Tää on teksti, joka on syypää mun uusimpaan tekstiin (
Ja lopultakin, James) joten enhän mä tätä voinut jättää lukematta! Edelleen: kiitos tän tekstin kahdesta ensimmäisestä omituisesta lauseesta, ilman niitä, en ois saanut tuota hullua ideaa verbittömästä tekstistä. Kiitos! <3
Minä tunnen sinut paremmin kuin tiedätkään, minä olen ainut mitä sinulla on enää jäljellä; minulla on muutakin kuin sinut, mutta yksin kylminä öinä en kaipaa ketään muuta.Ah… tuo lauseen loppu… <3
Kun sormet tukistivat niskahiuksia kevyesti, Sirius murahti jotain ja liikahti hänen suuntaansa, pysyen kuitenkin edelleen unen siipien huostassa.Oli sitten kuinka tyyliseikka tahansa, mua ärsyttää, jos lauseenvastikkeen edessä on pilkku. Sitähän varten lauseenvastikkeet on! Ettei tarvitsisi tuhlata pilkkuja! Eli tuo pysyen-sanan edessä oleva pilkku repii mun hermoja… lauseenvastike = tekee jotain samalla kun jotain muuta tapahtuu. Ei pilkkua. Mutta ei mua nyt niin kamalasti haittaa, vaikket tuota korjaisikaan. Oon jo tottunut siihen, että menetän hermoni pilkkujen kaa kaunokirjallisissa teksteissä.
Tän tekstin nimi oli ehdottoman kaunis.
Älä koskaan katoa… mistä sää revit nää otsikot? Oot jo mun kahteen tekstiin keksinyt otsikon ja mä rakastan niitä! Ja nyt tämänkin…
älä koskaan katoa… riipivää. Ja se kuvas hyvin tän tekstin tunnelmaa.
Jotenkin pystyn niin näkemään Siriuksen harmaahiuksisena, sillä Gary Oldman näyttää musta niin kamalan vanhalta näytellessään Siriusta. Remus sen sijaan, apua, eihän se vanhene! Tai siis en mä osais kuvitella… no, kai siihenkin ajatukseen voi tottua.
Noi kaksi ensimmäistä lausetta hämää mua vieläkin, enkä mä pääse yli niistä — sä tiedätkin sen jo, joten ei niistä sen enempää. Kokonaisuudessaan tää teksti oli ihan okei. Ei nyt mikään maatamullistava, mut sellainen kiva pieni nopealukuinen välähdys, jota ei tarvinnut kauheasti miettiä. Jotenkin mä vähän vierastan teksteissä rakkaudentunnustuksia, tota
Minä rakastan sinua, Sirius -kohtaa, mut se on vaan mun henkilökohtainen ongelma. Mut ite oisin jättänyt sen pois tuolta ja laittanut tilalle vaikka jotain muuta.
Toisen miehen tietämättä hän juoksutti sormiaan hyvin kevyesti Siriuksen kasvoilla, solisluun selvien harjanteiden kautta luisevaan niskakuoppaan, ja sitä kautta suihkun puutteen takia aavistuksen rasvaisiin hiuksiin.Ehdoton suosikkilauseeni. Tässä oli kaikista eniten kuvailua, joten tästä myös pidin eniten.
Kiitos tästä!