Kirjoittaja Aihe: FF100: Pimeys, one-shot, S  (Luettu 5367 kertaa)

Slytherin

• Vieras
FF100: Pimeys, one-shot, S
« : 06.10.2007 21:35:14 »
Title: Pimeys, mielikuvitus ei laukannut.
Author: Slytha again!
Beta: Noups, but jos löydätte virheitä, please ilmoittakaa ?
Genre: Angst
Rating: S
Summary: Weasleyn perheen tunteet Fredin kuoleman jälkeen.
A/N1: Helloou Finland! Here it is! Word 074 and that's called Pimeys. Don't kill me, just wanted to write of poor Weasleys when they lost that wonderful man called Fred. Dunno why Row did that to us, do you ?
No, se siitä enkku harkoista, vaan ajattelin nyt siis kunnolla kertoa että tässä on siis ficci Wesseleitten perheenjäsenistä ja heidnän regoinnistaan. Paras on lopussa.  Here you got it :

[size=150]074 PIMEYS[/b][/size]

Surua ei voinnut kuvailla. Surua, jonka Fred Weasley jätti, kun hän kuoli. Kukaan ei huomattavasti selvinnyt yli, eikä kukaan haluakaan. Fredin menetys oli kova pala kaikille, tutuille ja tuntemattomille. Olihan hän Tylypahkan yksi parhaimmista vitsiniekkareista, menestyvän pilapuodin pitäjä, hauska ja sosiaalinen mies...

Molly istahti sohvalle. Hän nousi heti ylös, ja käveli ympäri huonetta. Hän meni sängylle, istui hetken, kunnes kaatui selälleen makaamaan. Siinäkään ei ollut hyvä olla, joten hän nousi ylös, ja meni pöytänsä ääreen, otti esiin pergamenttia, sulkakynän ja mustetta. Hän mietti mitä kirjoittaisi. Kyyneleet alkoivat valua pitkin hänen poskea, eivätkä ne lakanneet koskaan. Kyynelten jälki pysyi ikuisesti Mollyn kasvoilla, surullisilla kasvoilla.

Arthur ei voinut paremmin hänkään. Hän mietti yhteisiä kokemuksia, hauskoja retkiä, keskusteluita ja huutoja. Kaikki nuo sisälsivät itkua ja naurua, ja ne olivat kullan arvoisia. Arthur oli niin surullinen poikansa menetyksestä ettei meinannut kestää. Ensin Ginny, perheen kuopus, melkein kuoli Voldemortin ja Basiliskin takia, vasta 11-vuotiaana. Kiitos Harry Potterin se ei tapahtunut. Bill... Hänen kasvonsa pilaantuivat kuolonsyöjien takia. Hän ei tule elämään normaalisti, kuten ei tuskin Arthurkaan menetyksen jälkeen. Kun Arthur tarkemmin ajattelee, hänen poikansa, sosiaalinen, mahtava mies täynnä tarmoa ja ponnikkuutta, kuoli taistelussa pahoja vastaan, ja Arthur oli hyvin ylpeä pojastaan. Pullea kyynel seurasi toistaan miehen poskilla. Ylpeys pitäisi Arthurin pystyssä.

Oli kylmä. Poski ikkunaa vasten, Bill itki. Hän ei ikinä ennen itkenyt näin pahasti, mutta tämä oli eriasia. Ihmisuden raatelemat kasvot näyttivät hyvin surullisilta, sydänmen murskaavilta. Kukaan ei voinut tietää mitä Bill tunsi. Pettymyksen, pelon, ahdistuksen ja surun. Pettymyksen, koska ei ehtinyt varoittaa, tai pelastaa veljeään. Pelon... Onko perheeni turvassa? Ahdistus tulee yksinkertaisesti tyhjyydestä. Tuntui kun leijuisi avaruudessa, miljoona mailia maan pinnalta.
Askeleet kertoivat jonkun astuneen huoneeseen. Bill kohotti katseensa, ja huomasi veljensä Charlien.
Charlie oli koko päivän odottanut veljensä tulevan ovesta sisään naarmutta, mutta turhaan. Hän oli tukenut äitiänsä, antanut hänen itkeä Charlien olalle, kun poika itse juuri ja juuri pystyi olla itkemättä. Illalla Charlie päästi ensimmäisen kyyneleen, nähdessään Fredin kuvan olohuoneessa. Hän itki äänekkäästi ja valitti. Hän valitti Jumalalle. Miksi nyt? Miksen minä? MIKSI HÄN?! Ei, ei Frediä.
Mutta mennyttä ei saa takaisin...

Ronald Weasleyta tuki Hermione. Ron oli saanut saman reaktion kun Charliekin. Hän oli muiden tukena, ja samalla valitti. Häntä pelotti kamalasti muitten puolesta. Hänestä tuntui kun hän olisi ilmapallo joka olisi poksautettu. Kaikki ilma katosi keuhkoista, veri päästä, ja sydän lopetti 17 vuoden työnsä. Tai, siltä se tuntui. Ron halusi mennä Fredin mukana taivaaseen, tai tuoda veljensä takaisin...

