Title: Kädet
Author: Siipirikko
Beta: Giril
Raiting: K-11
Genre: raapale
Pairing: ei ole
Summary: Sitten pysäyttää ja kuiskaa korvaani hiljaisia uhkauksia; tulet kuolemaan, ristinpuutasi naulataan.
A/N: Ensimmäinen teksti, jonka julkaisen täällä. Tiedän, tämä on ehkä muille kuin itselleni sekavaa. En muista/tiedä paljonko tässä on nyt sanoja, mutta lähellä jotain 100 sanan luokkaa, joten luokittelin raapaleeksi. Otetaan vastaan risuja ja ruusuja.
Kädet
Henkäys. Huokaus. Henkäys uudestaan.
Ne on sitoneet mun silmät, en nää enää. Kuulen vain henkäyksiä ja huokauksia korvani juuressa. Tunnen vain kylmät kädet mun ympärillä ja sen kuinka mua viedään mukana. Haluan jarruttaa, mutta ei se auta. Askel. Askel. Hiekan rapinaa kenkien alla. Pimeässä on vaikea juosta, yritän vaan päästä irti ja päästä pakoon. Vahvat kädet vaan pitää paikallaan. Kuulen pauketta. Lopulta sekin vaihtuu hiljaisuudeksi ja kädet irrottavat musta. Jään yksin.
Seuraavaksi lämmin käsi tarttuu toiseen käteeni ja johdattaa mua. Sitten pysäyttää ja kuiskaa korvaani hiljaisia uhkauksia; tulet kuolemaan, ristinpuutasi naulataan. Jään taas seisomaan yksin. Lopulta sama ääni palaa ja irrottaa varovasti siteen silmiltäni kuiskaten; joku on jo kuollut puolestasi. Nään välähdyksen ristinpuusta ja auringonlaskusta ennen kuin silmäni sidotaan jälleen. Eri kädet hakevat minut pois.
Kävelen. Sekoan lopulta askelten määrässä, mutta sillä ei ole väliä. Oli askelia sitten yksi tai tuhat. Viimein ne uudet kädet päästi irti musta ja kuulen musiikkia. Tuskin kuuluvaan sellaista. Kuulen lähestyvät askeleet ja jälleen hiljaista mutinaa, jota supistaan korvaani. Side avataan ja kangas putoaa lattialle. Tälle kertaa en nää mustaa tai muutakaan.
Vain kirkkautta.