Title: Meidän kahden ikioma
Pairing: Tonks/Remus
Genre: Fluffy, drama
Rating: S
Disclaimer: Rowlingin kaikki.
A/N: Osallistuu FF50.
018.Syntymä.Omistettu Solembumille ♥
Meidän kahden ikioma
»Viivyit», Tonks katsoi miestään kysyvästi.
»Äitisi…», Remus sanoi hyväntuulisena.
»Minä sanoin hänelle, että antaa olla tai jopa antaisi anteeksi», Tonks parahti.
»Keskustelimme äitisi kanssa ja hän hyväksyi minut», Remus sanoi ja istahti vuoteen reunalle.
»Sinulla on poika, hän on suloinen», Tonks hymähti. Hänellä oli sylissään pieni nyytti.
»Tarkoitat, että meillä on poika», Remus sanoi hieman uteliaana. Häntä pelotti mutta hän tahtoi silti pidellä tulokasta ja tuntea, että pieni poika oli oikeasti olemassa.
»Niin, sinun ja minun… haluatko hänet syliin?» Tonks kysyi lempeästi. Remus empi, mutta Tonks hymyili rohkaisevasti. Remus oli silti hyvin epävarma vaikka Tonks lempeästi ohjasi häntä kädestä pitäen.
Poika oli suloinen ilmestys. Remus piteli pienokaista varoen, kun tämä tuhisi silmät ummessa, mies ei tahtonut muuta kuin suojella tätä pientä ihmistä. Hän uskaltautui hipaisemaan hyvin varovaisesti pojan poskea, poika inahti ja Remus säpsähti, alkaisiko poika itkeä, mutta hän vain avasi silmänsä. Pienokaisen katse ja peukaloon tarttuminen sulattivat miehen sydämen lopullisesti.
Tuo pieni olento oli hänen poikansa. Omaa poikaa piti suojella, rakastaa ja pitää hänestä huolta. Remus päätti, että rakastaisi lastaan enemmän kuin kukaan oli häntä rakastanut. Lapsi ei saisi aistia, sotaa ja kuolemaa, se ei ollut hyvä kasvualusta, sen Remuskin tiesi.
Hänellä oli perhe, perhe joka rakasti häntä vaikka hän oli peto aina täysikuun aikaan.
»Hän on hurmaava ja sinä olet ihana. Minä rakastan sinua», Remus kumartui suutelemaan vaimonsa otsaa. Tonks hymähti ja suuteli Remuksen leukaa kevyesti. Mies ei olisi tahtonut vielä luopua pojastaan mutta poika tarvitsi myös äitiään. Hän suuteli Tonksia vielä uudelleen, nyt huulille. Se oli lämpimin ja rakkauden täyteisin suudelma aikoihin.
»Minäkin rakastan sinua», Tonks sanoi hiljaa.
»Nyt saat levätä ja huomenna menen kertomaan Harrylle», Remus hipaisi naisen poskea kämmenselällään.
»Ted Remus Lupin», Tonks lepersi hiljaisella äänellä. Remus hymyili. Nimi oli juuri oikea.
»Kauniita unia Dora ja Teddy», Remus sanoi lempeästi, ennen kuin sulki oven perässään.