"EI FRED, EI! EIII!" oli Fred Weasleyn viimeiset sanat jotka hän kuuli. Sanat olivat tulleet hänen isoveljensä suusta. Percy, joka juuri oli palannut perhensä luokse, menetti osan elämästään. Hänellä oli seitsemän elämää. Äiti, tärkeä hahmo joka on ainoa joka tuki häntä, vaikka Percy jättikin perheensä. Isä, loistava hahmo, aina yhtä luotettava ja hauska. Bill, tärkeä, vaikka melko kaukainen veli ja Charlie hauska ja kaunis persoona. Ronald, ärsyttävä mutta sitäkin hauskempi. Ginny, ainoa lapsi-tyttö, ja pitää kunnialla paikkansa, hieno ihminen. George Weasley... miten hän kestää? Yhtä humoristinen kun hänen edesmennyt veljensä, Fred. Fred, oli se seitsemäs elämä, joka kuoli Percyssä.

Ginny vain itki. Ei hän voinut olla itkemättä. Hän itki hervottomasti, potki ja löi. Sama oli tapahtunut kymmenen vuotta sitten, kun Ginny ei saanut lempi nukkeaan. Sama reagointi, eri, täysin eri tapaus. Tämä oli sata kertaa pahempi. Kuvittele isoveli, hauska ja aito, kiltti ja lojaalinen, auttamassa maailmaa, ja kuolee jonkun idiootin takia, ja se idiootti oli siellä, koska eräs idiootti on niin idiootti. Nämä kaksi idioottia ovat Bellatrix Lestrange ja Cornelius Toffee. Bella, idiootti joka tappoi, Cornelius, idiootti joka ei vahtinut vankilaa kun Bella karkasi! Ainoa Ginnyn ajatus oli kuolema. Mikä se on? Onko se kamalaa... sillä jos ei... mikä estää?

Yksinäinen, keltainen lehti tipahti Georgen olalle. Hän ei ollut edes itkenyt. Hän olisi halunnut, mutta hän oli kuullut äänen, Fredin äänen, sanovan ettei hän saa itkeä.
'Shhh, älä itke. Tule majan taakse', oli ääni sanonut. Fred tiesi mikä maja oli. Se oli tämä puu. Epämuodostunut ja ruma, mutta muistoja täynnä. Keltaiset lehdet tipahtivat alas puusta. Fred kiersi puun, ja huomasi sen rungossa tekstin. Gred ja Feorge, Twins Always. George pysyi vahvana eikä itkenyt. Hän laski kätensä taskuunsa, ja veti ulos pistoolin. Pistoolissa oli yksi luoti, ja se oli tarkoitettu Fredin kaksoisveljelle. George kohotti pistoolin ohimoonsa ja latasi sen. Mitä minä voitan kun painan liipaisinta? pääsen Fredin luokse. Mitä minä häviän kun painan liipaisinta? Kaiken. Georgen käsi hikoili, ja hän painoi pistoolin lähemmäksi ohimoa. Kun George katsahti alas, hän huomasi ristin. Sen ristin hän muisti. Hän ja Fred olivat piilottaneet laatikon maan alle, puun taakse, ja piirtäneet punaisen ristin sen päälle. Se oli melkein kymmenen vuotta vanha. George kaivoi ristin kohdalta, ja kohta hän tunsi jotain kovaa. Hän putsasi mullan pois, ja nosti laatikon. Hän avasi rasian, ja hymyili. Hän ei voinut pidättää itseään vaan alkoi itkeä. Kuvat kaksosista, ja kirjeet. Pieniä leluja joita Fred ja George käyttivät kokeitansa varten. George otti luodin pois pistoolista, ja laski sen laatikkoon. Hän sulki laatikon, ja hymyili uudestaan. Hän painoi huulensa kantta vasten, ja päästi pari kyyneltä. Sitten hän hautasi sen uudestaan.

Gred and Feorge, Twins Always

*

A/N2: I do not bite ;D Comment's?

// Ancka vaihtoi ikärajan oikeaan muotoon.
« Viimeksi muokattu: 29.11.2014 13:21:38 kirjoittanut Renneto »

semic

• http://
Re: FF100: Pimeys, one-shot, S - PG-13?
« Vastaus #1 : 08.10.2007 21:27:51 »
Oli kiva kertomus, vaikka lukuisat kielioppivirheet, jotka ovat pääosin pilkkuvirheitä, häiritsivät lukemistani. Loppukappaletta lukiessani olin järkyttyä, kuinka tyhmästi tämä kertomus mielestäni tulisi päättymään, mutta olin hyvilläni Georgen tehdessä hieman toisenlaisen päätöksen. Mutta minusta tämä oli siis hyvä kokonaisuudessaan.
[size=85]"Don't let it worry you", said Ron. "It's me. I'm extremely famous." [/size]

