. Draco asteli erityisen lähelle hakemaan eräitä kukkia ja Adara koki tilaisuutensa tulleen. Hän käveli hiukan taaksepäin ja törmäsi ’vahingossa’ Dracoon, joka pudotti kukkaruukun lattialle.

”Anteeksi!” Adara sanoi ja kyyristyi siivoamaan jälkiä Dracon kanssa.
”Ei se mitään”, Draco mutisi ja auttoi tätä keräämään ruukun sirpaleita.
”Tarvitsen apuasi”, Adara kuiskasi huomattuaan Alekton katselevan muualle.
”No?” Draco kysyi.
”Lähetä tämä Siriukselle”, Adara kuiskasi ja pisti Dracon taskuun kirjeen.
”Sopii”, Draco kuiskasi. ”Tuota… tavataanko yhdeksältä tarvehuoneella? Olen valvojaoppilas joten sinua ei rangaista illalla liikkumisesta.”
”Okei”, Adara vastasi ensin hiukan empien ja kasasi taialla kukkaruukun takaisin kasaan. Tuskinpa Dracolla oli mitään pahaa mielessä.
« Viimeksi muokattu: 10.06.2008 22:32:50 kirjoittanut Fubuki »

Harry Potter

  • ***
  • Viestejä: 581
  • Sulttaani
    • Eleabin kynäilyt (pahasti kesken)
Vs: Adara, Siriuksen tähti 8.6 luku 137!!
« Vastaus #656 : 08.06.2008 22:36:28 »
Mietin tässä, että onkohan tämä finin luetuin fic? ;D

~Eleanor

Lokitar

  • ***
  • Viestejä: 1 728
Vs: Adara, Siriuksen tähti 8.6 luku 137!!
« Vastaus #657 : 08.06.2008 23:29:19 »
Ei tietääkseni. Kalkaros/Hermy "Putoaminen" fic on muistaakseni ainakin luetumpi. Muista en tiedä kun en ole sillee penkonu

Needled Laiho

  • Laihon nainen.
  • ***
  • Viestejä: 487
  • Suloinen pikku Wild Child
Vs: Adara, Siriuksen tähti 8.6 luku 137!!
« Vastaus #658 : 09.06.2008 14:46:43 »
No tää on ainakin Hunajaherttuan luetuin tarina. Hyvä luku taas, mut hirveetä kun Sev ja Adara joutus esittää rakastuneita  >:( Mut jatkoo heti kun saat valmiiks
They say drinking is a way to die
But at the end... Dying is a way to drink

Go, go Gryffindor!

Kuution kuusi tahkoa

Lauren

  • Piirakkatyttö
  • ***
  • Viestejä: 200
  • Ava: Karakuri
Vs: Adara, Siriuksen tähti 8.6 luku 137!!
« Vastaus #659 : 10.06.2008 16:42:29 »
Rekisteröin itseni tänne äskettäin osasyynä tämän tarinan kommentoiminen. Olen lukenut tätä rekisteröitymättömänä jo piitkään ja tykkään tästä tosi paljon.
Ja virheitähän mä näin vähän, siis tosi vähän. Tässä viimesimmässä luvussa yks "oli" oli kirjotetu varmaan vahingossa "oi"?
Mä en haluu et Adara "taas" liittyy kuolonsyöjiin, Sirius ei varmaan tykkäis kauheesti tai mitään.
Save me
Somebody take my hand, and lead me
Slow me down