oolrait mul on vähä onneton olo nyt ku en muista
yhtään miten monta avataria otin - enkä muista sivunumeroitakaan - tuolta edellisestä ja tästä topikista ja aion ottaa lisääkin, mutta otin niitä nyt ainakin
anemialta,
ansku27ltä,
ansqulta,
ashtraylta,
huna-chanilta,
kanelitankolta,
nonaahilta,
pullarusinalta,
puulaatikkolta,
Rebecca Lupinilta,
stargazerilta ja
Tiialta. osan mä sanoinki jo tossa aikasemmi. :--) helvetti avatarinteon maailmanmestarit ♥------♥
+ mainitsen aina kyllä tekijän [oon ovela mul on omat kansiot jokaisen teijä avatareille
]
jotta mä en nyt tuntis itteäni ihan pummiks, tein tässä itekin avatareja =)
en tiä täytyiskö mun nyt jotenki varottaa, mutta,
verta näkyvillä jossain näissä. okei ei tällasia avoja varmaan ees hyväksytä missään foorumeilla tms mutta... inspiroiduin tosta edellisestä topikista kun joku pyyteli päihdeavatareja ja sitten... meni ehkä vähä överiks DD:
krhm niin ja eihän tää veri ntyt päihteisiin liity mut sanoin et meni överiks u----u''no joo no tässä nää, viekää ja tehkää mitä haluutte niille, toki ihan mielenkiinnosta ois kiva tietää jos joku ottaa jonku näistä ==)
niin ja, damn, huomasin tossa että joku oli käyttäny muutamia samoja kuvia mutta, kukaan ei oo tässä kyllä nyt matkinu toista vaan kyseessä on sattuma:----------d + tiedoks nää kuvat oon ottanu ite, mut ei sitä tarvi misään mainita silti ==D
huh, thnx c: