Anturajalka93, kiitos!
Ledi, kiitos! En mä mitenkään näitä keksi, kirjoitan vaan kaikki hulluimmatkin ajatuksenpoikaset.
Tonks, kiitos!
Ayumi, kiitos!
Koska edellinen osa oli lyhyt niin ainakin itselleni lupasin, että tästä tulee pitkä, ja tämä jopa
saattaa olla normaalia pitempi.
OSA 9
28.5
Avery: Luihuisten kosto alkakoon. Minä luen ensimmmäisen ja toisen päivän läpi ja kommentoin teidän idiottimaisten idioottien juttuja, samoin muutama muu. Laitamme kirjan julkiseen levitykseen. Eli tämä ekoista päivistä.
Minulle annettiin kunnia aloittaa. Pahoittelen Severus Kalkaroksen puolesta (ja tietysti omastani myös) sitä että Lily Evans antoi periksi naistenkaataja-Potterille. Voi Piskuilan, säälittävää, ei osaa edes kirjoittaa. Olen myöskin pahoillani Emily Wilkinsin puolesta, hänen surkeista valinnoistaan miesasioissa. Henkilökohtaisesti voisin suositella hänelle itseäni. Potter, herätit sitten koko tuvan kiljunnallasi eräänä aamuna. Ruikuliksi nimittely on ilkeää, itse olette ihan vain tiedoksenne (eräitä nuorehkoja jästejä lainatakseni: se joka haukkuu, sen napa paukkuu). Sirius Mustan kosto, hah, niin kuin se olisi edes jotain verrattuna luihuisten kostoon. Piskuilan, säälittävää, ei osaa tehdä läksyjäkään. Tässä tapauksessa yhdyn Evansin ensimmäisiin kommentteihin, miten niin muka Severus kerjää kirouksia niskaansa? Ihmissusi, Lupin?!
R. Musta: Kolmas päivä. ?! Rekisteröitymättömiä animaageja?! Maltan tuskin odottaa että pääsen kertomaan rehtori Dumbledorelle!
Rosier: Neljäs päivä. Yäh, romantiikkaa. Miksei tuo ruotsalainen kertonut mitään meille? Valitettabasti, Regulus, ei kannata kertoa Dumbledorelle, hän tietää jo. Piskuilan on säälittävä.
S. Kalkaros: Viides päivä. Minä EN ole kovin iloinen saadessani tämän kunnian. Musta, surkeaa, etkö sinä oikeasti halua läpäistä koulua, vai oletko niin paljon alhaisempi että välttämättä haluat alemmille luokille? Hah, Lupin ei voi seurustella, koska hän saastainen susi. Lily, olen niin pahoillani valinnastasi Potterin suhteen. Piskuilan, tyypillistä, unohtaa nyt kokonainen koe.
Emily Wilkins: En olisi haluanut lukea teidän kirjaanne, en olisi halunnut tunkeutua yksityisiin kekusteluihinne, mutta olin utelias. Anteeksi. Luin vain kuudennen päivän.
Sirius, ihanaa että haluaisit olla kanssani koko ajan, mutta muistathan silti nukkua. En halua että olet liian väsynyt. Millainen suunnitelma teillä on sen ruotsalaisen vaihto-oppilaan unhoituttamiseen, vai teittekö te sen jo? Voi Peter, opettelisit kirjoittamaan. SIRIUS JA REMUS MITÄ?!
Annan tämä nyt teille enkä kierrätä sitä niin kuin luihuiset toivoivat.
Luihuisten kosto!!!!! Meidän vatsakuvatekniikka ei toiminutkaan! Ne ei tehnytkään mitään normaalia, ne teki jotain pahempaa! Ja minä kommentoin kommentteja, vaikka tiedän ettei luihuiset tätä enää lue. Tai jos lukee, niin...
Averylle (joka muuten on idiootti, senhän te kai tiesitte): Minä en ole surkea valinta tytöltä, minä olen hyvä valinta, Avery se surkea valinta olisi. Sirius Mustan kosto on nolaava, ei vaarallinen, toisin kuin teidän! Lurittele vain lastenlorujasi!
Rosierille: Mitä vikaa romatiikassa on, itse olet vain kateellinen! Ruotsalainen osaa hei vain ruotsia, luulisi teidän tietävän kun sen kanssa olette samassa tuvassa.
Herra limaletille (tottelee nimeä Kalkaros): Totta ihmeessä minä haluan läpäistä koulun, ja niin minä teenkin! Itse olet alhainen fletkumato! Vaikka tämä loukkaus ei enää koskekaan minua, REMUS EI OLE SAASTAINEN!
Muruseni, minä ja Remus suudeltiin. Ainiin eihän Emily tätä enää lue. Paras mennä itse kertomaan, ennen kuin kuulee siitä joltain muulta.
