“Edit your life frequently and ruthlessly. It's your masterpiece after all.”
- Nathan W. Morris
Tervetuloa Cheon enemmän tai vähemmän tasokkaaseen galleriaan! Luvassa on lähinnä Potter-fanartia ja jos totta puhutaan niin ei edes kovin persoonallisia, nyt olen lähinnä piirtänyt sellasia pönötyskuvia kun jätän ne anatomiaharjoitukset yleensä sketchbookin väliin mätänemään....Minulle saa myös ehdottomasti antaa rakentavaa palautetta sillä tahtoisin kehittyä piirtäjänä mahdollisimman paljon!
Tyylini on tällä hetkellä aika sarjakuvamainen ja teen suurimman työn Paint tool Sailla ja viimeistelen Photoshop Elements kasilla. Eli siis digitaalista suurimmalta osin.
HUOM! Uusimmat teokset löytyvät noiden kategorioiden loppupäästä/uudesta viestistä. Näistä kehittyy melko nopeasti vanhoja paskoja, ainakin itelleni.
POTTER-FANARTIALonging S- Lilyllä on mieletön ikävä Severusta ja kiroaa itseään siitä että meni tekemään väärän valinnan. Tai näin ajattelin, lähinnä se vaan istuu mietteliäänä.
Young Prince S- Eli siis tässä kuvassa on Severus nuorena poekana. Tämä on ensimmäinen kuva jonka tein täysin digitaalisesti eli käyttämällä pelkästään Saita ja Photoshoppia koska yleensä minä teen luonnoksen lyijykynällä ja sitten skannaan sen.
Mrs Malfoy S- Narcissa Malfoy, joskaan se ei vastaa minun kuvitelmaani Narcissasta sillä hänelle tuli liian pehmeät piirteet. Olen kuitenkin suht. tyytyväinen tähän koska minä en juuri koskaan piirrä naisia, istuvia ihmisiä, tuoleja, korkokenkiä... Luultavasti kannattaisi
I just came to say hello S- Tämä on sitten vähän vanhempaa materiaalia (joo, tehty syyskuussa, melkein yhtä vanha kuin Mona Lisa) Eli siis Sirius/Jamesia, ei ne mitään tuhmaa tee, James vaan lötköttää Siriuksen päällä.
Lapsuus loppui S- James/Siriusta. Pilasin Jamesin totaalisesti, en ole kauhean harjaantunut piirtämään päitä tuosta kuvakulmasta. Mutta pitäähän sitä joskus yrittää että harjaantuu!
Joka tapauksessa minä itse ajattelin että tässä kuvassa James ja Sirius ovat ymmärtäneet että he eivät todella ole menossa takaisin Tylypahkaan ja he ymmärtävät, etteivät he voi olla enää niin villejä ja huolettomia, lapsuus on loppunut: heidän pitää alkaa ottamaan vastuuta. Siinä he istuvat mietteliäinä...
JEANS S, 29.9.2013- Halusin piirtää hieman edellistä sukupolvea ja farkkuja (farkkuja on hauska piirtää!) joten tässä tulos. Vasemmalta oikealle: Lily, Severus, Peter, Remus, James ja Sirius. Tarkempaa infoa kuvan alla jos kiinnostaa.
Adultery S, 5.10.2013- Severus/Lily!
Meikäläisen OTP. Oon aika huono piirtämään suutelevia ihmisiä mutta tässä nyt on ensimmäinen virallisesti viimeistelty suutelusessio.
PERCY JACKSONIAHomeless S- Nico di Angelo. Tykkään hirveästi piirtää ihmisiä sivuprofiilista
You've let me down S- Thalia ja Luke. Vaikka jotkut kieltääkin, niin kyllä näillä oli elämää suurempi rakkaustarina meneillään ja sen vieläpä huomasi. Mun piti tehdä tää piirtopöydällä mutta musta tuntuu että mä en jaksa... No, joka tapauksessa, ajatuksena on että Lukesta tuntuu samalta kuin Thaliasta, että Thalia olisi tuottanut hänelle pettymyksen koska Luke ajatteli häntäkin tehdessään mitä teki. Jos älyätte. Ja Thalia näyttää ihan oudolle ftw.
