Päätarkoituksenani on kuitenkin levittää tuota kappaletta, tai siis sen sanoja, piristämään vaikkapa matematiikantuntia. Toimi ainakin minulla hyvin.
Oi että,
"I Live Life on Tumblr" on kyllä kauhee biisi
Muistan, kun kuulin ekaa kertaa, olin vaan, että
"njäh, ei kukaan voi olla noin hullu ja obsessoitunut...", mutta sittenhän siitä alkaa tulla kamalaa, kun biisin sanat vastaa joitakin päiviä elämästäsi täydellisesti xD
Tumblr on ihana ja kamala paikka, niin kuin joku sanoi jossain fiksusti, fangirläyksen mekka. Ainakin mulle hulluna fanityttönä ja shipperinä se tarjoaa juuri sitä, mitä tarvitsen. Ja niin kuin täällä sanottiin, siellä ymmärretään. Uhh, ihhaana paikka, kulla.
Mut siis, mennäänpä fanityttöilyyn, koska hallitsen sen niin hyvin.
Miksei
Putous voisi kestää koko vuotta? No, varmaan siksi, koska siitä tulisi näyttelijöille melkoista työhelvettiä, mutta silti. Mä en selviä vuotta ilman sitä sarjaa. Varsinkin, kun olen hurahtanut niin kovasti esim. Karim/Veli-paritukseen ja Veli Sikiöön muutenkin, niin eii... En kestä. Ficcailen sketsihahmoista pysyäkseni järjissäni, pitäisi niitäkin julkistella. Myönnetään, että yritän parhaani mukaan löytää uusia fandomeita, joihin obsessoitua, etten jäisi taas vain norkoilemaan Putouksen perään... Huokaus.
Ja sitten vielä muuta... Olen taas vaihteeksi rakastunut
James Bondiin <3 Olen fanittanut niitä elokuvia koko pienen ikäni, Pierce Brosnanin ja Roger Mooren Bondit ovat parhaita. Tällä viikolla tuli neloselta
"Kuuraketti", jossa on siis yksi suosikkihahmoistani mistään ikinä, Jaws elikkä suomalaisittain Rautahammas <3 Vaikka en ole kyllä edes varma, pidänkö siitä tavasta, jolla jätkä on
"Kuuraketissa" kuvattu... Kun elokuvassa
"007 - Rakastettuni" se oli sellainen ihme tappokone, mutta tässä elokuvassa otti ja rakastui siihen blondiin tyttöseen ja oli muutenkin enemmänkin sellainen "koominen mauste". Siis, onhan Jaws söpö sen Dollynsa kanssa, mutta "rakkaus ensisilmäyksellä" ei ole oikein koskaan purrut muhun ja silleen. Mutta Jaws on silti ihana, ja jotenkin rakastuin sen ja Jamesin kommunikointiin; siis, totta kai Rautahammas virnistää aina ihanilla metallisilla hampaillaan nähdessään jonkun, jonka aikoo tappaa, mutta James
hymyilee sille takaisin :'D Hmm, taidan kirjoittaa Bond/Jaws-ficin aiheesta x"D Ja sitten, kun James on Rautahampaan rinnalla niin pikkunen, ja se tapa, jolla se esittelee Jawsin Hollylle:
"His name is Jaws. He kills people." Tulee vain mieleen, että James esittelee Hollyn ja Jawsin toisilleen jollain kutsuilla, tyyliin
"Oh, hey, Jaws! Holly, this is Jaws, Jaws, this is Holly. Jaws, Holly works with space technology. Holly, well, Jaws is Jaws, he kills people." Vielä, kun tänään pääsen viimeinkin katsomaan
"Skyfallin". Vaikka en tykkää Daniel Craigin Bondeista niin paljon (ei ole siis Danielin vika, hieno näyttelijä), niin olen kyllä tätä odottanut.
Ei ole siis nämä uudemmat Bondit oikein sytyttänyt, vaikka Craigin 007 on varmaankin luonteeltaan kaikista lähinnä sitä alkuperäistä Ian Flemingin luomaa Bondia... Mutta kun mä katselen James Bondia, mä haen siltä Bond-kliseitä, Bond-vitsejä, Bond-tyttöjä ja Bond-toimintaa. Siis, löytyyhän näitä Craiginkin nollanollaseiskoista, mutta pidän kuitenkin sellaisesta Mooren tai Brosnanin tai Conneryn meiningistä enemmän. Joo, nyt mä aloin höpöttämään. Odotan kuitenkin iltaa ja elokuvahetkeä kuin kuuta nousevaa, olen jo pelottavan varma, että alan shippaamaan 00Silvaa... 8'D
Onkos täällä muita Bond-faneja? Oon käsittänyt, että finiläiset tykkää ainakin
"Skyfallista". Mitenkäs on muiden Bond-elokuvien laita, löytyykö faneja? Tai niitä, jotka olisivat lukeneet kirjoja? Itse en ole kirjoja lukenut, lähinnä siksi, koska agentti- ja etsivätarinat kiinnostavat mua kyllä valkokankaalla, mutta eivät jostain syystä oikein nappaa paperilla :/ Weird.
(Sori romaanit, mutta kun annetaan lupa fangirlätä, niin mähän fangirlään. xD)
//Noi Bond-fiilistelyt ois kyl voinut pistää ehkä myös Elokuvat-topaan, mutta noh, meni jo, ja onhan täällä muistakin elokuvista puhuttu