Kirjoittaja Aihe: Liian liikaa - K-11, raapale, Murjottava Myrtti  (Luettu 3973 kertaa)

Nukkemestari

  • Lonkeropulla
  • ***
  • Viestejä: 1 525
  • The Uneartly Child
Ficin nimi: Liian liikaa
Kirjoittaja: Nukkemestari
Tyylilaji: Angst
Ikäraja: K-11
Paritus/Päähenkilöt: Murjottava Myrtti
Varoitukset: Syömishäiriö viittaus

A/N: Päähäni ilmestyi tää alku ja aloin miettimään, että liikaa-sana ei oo FF100:ni käytetty, joten 033. Liikaa.


Liian liikaa

Sussa ei ole mitään liikaa, ne sanoivat. Silti olen syönyt liikaa. Olen liikaa, olen vain. Olen liian huono ihmiseksi. On oikein että muut kiusasivat minua eläessäni sekä kuolemani jälkeen… ja ettei minulla ollut yhtään ystävää. Olen liian huono kaikessa. Vain jotkut opettajat vaivautuivat yrittämään pitää minua hengissä. Liian ruma. Liian hidas. Liian herkkä ja lihava. Liian liikaa.

Mutta sitten kuolin ennen keveyttä. Enkä kuolemani jälkeen ole sen keveämpi. Ei olemisen sietämätön keveys ehtinyt minua tavoittaa. En ansainnut sitä. Auttakaa minua joku, miten kuolleenakin olen liikaa? Ei keveä keho minua auta. Olen liikaa, liikaa, liikaa. Olen vain ja tulen aina olemaan.
« Viimeksi muokattu: 01.05.2015 21:23:28 kirjoittanut Beyond »
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan

Dria

  • ***
  • Viestejä: 939
  • Femmeilijä
Vs: Liian liikaa - K13, raapale, Murjottava Myrtti
« Vastaus #1 : 16.09.2011 17:21:25 »
Myrtti ♥ Musta sä kirjoitat Myrtin tosi hyvin. Niin tässä kuin aiemminkin. Syömishäiriön laittaminen oli kiehtova veto, koska aaveethan ovat sellaisia kuin ovat. He eivät muutu, ja tässä olit käyttänyt sitä hyvin  :D

Musta toi Myrtin itsetunnon huomioiminen on sulta onnistunut hyvin (taas!) koska hahmona hän on juuri sellainen, joka kärsii huonosta itsetunnosta ja kun vielä kuolleena pysyy samanlaisena ikuisesti... Hui apua, mikä kohtalo. Pidin siis tosi paljon ♥
"Ajan pyörä pyörii ja aikakaudet tulevat ja menevät jättäen jälkeensä muistoja, joista tarinat syntyvät. Tarinat haipuvat myyteiksi, ja myytitkin on jo kauan sitten unohdettu, kun ne luonut aikakausi jälleen koittaa."
Ava by Cea