Ugh, olen puhunut.
AnturajalkaAUTS! *Au au au au uikuti uikuti uikuti* Anturajalka, tähtää seuraavalla kerralla vähän paremmin äläkä heitä kirjaa kovaa ohi juostessani minun haaroihini, kiitos! Se on sitten sinun vikasi jos Lily ja minä ei saada lapsia, niin!
Sirius, tuo on kyllä varmaan pisin kirjoituksesi koko kirjan aikana! Ohhoh! No jos minäkin sitten kommentoin niin pidetään hauskaa ja haukutaan luihuiset yhdessä lyttyyn!
Averylle: Minäkö muka naistenkaataja?! Kiva kun kerroit, itse en tiennytkään. Ja henkilökohtaisesti olen äärimmäisen tyytyväinen Lilyn valintaan. Herätin ehkä koko tuvan, mutta mitä se sinua liikuttaa?
Rosierille: Mitä vikaa romantiikassa on? (tiedän että Anturajalka mainitsi jo, enkä kaipaa aiheesta irvailevia kommentteja)
Kalkarokselle: Miksi kaikki ovat niin pahoillaan Lilyn valinnasta? Miipitipiipiti...
(anteeksi tuo äskeinen, tuli angstiHULLUUSpuuska ja oli pakko vähän piipittää)
Jaa että siis niin tuota joo. (osaan partikkeleja, jee)
Oikeasti, olenko minä juonut vain miksi kirjoittelen hulluuksia?
Sarvihaara, joka varmaan sekoaa, kun ei tiedä miksi sekoaa. Sekavaa, eikö?Luihiset näemmä kostivat. Tämä oli juuri täydellisen luihuismainen tapa kostaa, kuten Anturajalka sanoikin, he eivät kosta nolatakseen, vaan haluavat aiheuttaa ongelmia. Tässähän ongelmana on se, että Emily, Kalkaros, Regulus, Rosier ja Avery tietävät mikä minä olen. Meidän täytyy kertoa Dumbledorelle, jotta tämä tekee jotain asialle ennen kuin tieto vuotaa koko koululle. Minäpäs lähdenkin etsimään Dumbledorea.
KuutamoMinä olen kyllä sitä mieltä, että valitsin oikein, luihuiset vain ovat eri mieltä. James, voisin yrittää saada aivosi takaisin raiteilleen, mikäli tuo ei ole vain tilapäinen häiriö. (älä lue tuota vihjailuna, vaikka se onkin sitä) Apua kirjoitinko minä oikeasti tuon sulkeisiin, se oli vain ajatus! Tästä kirjoittamisesta on tulossa niin luontaista, että kirjoitan kaiken mitä ajattelen!
Lily, joka pyytää ettei James lukisi sulkeissa olevaa lausettaPyyntösi tuli liian myöhään, luin jo sen. Vaikka olisin varmaan lukenut pyynnöstä huolimatta, kun kelmi olen.
Vihjailetko sinä minulle? Mahtavaa. Hienoa. Ekstrakivaa. Mitäs muita tällaisia sanoja on? Voisin listata ne kaikki tähän.
Ja se oli kyllä vain tilapäinen häiriö, mutta voisit silti...
Anturajalka, kun seuraavaksi menet Emilyn kanssa jonnekin (varmaan olet parhaillaankin) älä valitse tarvehuonetta. Eikö vain, Lily?
SarvihaaraHyvä että mikäkin vihdoin sain vilkaista.
Kaikki on sirä mieltä että minä en osaa kirjoittaa, mutta kylläm inä osaa.Mitä tuo Antuajalan Ugg, olen puhunut, tarkoittaa? Miten niin on Anturajalan vika jos sarvihaara ja Lily ei saa lapsia? Sarvihaara, mikä ihemeen angstihulluuspuuska? Mistä Lily vihjalee Sarvihaaralle? Olenko minä tyhmä?
MättöhäntäMyöhemmin:
Minä taidan olla ainut täällä Matiksen lisäksi vähään aikaan, joten voisin vastata noihin kysymyksiin. Ugh, olen puhunut: se on intiaanisanonta tuo ugh, ja joskus heimoissa on sellaisia juttuja missä puhutaan. Intiaanit ovat kansoja (jästejä), jotka asuvat Amerikassa. Siksi on Anturajalan vika jos Lily ja Sarvihaara eivät saa lapsia (en todellakaan haluaisi käydä tätä keskustelua), koska Anturajalka saattoi vahingoittaa Sarvihaaran... (no en minä tiedä mitä sanaa käyttäisin niin että ymmärrät) lapsensaantivälineistöä. Angst on surullisuutta. Lily vihjailee Sarvihaaralle suutelemisesta ja muista, joita en sinulle selitä. Et ole tyhmä, et vain tiedä paljon mitään. Sain kerrottua Dumbledorelle luihuisista, ja hän sanoo että meidän pitää unhloituttaa nekin. Minä menen lukemaan ensi viikon kokeisiin.