Slytherin

• Vieras
Re: FF100: Pimeys, one-shot, S - PG-13?
« Vastaus #2 : 10.10.2007 16:08:38 »
Awww, söpö ava semic. Anygays, thx for the comma, and näin. Minäkin olin silleen nou, e voi tappaa Geetä joten olin viisas ja tein toisen päätöksen ;D

Slytherin

• Vieras
Vs: FF100: Pimeys, one-shot, S - PG-13?
« Vastaus #3 : 05.06.2008 20:37:20 »
Kelmikiti olet näköjään kolunnut läpi ficcejäni :'D ei siinä mitään, kivaa kun on innokas lukija :') kiitti

Whitegirl

• Vieras
« Vastaus #4 : 07.08.2008 18:22:11 »
 :'( En voinut olla itkemättä tuossa kohdassa, jossa George kaivoi sen laatikon esiin. Se oli niin iloista, mutta samalla surullista. Yhtä-äkkiä viedään tärkeä ihminen elämästä, ja vieläpä hänen kaksoisveljensä.

Kiitos hyvästä ja tunteita herättävästä ficistä.

\Whitegirl\

Slytherin

• Vieras
« Vastaus #5 : 01.09.2008 21:27:42 »
Kelmikiti, hyvän ficcarin ? *tuplablush*

Whitegirl, ole hyvä ja kiitos kommentista :)

ihanaa kuulla että tämä ficci on tuonut kyyneliä ja tunteita esiin :)
Se on aina ihanaa :)

jaina

• pokemon-kouluttaja
« Vastaus #6 : 14.09.2008 16:37:25 »
En minä yleensä ole näin herkkä, mutta tämä itketti minuuuuuuua, ja itse asiassa pari kyyneltäkin valui poskiani pitkin, joka on hyvin ihmeellistä, sillä yleensä mikään ei saa minua itkemään. Tämä oli niin ihana, ja niin surullinen. Koko Weasleyn perhe oli aivan ANGSTTTTANGSTTTANGSTTT.

Tämä oli loistava, kiitos kun kirjoitit, oli ihanaa lukea tämä.
"you’re a strong girl. personally i think that you’re gonna pull through with a minimal amount of post traumatic stress. or maybe a few years of profoundly disturbing nightmares."

r.i.p. 1939-2014
r.i.p. 2005-2016

Slytherin

• Vieras
« Vastaus #7 : 14.09.2008 19:21:49 »
jaina, vau, kiva kuulla että pidit :D
En tiedä miksi, mutta minulle tulee hyvä mieli jos joku itkee ficcini takia :'D Ehkä se on niin ihanaa että olen oikeasti onnistunut koskettamaan jonkun sydäntä tekstilläni (:

Kiitoskiitoskiitos kommentistasti !

ja ole hyvä ;D

minnahh

• I'm going to flog you! *muahahhahaaa*
    • Videoita ^^
« Vastaus #8 : 06.11.2008 23:00:24 »
Joo sä kyllä osaat kirjottaa, ei voi muuta sanoa, oot ihan hiton hyvä kirjottaa.
Sori nyt et saa tän pidempää kommenttia, muttakun en nää kirjottaa ku itken ku mikäkin vesiputous täällä....
Kiitos silti jälleen erittäin täyteläisen hyvästä ficistä <3

♥ Minnahh
Haluaisitko sinäkin olla vampyyri ;)
Join us and drink some blood *slurp* :'D
Twilight ficcini :)

moshi

« Vastaus #9 : 11.11.2008 17:48:48 »
Oih, ihanan ficin olet loihtinut :)
Oli helppo lukea, ja itkukin tuli, mikä on vain hyvä :)
Kiitos tästä lukunautinnosta ;)

Vitsit ku viljelen noita hymiöitä...joo sori ei liittyny mitenkää aiheeseen
If I don't make it back from the city then it is only because I am drawn away.

Slytherin

• Vieras
« Vastaus #10 : 02.12.2008 18:54:51 »
 minnahh, kiiiitos ! :o kiitoskiitoskiitos! *blush*

moshi kiitos 2 u 2  (: ! hymiöt on kivoja (; :D

Nabi.

« Vastaus #11 : 25.12.2008 13:54:57 »
*sniiif* Mä itken. Mä itkin ku luin tätä. Tää oli niin liikuttava ja se kerto miten paljon Weasleyt suri ku Fred kuoli. Miten kauhealta se tuntui ku kaksosista tulikin vain yksi niin nopeasti ja ei ollut kaksi kauhukakaraa enään vaan yksi. Se oli liikuttavaa miten George itki lopulta muistojensa kanssa ja ymmärsi, että ei kannata kuolla koska menettää kaiken, vaikka on menettänyt jo Fredin. *sniiif*  :'(
Everyone thinks that I have it all
but it’s so empty living behind these castle walls
nobody knows i’m all alone
but there’s no place to fall.

Slytherin

• Vieras
« Vastaus #12 : 25.12.2008 21:43:13 »
awwww, thanksie Nabi. (:

säki kahlannu ficit läpi (; no, siinä lyhyt selostus tän ficin sisällöstä :D

Kiitän (: