Ceralion, minullakin on kyllä niin lähtemätön viehätys Sverus/Luciukseen, vaikka en sitä nykyisin niin paljoa kirjoitakaan. Mutta se on aina jostain syystä kiehtonut, ei niinkään rakkauslähtöisesti mutta kuyten sanoit, kiintymyksenä, himona, jonakin. Tämöä ficci alkaa tosin olla jo niin vanha että nyt varmaan kirjoittaisin vielä yli puolet raaemmin, mutta hienoa että herkkyyskin tuntui vielä jolle kulle uskottavalta.
cassable, voi elämä, vaikka tästä ficistä itse vielä pidän paljonkin, niin alkaa tömä olla jo minun tuotannossani siellä vanhemmassa päässä. Hitsi melkein nolottaa lukea puolustustani muztalle rhitarille, kun alan olla sen kritiikin kanssa jo enemmön samaa kuin erimieltä. Mutta silti aivan loiustavaa että joku kaivaa tämäönkin tuolta perukoilta esille, varsinkin kun Severus/Luciusta näkee nykyään niin vähöän. Ennen sitä oli sentään vähemmistöparituksen verran, nyt taitaa olla melkein jo rare-kyseessä. Silloin harvoinkin kun sitä enää näkee, niin lähes aina on kyseessä huumori.
No niin, allekirjoitan tuon Severus/Lilyn alikäyttämisen, jos töämän uudestaan kirjoittaisin niin panostaisin siihen ehkä hiukan enemmän. Mutta sanottakoon että en oikeasti itse pidä kyseisestä parituksesta juuri lainkaan, ja olisin todennäköisesti kirjoittanut Lilysta tahallisesti/tahattomasti inhottavan, eikä se olisi ficin fiilikseen oikein sopinut.
Kiitos kommentistasi, se ensinnäkin yllätti ja piristi^^
Terkuin: jjb