Moikka Harpy-raksu!
Siitä on ihan liian pitkä aika, kun olen viimeksi lukenut tai kommentoinut jotain sinun kirjoittamaasi, joten ajattelin korjata asian nyt!
Olen lukenut tämän ehkä miljoona kertaa aikaisemmin, mutta kuten tiedät, olen laiska kommentoimaan aina välillä, ja tykkäsin tästä ihan näääääääääääin paljon. Remus/Billiä harvoin tulee ficcejä lukiessa vastaan, vaikka voisihan näidän kahden herrasmiehen välillä olla jotakin vispilänkauppaa, onhan heissä molemmissa susimaisiapiirteitä, rawr.
Metsänpohjan harmaat sumuriekaleet hipoivat Remuksen tassuja hänen juostessaan.
Tarviiko mun edes sanoa, että rakastan sun kuvailua? Sillä – voi luoja – olin kuollutmyytyhaudattu jo tässä vaiheessa ficciä, vaikkei se ollut vielä edes kunnolla alkanutkaan. ”Metsänpohjan harmaat sumuriekaleet” Uuaaawwww, mitkä sanavalinnat!
Hän juoksijuoksi kauemmas, ja Remus seurasi, jalka jalkajalka jalka, häntää viuhtaisten, kunnes sumu väistyi ja kylmät pisarat vaihtuivat tuulenvireeseen.
Ja tämä! Aivan äärettömän loistava esimerkki siitä, kuinka yksinkertaisilla sanoilla ja pienellä kikkailulla saa luotua mykistävän kauniin kokonaisuuden. ♥
Tämä teksti on todella kaunis lyhyen hetken kuvaus, lempeä, romanttinen, suloinen, ihana, tätä listaa voisi jatkaa ikuisuuksiin! Kun näin tämän parituksen, olin ihan varma, että saan eteeni jotain surumielistä keskustelua, jossa toinen lohduttelee toista, mutta kun näin ei ollutkaan, olin todella iloinen. Harvoin Remusta kuvataan ihmissutena yhtä positiivisena ja Kuurankukkaa lainatakseni: pentumaisena kuin tässä, vaan aina esitellään niitä tummempia ja varjoisampia puolia.
Remus. Bill. Meri. Siniharmaat merisilmät. Yhtä aikaa rakastettu ja rakastaja. Ihastuin täysin siihen, miten kuvasit näiden kahden suhdetta onnellisena, hellyyttävä, suloisena, huolimatta siitä, että Remus voisi satuttaa Billiä ollessaan ihmissusi. Kumpikaan heistä ei kai edes pelännyt, että sellaista voisi koskaan tapahtua? Ei kai.
Hänen kielensä lollahti ulos suden suusta
Mun täytyy nyt kyllä sanoa, että tämä lause rikkoi sen tunnelman, joka vallitsee ficissä ennen tätä lausetta. Oikeasti? Lollahti?
Hajosin enemmän kuin vain aika pahasti luettuani tuon sanan. Se kuulostaa niin hupsulta, ettei sitä voi lukea naama peruslukemilla.
Ja lopetus! Awwww, kuinka söpöistä! ♥ Ääh! En enää osaa sanoa siitä mitään järkevää, vaikka äsken sellaista suunnittelinkin. :< Ehkä sä kuitenkin ymmärrät miten täydellinen se oli, kun nyt en enää osaa muodostaa mitään järkevää lausetta siihen liittyen.
Kiitos tästä! ♥
~ Herkutin.