Title: Ranskalaiset korkokengät
Author: Beatrix Bones
Genre: Angst, lievä femme
Paring: Fleur/Bill, Fleur/?
Rating: S
Disclaimer: En omista Pottereita vaan kaikki tunnistettava kuuluu Rowlingin tädille.
Challenges: Het10 (Fleur/Bill), Kerää kaikki hahmot (Fleur Delacour), Random10 (Fleur/Bill)
A/N: Pitkästä aikaa tällainen jännä one-shotti, tajunnanvirtaa ... no ... parhaimmillaan? Omaa tajunnanvirtaani parhaimmillaan, en sitten tiedä sen hyvyydestä Finin mittapuulla. Toivon teidän nauttivan!
Ranskalaiset korot
Fleur hymyilee säkenöiden. Mutta ei minulle, ei koskaan minulle.
Olen pahainen tytönhupakko hänen silmissään (niin kauniin sinisissä), ja kun Fleur katsoo muita tunnen mustasukkaisuuden iskun julman
miksi muita, muttei koskaan minua?Ranskatar niin kaunis, puhtoinen. Ruusunpunaiset posket ja hymyilevät punatut huulet, lasken auringon valossa tanssahtelevat kesakot hänen nenänvarressaan --
yksi kaksi kolme neljä viisi --mutta lopetan kesken huomatessani hänen katseensa kääntyvän ja minun tehtäväni keskeytyvän. Hän sipaisee lisää punaa huulilleen ja vilkaisee ympärilleen, rypistää vastanypittyjä kulmiaan minut nähdessään.
Fleur vilkaisee korkokenkiään joiden neonsinisen trendikkyys hyppii silmille ja kirkuu muodikkuudellaan. Ranskalaiset korkokengät ranskattaren sievissä jaloissa (varmasti kooltaan siro kolmekymmentäseitsemän).
Hän kääntyy takaisin ja puhkeaa hymyyn hurmaavaan, sipaisee vaaleat hiuksensa korvansa taakse ja tarttuu pitkän punahiuksisen miehen käteen. Fleur suutelee hänen huuliaan tavalla joka saa minut vihreäksi kateudesta
miksi hän tuota miestä suutelee eikä minua?Säkenöivä hymy ja siniset silmät (liikutuksesta kimaltelevat). He kävelevät pois.
Ranskalaisten korkojen keveä kopina
kops kops vaimenee.
// Sca siirsi otsikon alaotsikosta pääotsikkoon