Ficin nimi : Hymy
Kirjoittaja: rainbowprincess
Beta : minä itse, eli jos ja kun niitä virheitä bongailette niin minä olen vastuussa
Genre : Fluff
Ikäraja : S
Summary : Miksi George aina suostuu Fredin päähänpistoihin?
Varoitukset : INSESTIÄ.
George ei koskaan kyseenalaistanut kaksosveljensä ideoita. Olivat ne sitten kuinka päättömiä tai vaarallisia(kuten ne yleensä olivatkin), hän suostui mukisematta. Ja vain yhdestä ainoasta, säälittävästä syystä hän nyökytteli myöntävästi Fredin päähänpistoille. Hymy, joka valaisi Fredin kasvot Georgen antaessa siunauksensa tämän uudelle juonelle, oli jotakin minkä vuoksi kannatti joutua Voron jälki-istuntoon kuuraamaan huispauspokaaleja pieleen menneen kepposen jälkeen. Siitä hymystä George eli ja ammensi kaiken elämänhalunsa ja toivonsa sodan keskellä. Siitä, kuinka vihreät silmät tuikkivat arvoituksellisesti ja vasempaan poskeen ilmestyi pieni kuoppa jonne hän olisi voinut hukkua, siitä kuinka innostuksen nostattama puna kohosi kasvoille joita muut väittivät samanlaisiksi kuin hänen omansa. Georgen mielestä lähes mikään ei kuitenkaan ollut yhtä kaunista kuin Fredin kasvot vain muutaman tuuman päässä hänen omistaan heidän piileskellessään valvojaoppilaita hylätyssä luutakomerossa keskellä yötä. Georgen mielestä vain yksi asia koko maailmassa oli kauniimpaa kuin Fredin innostunut hymy. Se, miten toisen lämpimät huulet virnistivät vasten hänen omiaan onnistuneen kepposen jälkeen.