Milgia pyyteli muutamasta linkittämästään kuvasta avoja ja päätin tehdä rakkaalle yksärikamulleni Eddu-avoja. =D Etsiskelin lisää Edward-kuvia, joista tehdä avoja ja tässä nyt muutama:
Edward Cullen: Muutamiin Ed-avoihin muokkasin mm. ihoa kylmemmäksi ja silmät oranssinruskeiksi ja muita värinsäätöjä. Nyt kun katsoo, olisi voinut käsitellä ehkä vielä vähän nuita värejä. D:
Muita, jopa kaksi:
Hyh, tulipa nuita avoja tehdessä, hirveä hinku lukea Houkutusta taas ja katsoa elokuva uusiks. D: Ääää...
//AJNIIN.
Jos otat, olisi kiva jos ilmoittaisit. Krediittejä ei tarvihte, ellei väkisin tahdo laittaa että mie tein. Ethän väitä omiksesi.
//Oho oho, HappyJUNKIE =0 Btw, sun ak-kuvas on <3 Yleensä kun näen jonkun sun viestin, rullaan sivun äkkiä pois allekirjoitukses kohdalta, koska sitä jää tuijottaan.
///Ja muuten, pullarusina sanoi ottaneensa deviantartista kuvia. Eihän sieltä saa ottaa...? Tai ainakaan ilman lupaa käyttää omiin juttuihin. =0 en tiedä, mulle ainakin kerran vihjailtiin, kun olin tehnyt avan jostan da:n kuvasta, vaikka minulle lähetettiin se ja pyydettiin tekemään siitä ava.// Toimimattomia linkkejä poistettu. :> - Renneto