Tulen sitten kommaamaan useampaa kerralla
Kaikissa sulla on sellainen yksinkertainen tyyli, mikä on erityisen hienoa, kun kyseessä on vähän syvällisempi raapale. Usein syvällisyys ja monimutkaisuus tuntuu olevan synonyymejä... Mut sulla nää on yksinkertaisia ja osa aiheista on hyvällä tavalla arkisia, siis sellaisia, mitä vois tapahtua tosielämässä. Mä en tiedä, onko yksinkertaisuus siksi, että sun FF100 aihe on taikaotukset vai vaan oma mieltymys, mutta näihin sopii se.
Ilotulitus puhpalluraisessa olemuksessaAww, suloinen ja kuitenkin aivan tavallisesta asiasta kertova raapale. Suloista, yksinkertaista ja vois olla ihan kenen tahansa lemmikki, joka pelkää raketteja. Tosin toi lopetus jättää miettimään, onko tässä yksipuolista piilo Ginny/Arnoldia...
Itsenäisten maailmaTää oli sitten toista maata. Oikeastaan aika syvällistä ja ajatuksia herättävää. Tykkäsin ehkä enemmän tästä kuin muista just koska tää oli sellainen "aivan, näinhän sen voi ajatella"-raapale.
Vapaa pipotoiminta suunnitelma kirjoitetaan yhteen.
Muuten tykkäsin tässä siitä, että kerroit Dobbyn lahjasta ja että se lahja oli uskollinen aiemmille teemoille. Tätä mä taisin joskus toivoakin ja tykkäsin sun toteutuksesta, kiitokset siitä
Myrtin elämäntehtäväMyrtti ♥ Tää oli taas... No, hieno, erilainen. Yleensä Myrtti on aina angst, ja tässä oli uutta näkökulmaa + aaveet on kivoja ♥ Tyksin mielettömästi ^^
Rehellisyyskehu
Hurr mikä paritus.
(Kyllä minullakin ennakkoluuloja paritusten suhteen on!) Jostain kumman syystä mua karmii aina kun Hagrid on ficeissä parituksen toisena osapuolena. Tää ei ollut poikkeus, enkä rehellisesti voi sanoa välittäneeni tästä mutta plussaa minäkertojasta, joka toi mieleen Hagridin!
Tärisyttää tannerta
No niin, löytäähän Remuskin syyn tykätä ihmissuteudesta. Ukkosen pelkääminen on yleensä suloista ja musta on kivaa, ettei kukaan (Sirius!) ollut lohduttamassa vaan Remuksen susipuoli pelasti päivän. Voin elätellä toiveita, että Remus ois sittenkin antautunut sudelle toisin kuin canonissa...
Kiinteytyshoitoa
Vikat 2 lausetta
Joo, ymmärrän mistä tää otsikko on tullut. Tää on vähän samanlainen kun Itsenäisten maailma, ja tällainen jatko oli aikasta kiva ja toi lisää omalla tavallaan. Ainoa, mistä kritisoin on tässä lauseessa:
Tänne minut valittiin vapaasti ja minä valitsin hyväksyä palkkatarjouksen. Siellä on 2 kertaa valittiin ja ainakin musta on outoa ilmaista "valitsin hyväksyä" kun sanoisin "päätin". Toisaalta veikkaan, että haluat korostaa tällä valinnanvapautta, ehkä?
Kiitokset näistä!
Ja mä haluan mun Hagrid + Hedwig seikkailun