Oi, hei. :3
Tämäpä oli vasta kiva ja hieno teksti! Olen aina pitänyt Sirius/Peteriä mielenkiintoisena parituksena ja harmitellut, kun sitä kirjoitetaan niin vähän, ja itsekin olen vähän epävarma julkaisemaan mitään omia tuotoksiani tämän parin kanssa, koska no, tämä on jotenkin niin hankala kuitenkin. Mutta siis, luonnollisesti ryntäsin heti tänne näin katsomaan mitäs täältä löytyykään, ja voi kun tykkäsin! Ajattelin tämän ensin olevan sellaisesta angstista ja hajanaista yhdessäolemista, täynnä vaikeutta ja sellaista, ja yllätyin (positiivisesti), kun tämä olikin tälläinen. Ehkä Sirius/Peter - tai no tässä tapauksessa tämä pitäisi laittaa kuitenkin ehkä Peter/Sirius, koska yksipuolisuus mutta kuitenkin - toimii kuitenkin parhaillaan tälläisenä hiljaisena, ehkä vääränlaisena kaipauksena, joka ulottuu vain toiseen asti.
Peter yllätti minut tässä. Omassa fanonissani Peter on sellainen hiljainen, kuitenkin raju, kun uskaltaa tai semmoinen, niin yllätyin tälläisestä erilaisesta tulkinnasta. Itse asiassa pidin siitä paljon, vaikka minun onkin hankala kuvitella Peteriä tuohon rooliin, kun se nyt vain on niin Siriusta. : D Siriuksen olit pitänyt kuitenkin aivan Siriuksena (tai no, paha minun on sanoa, ettei Peter "ollut oma itsensä", koska se on kirjoittajan ja fanonin päätettävissä), tai no siis ainakin yleisen fanonin Sirius-on-naistenmies-jutun mukaan. Pidin siitä, että olit tavallaan tehnyt molemmista naistenmiehet, vaikka Peter vaan hukutti toisiin naisiin muita tunteita ja kaipausta. Sehän on aika kliseistä - hukuttaa tunteita toista kohtaan muihin, merkityksettömiin yhden illan juttuihin.
Poika käänsi kylkeä ja toivoi, että joskus kaksi voisi merkitä heitä kahta –
Mm, tämä oli kyllä ♥ kohta.
Kokonaisuudessaan tämä oli todella hieno ja ihanan angstintäytteinen teksti ja pidin hirmuisesti! Pidän kirjoitustyylistäsi ja se sopikin tähän tekstiin todella hyvin. Kuvailu oli äärimmäisen hienoa ja kaunista ja niin. Enpä nyt muuta osaa sanoa, mutta kiitos hirveästi tälläisestä tulkinnasta ja etenkin Sirius/Peterin kirjoittamisesta, koska sitä on aina yhtä mielenkiintoista lukea! ^^ Kiitos. :3
Antelope