Tunnen ihan omantunnontuskia että vastaan näihin kommentteihin näin myöhässä, mutta kun. Apua. En mä osaa vastata teidän näin hurjan ihaniin kommentteihin mitenkään järkevästi.
Admila!, mun tyyliä tosiaan on kuvailtu aika yksinkertaiseksi ja sitähän se taitaa vähän ollakin. Ihanaa, että kuitenkin tykkäsit yksinkertaisesta tyylistä. Mä en ole muiden kuolonsyöjien lapsuuksiin perehtynyt sen kummemmin kuin Reguluksen, ja mä en ainakaan Reguluksesta ole koskaan ajatellut, että Regulus olisi jotenkin aina ollut paha, koska olihan sillä kuitenkin kapinallinen Sirius veljenä aina siihen asti, että tämä lähti Tylypahkaan. Kiitos. :3
Aapo, hihiii kiitos ihan mielettömän ihanasta ja piristävästä kommentista! En voinut olla hymyilemättä sun kommenttiasi lukiessa. :3 ♥ Hyvä, että ficin ilme/tunnelma välittyi, sehän tässä kai tavallaan oli tarkoituskin, että herättää tunteita. Ja apua, en mä yhtään tiedä mitä muuta mä voisin sanoa, mutta kiitos! Olit vielä mennyt laittamaan mun ficin kommenttikampanjaankin senkin ihana! ♥
koete, kiitos♥ Tuosta Reguluksen herkkyydestä; mä oon aina ajatellut, että Reg pienempänä oli vähän tollanen itkupilli, esitti kovaa, mutta kuitenkin turvautui Siriukseen aina kuin mahdollista. Mä en pysty näkemään sitä minään true-pahiksena, kun se oli kuitenkin vielä noin nuori tässä mun ficissä. Mutta joo, kiitos vielä kerran ihanasta kommentista! C:
Ahmaboy, noh, ei kaikesta voi tykätä, eikä tarvitsekaan. En mä voinut vaan mitenkään jättää Regulusta ilman Siriuksen turvaa. Raukka olisi muuten ollut ihan yksin. ;_; ♥ Hyvä, että lopusta huolimatta pidit ja kiitos rakentavasta kommentista. (:
Mustalupiini, aww kiitos itsellesi kommentista! ♥ Aika lailla sellaisen kuvan olit saanutkin, millaisen mä tällä ficillä halusin antaa - tosin mä en ole koskaan kauheasti miettinyt sitä, että tiesivätko Reg ja Sirius, että Siriuksen lähtö Tylypahkaan erottaa ne toisistaan, eikä niiden välit sen jälkeen palaa ennalleen. Tietysti ne tiesi, että jokin tulee muuttumaan, mutta että ne olisivat aavistaneet enemmänkin, miksei. Ja hei, mäkin haluan ryhmähaliin mukaan. :3
Frederica, hei! ♥ Olipas jotenkin hassua nähdä sinut kommentoimassa mun potterficciä, kun kommentoit niitä mun naruto-raapaleita aina. Hyvällä tavalla siis, olin ihan hämmentynyt ja apua, kiitos ihan hirvittävän paljon kehuista ja itse kommentista yleensäkin! :3 Yritän tulla kommentoimaan jossain vaiheessa sun ihania ficcejä, kunhan nyt vaan saan vapaata johonkin väliin.
Lils, no enpä mä kauheasti ole mitään kirjoitellutkaan, että ei ole ollut ficcejäkään, mitä et olisi jo lukenut + kommentoinut. Eikä tuo myöhästyminen mitään meinaa, enhän mä edes tiennyt, että tämä missään kommenttikampanjassa oli! Ihan superihana yllätys sun kommenttisi siis. :3 Mä en ole tainnut kirjoittaa yhtäkään ficciä tätä aiemmin tuollaisella kertomatyylillä kuin tässä nyt, vaikka oonkin kirjoittanut aika paljonkin Reguluksen + Siriuksen lapsuudesta, mutta hyvä, että se toimi ja pidit siitä. Ja taas mua hymyilyttää ihan mielettömästi, kun oon saanut noin paljon tunteita herätettyä sinussakin. Itse olet super! Kiitos. C: ♥
Musta niin tuntuu, että toistin ainakin tsiljoona kertaa sanan kiitos ja käytin ihan liikaa sydämiä ja hymiötä, mutta kun ei teidän mielettömän ihaniin kommentteihin voi olla vastaamatta kuin sydämmin ja hymiön. Ää ootte ihania! ♥