Nimi: Olet tärkeintä maailmassani
Kirjoittaja: FakeLove
Ikäraja: S
Yhteenveto: Olet niin tärkeä minulle.A/N: Koiramme lopetettiin vähän yli kuukausi sitten ja jotenkin helpotin oloani kirjoittamalla tämmöisen pätkän tapahtumasta. Noh, lukekaa pois, jos kerta tähän asti olette päässeet ja jos jotain osaatte kommentoida, niin tehkää se, jos mahdollista.
Olet tärkeintä maailmassani
Tummat silmät tuijottavat samalla lempeällä katseellaan. Ei, ne eivät ole aivan samanlaiset - niissä on vanhuutta, kipua. Niistä puuttuu pentumainen ilonpilkahdus.
Viimeiset kaksi tuntia olen silittänyt karheata, mutta silti niin pehmeää turkkia. Sormeni lipuvat kaulaa ja sitten selkää pitkin, kunnes vien käden takaisin alkuun. Samaa toistoa, mutta en silti saa tarpeekseni. Kello käy kärsimättömämmäksi ja lähestyy uhkaavasti loppua. Minun maailmanloppuani. Eikä se anna armoa, ei lisää aikaa.
Näen ja kuulen vain sinut. En tahdo päästää irti.
En voi päästää irti. Huuleni koskettavat kuonoasi ja hymyilen pienesti. En voi lopettaa turkin hyväilyä. Tarvitsen sinua. Olet niin tärkeä minulle.
Olet tärkeintä maailmassani. Voisitko jäädä?
Kuulen kuinka hengitys harvenee. Näen rinnan kohoilevan hyvin hitaasti. Eikö se ennen kohoillut nopeammin?
Makaat yhtäkkiä hyvin levollisena.
Tuijotan suoraan tummiin silmiisi. Sinä katsot minua. Kerrot, että on aika. Jotakin lähtee katoamaan, näen sen selvästi.
Nyt silmissäsi ei ole mitään.