faux pas: Kiitos kommentoinnista, ei haittaa kommentin lyhyys, ovathan tarinatkin lyhyitä (: Tajunnanvirtaa on kiva lukea minustakin, mutta olen huono kommentoimaan mitään...Korjailin virheet, kiitos (:
Nimi: Pyhä ja paha
A/N: Tämä tuli tavallaan vihanpurkuna ja yritän kai tavallani kertoa, mitä mieltä olen asiasta, päätelkää itse, mikä SE on. Kommentointi on sallittua (:
Minä vihaan Sitä. Se saa ihmiset hulluiksi, pilaa kaiken pelkästään koukuttavuudellaan. Se keksittiin lääkkeeksi, puhdistautumiseen, nautinnon vuoksi. Lapsena sitä ei ymmärtänyt, mutta Sen pystyi tuntemaan. Se aiheutti pelkoa, epävarmuutta, kaikkia niitä tunteita joita ei opita. Mutta Se kasvatti elämään sillä ainoalla tunteella joka opitaan. Se opetti vihaamaan maailmaa ja samalla rakastamaan elämää.
Pystyn tuntemaan Sen joka ikinen ilta, jokaisessa heitetyssä tavarassa, joka ikisessä läimäisyssä:
Kaikkialla.
Pystyn kuulemaan Sen tavaroiden helinässä, juopuneessa huudossa. Sihahduksessa pullon tai tölkin avautuessa taas kerran.
Pystyn haistamaan Sen hengityksessä, keittiössä, olohuoneen matolla seuraavana aamuna.
Voin nähdä Sen ihmisten ilmeissä. Pullokasoissa keittiön nurkassa. Iltalehtien palstoilla, kirjoissa,
Kaikkialla.
Sitä ihannoidaan ja vihataan. Sitä halutaan ja Siitä halutaan eroon. Se on paha, mutta liian monen mielestä '' hyvät'' asiat korjaavat pahuuden.
Minä vihaan Sitä.
Toivottavasti et ymmärrä mitä tarkoitan.