Kirjoittaja Aihe: Olen sinun (NT/RL, romance, S)  (Luettu 1777 kertaa)

annie92

Olen sinun (NT/RL, romance, S)
« : 14.08.2011 15:49:13 »
Ficin nimi: Olen sinun
Kirjoittaja: annie92
Tyylilaji: Romance
Ikäraja: S
Paritus: Remus/ Tonks

Taas kävelet ohitseni ja hymyilet. Voi ei… pakko kertoa, mutta tarkkailenkin sinua hiljaa. Naurat Siriuksen jutuille ja vatsaani leijailee perhosia. Katsot suoraan minuun ja joudun kääntämään katseeni pois, ettet huomaisi punastumistani. Sirius poistuu keittiöstä ja kävelet luokseni.
”Minne Sirius meni?” kysyn sinulta.                                                                     
”Käymään ylhäällä.” vastaat ja vilkaiset kelloa.                                                               
”Tonks, olen miettinyt yhtä asiaa.” toteat hiljaa ja tuijotat minua.
"No?" Kysyn ihmetellen.                                   
”Onko sinun mielestäsi meidän välillämme jotain?” kysyt salaperäisesti samalla kun nojaudut pöytää vasten.                                     
”Minun mielestäni on.” sanon nopeasti.                                                                 
”Älä huoli, olen nimittäin samaa mieltä.” kerrot ja vatsani heittää kärrynpyörää.
”Minä en usko tätä. Luulin, etten ole sinulle mitään.” kuiskaan ja tulet lähemmäs. Nousen ylös tuolista ja syöksähdän syliisi.           
Silität hiuksiani ja kuiskaat: ”Olen sinun… aina!”

« Viimeksi muokattu: 14.08.2011 15:53:04 kirjoittanut annie92 »
Why don't you be the artist and make me out of clay?
Why don't you be the writer and decide the words I say?
Because I'd rather pretend
I'll still be there at the end
Only it's too hard to ask... won't you try to help me?

Brangwen

Vs: Olen sinun (NT/RL, romance, S)
« Vastaus #1 : 14.08.2011 22:29:35 »
Onpas söpö pätkä. Nämä kaksi ovat ihania yhdessä, ja voisin lukea varmaan tuhat tällä parituksella kirjoitettua söpöilykohtausta kyllästymättä  :D  Dialogissa olisi ehkä asteen verran helpompi pysyä mukana, jos miettisit rivivaihtoja uudestaan, eli jos sama henkilö jatkaa puhumista, repla voi jatkua samalla rivillä, tyliin:

”Käymään ylhäällä.” vastaat ja vilkaiset kelloa.                                                               
”Tonks, olen miettinyt yhtä asiaa.” toteat hiljaa ja tuijotat minua.
=>

”Käymään ylhäällä.” vastaat ja vilkaiset kelloa. ”Tonks, olen miettinyt yhtä asiaa.” jatkat ja tuijotat minua.

Tämä voi olla pelkkä makukysymys, mutta itse itse suosin viimeisetä vaihtoehtoa.

Joka tapauksessa, ihana teksti!
There’s a thin semantic line between weird and beautiful. And that line is covered in jellyfish.
-Cecil Baldwin

annie92

Vs: Olen sinun (NT/RL, romance, S)
« Vastaus #2 : 15.08.2011 13:36:55 »
Kiitos kommentista ja vinkistä :D Rivivaihdot näyttävät kyllä paremmilta sillä tavalla kun ehdotit:) otan sen huomioon tästä lähtien muissa teksteissä :)
Why don't you be the artist and make me out of clay?
Why don't you be the writer and decide the words I say?
Because I'd rather pretend
I'll still be there at the end
Only it's too hard to ask... won't you try to help me?