Se tunne, kun kiertelee ja kaartelee topicia pari viikkoa eikä lopulta voi olla pysymättä poissa. Onneksi suurempi draama on jo hoidettu, mä olen siinä niin huono. Joten vieläkö tänne pääsee, vaikka viime kerrasta onkin melkoisesti aikaa? :'D
Sydän pomppii vieläkin kurkussa, mutta kyllä tässä melkoisesti hymyilyttääkin nyt! Espanja finaalissa, kyllä kelpaa! (:
Ramosin rangaistuspotku oli namia, jo Pirlon tekemänä toi temppu voitti mut puolelleen. Näyttää ihan älyttömän siistiltä jotenkin, myhäilin vaan sen jälkeen ihan ihastuneena. (Olin myös juuri näyttänyt äidille Sesen failin Bayernia vastaan niin en kyllä pystynyt vakavissani odottamaan siltä mitään noin hienoa. :'DD) Cescin rankkari oli myös loistava (no sen jälkeen tuli voitto niin tottakai), vaikka hetken jo luulinkin että se siitä. Mutta Cesc silloin kun se tajusi että pallo meni sittenkin maaliin! Aww.
Rangaistuspotkut saa mut kyllä ihan sekaisin. Yritä siinä nyt hengittää ja pysyä positiivisena, mulla on niin kamalan pessimistinen luonne.
// Tosiaan se Piqué siellä :DD En olisi itse sitä sinne ajatellut.
Toivoisin, että Italia voittaisi Saksan, mutta uskon kyllä, että Saksa vie voiton. Mutta ainakin Espanja pääsi finaaliin, ja se mun ykkössuosikki onkin.
Mun koko viesti on ollut aika kevyttä huuhaata, mutta pakko sanoa, että outoa katsoa peliä, kun on niin monta päivää tykittänyt Crackovian videoita
Sergio ja Iniesta melkeinpä hätkäytti oikeilla ulkonäöillään (anteeks, mut onks niiden molempien pakko kasvattaa parta?), ja noille Ronaldon tutuille elkeille tuli myös naureskeltua.
Muuten, kun selailin edellistä topicia, jossa puhuttiin noista lausumisista, niin haluaisitteko viisaat ihmiset kertoa miten Sergio Ramos lausutaan? Ei olla äidin kanssa ihan yksimielisiä asiasta.
Miksei mulla ole yhtään futista intohimoisesti seuraavia kavereita, joiden kanssa katsoa peliä? Tylsää jännittää yksin, kun vieressä iskä kannattaa epäreilusti molempia...