KuutamoTein sovinnon Emilyn kanssa! Kuutamo, minulla olisi sinulle tärkeää asiaa. Mutta kai minä voin sen tähänkin kirjoittaa.
Kuutamo, minä rakastan Emilyä, mutta en vain Emilyä. Kun suutelin sinua, se tuntui niin oikealta. Rakastan myös sinua. Sinua enemmän. Mitä sinä tunnet minua kohtaan?
AnturajalkaOho. En olisi uskonut, että sinä tunnet noin, koska minäkin tunnen niin. Mutta entä Dora ja Emily?
Sinun, KuutamoJätetään ne. Oletko valmis siihen?
AnturajalkaEn ole varma tästä. En tiedä kummasta pidän enemmän. Anna aikaa.
KuutamoMinulla on nyt kyllä silmät lautasen kokoiset, niin kuin tavataan sanoa. Sen takia Anturajalka vaihtaa tyttöä niin usein, koska se onkin homo! Uskomatonyta! Minä en osaa sanosa mitään.
MitähittoaPaljon myöhemmin, illalla:
Tiesin tästä kyllä etukäteen, mutta en olisi uskonut että Anturajalka oikeasti kertoisi tunteistaan Kuutamolle. Toivon vain, etteivät he taas riitaannu tästä.
SarvihaaraMinäkin olen ihmeissäni, mutta kukapa ei olisi. Sanaton, kuten Matohäntäkin, joka muuten viimeksi allekirjoitti nimellä Mitähittoa. Aika osuvaa. James, rakastan sinua. (ja tuota en ole sitten yhtään tänään toistanut koko ajan, mutta tiedän että sinä pidät siitä) Minä menen lukemaan kokeeseen. (tietysti suutelen sinua ensin)
LilyMitä jos minä tulisin lukemaan kanssasi?
SarvihaaraMuuten hyvä, mutta minä en pysty keskittymään, kun suutelet niskaani, saati sitten huuliani.
LilyHei kuulkaas, ehkä me ei kaivata tietoa siitä mitä te teette kahdestaan, ihan tarpeeksi normaalille ihmiselle nähdä se mitä te teette julkisesti. Miksi kaikki on ihmeissään minusta ja Kuutamosta? Tai no joo, kyllä minäkin ihmettelisin. Mutta miten minä pystyn nukkumaan samassa huoneessa Kuutamon kanssa ilman että kiipeän hänen sänkyynsä ja... Minä kun olen niin tottunut, että saan heti kaiken.
AnturajalkaParaskin puhuja! Ensin kiellät Lilyä vain hienoisesti mainitsemasta siitä että me suutelemme, mutta itse sitten kuvailet Kuutamoa ja sänkyä! En minä tiedä mitä sinä voisit tehdä.
SarvihaaraMutta enhän minä vielä mitään sanonut!
AnturajalkaEt, mutta annoit likaisia mielikuvia. Ja minä en tykkää tuosta ”vielä”stä...
SarvihaaraOn keskiyö. Sirius on hereillä ja tuijottelee sängystään nälkäisesti Remusta. Jameskin on hereillä ja toinen silmä auki puolella korvalla vahtii Siriusta pakovalmiina. Hänellä on valmiiksi Lilylle lappu, jonka hän lähettää taikomalla tämän luo hätätilanteen sattuessa. Siinä lukee:
Lily, pelasta minut! Sirius hyökkäsi Remuksen kimppuun (siis positiivisessa mielessä), ja en halua jäädä kuuntelemaan. Ja mielellään Matiskin, raukka voi saada traumoja.
JamesSamassa Jamesin silmät rävähtävät auki ja käsi tartuu taikasauvaan ja lappuun, sillä Sirius pomppaa ylös sängystään ja ryntää Remuksen sängylle rämähtäen Remus-raukan päälle ja huulensa Sirius painaa Remuksen suulle. Remus melkein kiljahtaa, mutta Sirius tukkii pojan suun omallaan. James lähettää lapun pikaisesti Lilylle, ja luikahtaa ulos ovesta viimeiseksi kuullakseen kuinka Remus antaa periksi ja on vähintääkin yhtä innokas kuin Sirius. Peter herää ja kauhistuneena ja juoksee kiljuen ovelle ja törmää sen ulkopuolella suuteleviin Lilyyn ja Jamesiin. Peter huudahtaa: ”Nyt riitti tämä suuteleminen!” ja koputtaa Jamesin olkapäähän, joka irrottautuu Lilystä. James, Lily ja Peter kuljeksivat autioita käytäviä pitkin tarvehuoneeseen nukkumaan rauhassa.