Suits were made for men not boys S, 29.9.2013- Thalia kuolla kupsahti ja nyt Luke angstaa hänen peräänsä! Tehty kokonaan Paint Tool Sailla, olisin halunnut viimeistellä työn Photoshopilla mutta kun kone meni rikki enkä ole jaksanut asentaa sitä uudestaan... Kädet on aika pienet joo, ja puu, kengät ja netistä röyhkeästi pöllitty taivas näyttää melko kehnoilta mutta toivottavasti tästä saa jotain irti, heh! Inspiraatiota sain The Lumineersin kappaleesta Don't Wanna Go.
RANDOMIAThe children of tomorrow S- Otsikko ja kyltin teksti on Scorpionsin kappaleesta Wind of Change. Kuvassa on mun kaks OC:tä, Kingston ja Nate, mun scifi-tarinan päähenkilöt! Ja tuo Kingston, tuo vaaleampi, ei näytä enää tuolle, minun on tosi vaikea keksiä sen ulkonäköä ja se muuttuu koko ajan enkä ole mihinkään tyytyväinen.
Nathaniel Curtis S- Taas tuo samainen OC:ni Nate eli Nathaniel.
Luonnoksia (Varoitus, pääkalloja!) S- Perehdyin pään luustoon ja harjoittelin piirtämään korvia, neniä ja suita, otin mallia Barrington Barberin kirjasta. En nyt muista sen nimeä, olisikohan se ollut Näin piirrät muotokuvia? Se lojuu mun pöydällä mutta en jaksa hakea sitä...
Inferiority complex S- Tämäkin on vanhempaa, kesältä. Ajalta jolloin minulla ei vielä ollut Paint tool Saita. En tykkää enää oikeastaan piirustuksesta (voi tuon pojan leukaluita!) mutta ideahan on mitä mahtavin! Voisin piirtää tuon joku päivä uusiksi.
Surprise muthafucka! S (kiroilua)- Halusin piirtää jotain rentouttavaa ja ja jotain sellaista mitä en yleensä piirrä. Linet on tussilla, väritys photoshop elementsillä. Ja eläimiä en juurikaan piirtele, kuten voi huomata!
The Raven Queen S- Halusin piirtää jotain vähän julistemaista ja totta kai harjoitella varpaiden, naisten, mekkojen, lintujen etc. piirtämistä. Lisäinfoa piirustuksen alla, mm. tuosta ranskankielisestä lauseesta.
Maisema S, 29.9.2013- Harjoittelin maiseman piirtämistä
Mr Harrington S, 29.9.2013- Ei ole Kit Harrington kuten otsikon perusteella saattaisi ajatella!
Ihan vaan tollanen hoopon näköinen perusjätkä. Kokeilin nimittäin erilaista väritystyyliä, tässä lopputulos. Silmän anatomia meni penkin alle mutta korva on vähän tyylikkäämpi, eikö?
Horror stories S, 5.10.2013- Tää piirustus on itseasiassa vanhempi kuin tuo edellä oleva Mr Harrington, mutta nyt vasta tuli mieleen laittaa tämä tännekin! Tykkään tästä vieläkin vaikka on tässäkin niitä facepalm-kohtia. Esim. toi kuva tossa kirjan kannessa. Dafuq?
Mutta joo, harmi vaan että skanneri pilasi värit taas kerran.
TRIANGLE S, 5.10.2013- Tämäkin on vanha mutta tykkään silti, ainakin vielä. Paitsi että nuo tatuoinnit on todella laimeat, pahoittelut siitä *ULTIMATEFACEPALM* Joo ja se on taas se meidän rakas skanneri taas vaihteeksi...
Dreams no mortal ever dared to dream before S, 5.10.2013- Galleriani ensimmäinen kollaasi! Vanha tämäkin, tehty joskus viime keväänä koulussa. Kollaasin lainaus ja otsikko Edgar Allan Poen runosta The Raven. Tää ei mahtunut kokonaan skanneriin, siksi tää on suttunen vasemmalta puolelta.
Kommentoida saa!
// Lauchuo muokkasi ikärajat vastaamaan uusia ohjeistuksia