Huiman pitkän palstailutauon jälkeen tultava nyt vastailemaan välillä vähän jotain pientä taas tähänkin topaan, kun tuolla näkyi olevan puhetta noista keikoista.
Mä olen menossa HIMin keikalle joulukuussa ja oon siitä ihan superinnoissani!
Tämä ihan sama suunnitelmissa täälläkin! Oletko
Angelina aikeissa suunnata millekä niistä keikoista? Lippujen hankkiminen oli kyllä kieltämättä hermostuttavaa, Tiketin sivustolla kävi ilmeisesti ainakin aikamoinen hullunmylly ja mitä jälkikäteen Facebookista lueskelin niin ilmeisesti aika isokin osa halukkaista jäi ilman lippua. Oma jonottelu sujui onneksi ongelmitta ja onnistuin saamaan sen mitä toivoinkin: liput uudellevuodelle, yhden itselleni ja toisen veljelleni, yay! Tuo on kyllä aina stressaavaa, itse ihan tärisin vielä siinäkin vaiheessa kun ne sieltä olivat jo lähettäneet sähköpostiin tilausvahvistuksen ja kaikkea.
Mulla HIMin johdolla vaihtuneita vuosia Tavastialla on takana jo muutamia ja nyt kun bändi sitten lopettaa, mukaan pääseminen tuonne vielä viimeisen kerran oli mulle aivan ensiarvoisen tärkeää. Onhan tuolla kuitenkin niin se oma fiiliksensä aina, on tärkeä perinne paitsi bändille niin myös meille faneille. Mullekin HIM on kuitenkin ollut iät ja kaiket musiikkipuolelta se kaikista rakkain ja tärkein yhtye, se yksi joka on ehdottomasti ylitse kaikkien muiden ja näinpä ollen mulle on henkilökohtaisesti ihan todella iso asia että saan olla mukana siinä mitä Ville jossain haastattelussa kutsui "HIMin sydämen hautaamiseksi".
Ah, näin HIMin viimeksi kesäkuussa Tuskassa ja itkin jo sielläkin ja vähän meinaan itkeä nytkin kun kirjoitan tätä viestiä. Pelottaa jo valmiiksi se kyynelten tulva, joka todennäköisesti iskee sitten uutenavuotena kun pitäisi olevinaan pystyä "jättämään hyvästit"... Tai kuka ties, ehkä kykenen kovettamaan itseni siihen mennessä (epäilen kyllä suuresti).
// Lisäys muuten nyt jälkikäteen kun yöllä kirjoitellessani sen unohdin: olen siis ilmeisestikin menossa katsomaan Raskasta Joulua myös. Vanhempani ovat veljeni (sen saman joka lähtee mukaani tuonne Tavastiallekin) kanssa käyneet siellä jo vuosia kolmisin, mutta tänä vuonna veli on vissiin koulutuksensa puolesta häärimässä ihan siellä kiertuehenkilökunnan puolella niin hänen lippunsa jäi nyt sitten vanhemmille ylimääräiseksi. Lähden sinne siis hänen sijassaan. Tulen näkemään tuon kiertueen ensimmäistä kertaa, aikaisemmin ei ole niinkään kiinnostanut kun tykkään joululauluista enempi simmoisina hempeinä ja perinteisinä, mutta nyt kun lippu on kerta jo valmiiksi olemassa niin miksikäs ei. Ilmainen keikka kiinnostaa aina.