Nimi: Pyydä tähdet taivaalta
Kirjoittaja: Mie.
Ikäraja: S
Genre: Draama, fluff, angst.
Paritus: ?/?
Beta: sannamauh
Disclaimer: Kaikki paitsi kirjoitelman nimi kuuluvat mulle. Nimi tulee Tehosekoittimen biisitä.
A/N: Jaa-a. Tällänen tuli nyt tässä illalla kirjoitettua. En tiedä tykkäättekö te. ^^’ Kertokaa mielipiteenne jooko jee. c: Okei, there you go.
Pyydä tähdet taivaalta
Käteni taivasta kohti kohottaen minä pohdin sinua. Kuinka kauniisti luonnonpunaiset hiuksesi taipuivat poskiasi pitkin ja kuinka kauniin harmaat silmäsi tuikkivat iloisesti auringonloisteessa. Kuinka pienet hymykuopat muodostuivat poskiisi, kun nauroit kanssani ilonkyyneleet silmissäsi.
“Rakkaus ei kysy lupaa saapuessaan.”
Niin sinä lausuit minulle sinä lämpimänä kesäyönä. Minä hymähdin, kuitenkin antaen sinun ottaa kädestäni kiinni.
Annoin sinulle luvan rakastaa. Meidän piti olla varovaisia. Kukaan ei saisi tietää siitä, kuinka vaivihkaa kosketit kättäni
tai kuinka painoit minut kujan seinää vasten suudellen kuin et ikinä ennen olisikaan.
Tiesin suhteemme olevan kielletty. Silti yritin täyttää toiveesi mitä parhaiten.
Salailu, yölliset salatapaamiset. Ne koituivat kohtaloksemme. Sinut vietiin pois.
Riistettiin kuin äiti lapselta. En voinut estää sitä tapahtumasta. Me emme voineet.
En antanut itseni masentua. Kuljin pää pystyssä, yrittäen sulkea yhteisen elämämme pois kuvioista.
Ennen aina silmäni sulkiessani näin sinun kauniit kasvosi.
Nyt olet alkanut haihtumaan jo pois mielestäni.
Mutta silti. Näin taivasta katsellessani muistan sinut. Ilmielävästi. Iloisen, reippaana naisena.
Minun rakkaanani.