Lukekaa Rehtorin kansliaa ja Päivän Profeettaa! Säännöt sekä uusimmat tiedotteet löytyvät aina niistä.
Lainaus käyttäjältä: Musta-Anturajalka - 05.11.2008 19:15:17Lainaus käyttäjältä: Musta-Anturajalka - 03.11.2008 18:11:14Heihou! Olen utelias ja kysyisin, että kuinka noita tollasia liikkuvia avoja tehdään? Tai, että missä, ja mahdollisesti miten, niitä voi tehdä? Missä te jotkut teette niitä? Haluaisin nimittäin oppia sen jalon taidon ja olen todella onnellinen, jos joku viitsisi paljastaa noiden avojen tekemisen opit. ~Musta-AnturajalkaAnteeksi, että hoen näin, mutta eikö kukaan tosiaan osais selittää miten noiden avojen tekeminen tapahtuu käytännössä? :/ Olisin todella kiitollinen! (Tai, tai jos joku, jolla on edes liikkuva ava käytössään, osaisi neuvoa, että miten sellaisen saa vaikka ihan tänne foorumille avaksi. (Ymmärsikö tuostakaan mitään? ))~Musta-AnturajalkaEn osaa tehdä liikkuvia avatareja, mutta käsittääkseni siihen tarttee jonkun erillisen ohjelman. Eli ihan perus photari ei käy. Toisaalta oon kuullut, että Gimpillä voisi layereiden avulla tehdä liikkuvia kuvia. Foorumille saa liikkuvan avan ihan samalla tavalla kuin normaalinkin kunhan se on .gif muodossa tai ainakin mä oon saanut ihan normaalisti toivottavasti auttoi edes jotain x'D
Lainaus käyttäjältä: Musta-Anturajalka - 03.11.2008 18:11:14Heihou! Olen utelias ja kysyisin, että kuinka noita tollasia liikkuvia avoja tehdään? Tai, että missä, ja mahdollisesti miten, niitä voi tehdä? Missä te jotkut teette niitä? Haluaisin nimittäin oppia sen jalon taidon ja olen todella onnellinen, jos joku viitsisi paljastaa noiden avojen tekemisen opit. ~Musta-AnturajalkaAnteeksi, että hoen näin, mutta eikö kukaan tosiaan osais selittää miten noiden avojen tekeminen tapahtuu käytännössä? :/ Olisin todella kiitollinen! (Tai, tai jos joku, jolla on edes liikkuva ava käytössään, osaisi neuvoa, että miten sellaisen saa vaikka ihan tänne foorumille avaksi. (Ymmärsikö tuostakaan mitään? ))~Musta-Anturajalka
Heihou! Olen utelias ja kysyisin, että kuinka noita tollasia liikkuvia avoja tehdään? Tai, että missä, ja mahdollisesti miten, niitä voi tehdä? Missä te jotkut teette niitä? Haluaisin nimittäin oppia sen jalon taidon ja olen todella onnellinen, jos joku viitsisi paljastaa noiden avojen tekemisen opit. ~Musta-Anturajalka