Joulutonttu: Kiitos ^^' Ikävä kyllä pidän nämä tarkotuksella lyhyempinä... toi kaikkien nimien muokkaaminen on yhtä tuskaa >.< ja... ei liikaa kerralla~
Tosta muuten nyt jälkeenpäin herää kysymyksiä - miten Berwald oikein on facessa, jos sil ei oo puhelinta enkä usko et se kanniskelee läppäriä mukanaan 24/7 :----'D
Se meni kirjastoon, mie oon käsittänyt että Tanskassakin on kirjastoissa mahdollisuus olla netissä ilmaiseksi. Ainakin luulen, voin olla väärässäkin...
Severina: Kiitoksia~ Miekin tiedän sen doujinshin, se on yks parhaista, vaikka en muuten hirveästi lue niitä ^^
Neeli: Kiitos, kiva kun tykkäsit :'3
Smoo: Kiitos tunnustuksesta ^^ Mun Belgia on kyl tosiaan hiukan kiero välillä...
Vin: Keheh he~ Kiitos ^^ Mua itseasiassa pelottaa, että nämä ideat alkavat toistaa itseään, mutta toivottavasti ehdin sitten lopettaa ajoissa...
Myrsi: Kiitos :'3 Eikä mitään hätää, en mie mitään sarkastista löytänyt
mudkip: Kiitos~ Ei tohon voi nyt muuta sanoa, kun että kirjoittamalla sitä kehittyy ^^' Ja kokeilemalla ja yrittämällä löytää se oma tyyliinsä~ Mie en esim osaa ollenkaan minkään tason angstia... siitä tulee vain kamalan kliseistä, jos mie yritän ^^''
Naamatonkala: Mua on syytetty mm. koulupäivien vaikeuttamisesta, tentin luvun häiritsemisestä, ruotsin numeroiden parantumisesta ja repeilyttämisestä mutta tää oli oli eka kerta kun työpäivien hauskuuttamisesta... keheh he, aluevaltaus :'D Kiitoksia kovasti, voin sanoa että sinun kommentisi vuoksi tähän tulee nyt uusi osa.
Kiitos kaikille vielä kerran :'3 Niin monta kommenttia <3 Toivottavasti tääkin osa kelpaa, vaikka lyhyt onkin...
10. Osa~Mathias Densen lisäsi kohteen
LEGO mielenkiinnonkohteekseen
Mathias Densen :’D
Lukas Bondevik, Eirikur Steilsson, Berwald Oxenstierna ja
Tino Väinämöinen liittyivät ryhmään
Legoilla leikkiminen pitäisi kieltää jalkavammojen vuoksi Mathias Densen Eikä! D:
Lukas Bondevik Kyllä.
Mathias Densen Mutta… Suurin keksintöni… Sveen vielä tajuan, mutta Tino?!
Tino Väinämöinen Anteeksi, tunnen vieläkin kipua viime kerrasta :-(
Mathias Densen Mutta…
Lukas Bondevik Ei, Dan. Minä en välitä, mitä teet omassa kodissani, mutta jos tuot yhdenkin mukanasi, minä heitän sinut alas vuonoon.
Mathias Densen Okay Norge!
Mathias Densen …Kutsuitko sinä minut juuri kylään? :’D
Lukas Bondevik En.
Mathias Densen Kutsuitpas~
Lukas Bondevik Miten sinä saat aina käännettyä kaiken noin? -.-
Mathias Densen Koska osaan lukea sinua, Norge~ Olen siellä viideltä.
Lukas Bondevik Hmph, yksikin lego ja sinä nukut yösi peikkojen kanssa. Ymmärsitkö?
Mathias Densen Yes, Sir! ;’)
Tino Väinämöinen Teidän pitäisi lopettaa treffien sopiminen Facessa… Unkari yrittää taas värvätä minua johonkin ”operaatioon”…
Lukas Bondevik Minä… Minä en tapaile idiootteja! Tässä ei ole mitään sellaista. Minä ja Danmark emme… Dan, sinä pidät nyt turpasi kiinni, jos osaat edes ajatella parastasi.
Tino Väinämöinen Juu, juu, selitä tuo Unkarille…
Lukas Bondevik -.-
Gilbert Beilschmidt Ksesesese~ Minä olen mahtavin kaikista >D
Gilbird Niin olet, piyu!
Gilbert Beilschmidt Danke, Gilbird! Sinäkin olet mahtava.
Gilbird Vain koska asun luonasi, piyu!
Gilbert Beilschmidt Ksesesese~ Mahtava seura tekee kaltaisekseen!
Gilbird Piyu!
Ludwig Bruder, teitkö sinä todella oman sivun lemmikkilinnullesi?
Gilbert Beilschmidt Gilbird ei ole vain lemmikki! Ja hän on tarpeeksi mahtava tehdäkseen itse sivunsa.
Gilbird Aivan, piyu!
Ludvig …Miten sinä voit olla meistä vanhin?
Gilbert Beilschmidt Mahtavuus, Länsi, Mahtavuus >D
Tim van Holland on kolmanneksi suurin oluentuottaja. Pistäkää paremmaksi.
Mathias Densen Carlsberg ja Tuborg vievät sinun litkusi mennen tullen!
Tim van Holland Kuvittelet vain.
Mathias Densen Minun kuvitelmani ovat sitten sinun painajaisesi xD
Tim van Holland Olipa pelottavaa. Sinä olet muuten varastanut /minun/ tyylini sinun Tuborgiisi…
Mathias Densen Pffft, minä en varasta häviäjiltä.
Gilbert Beilschmidt Hei, minä ja Länsi tuotetaan enemmän olutta kuin te kaksi yhteensä! ja kulutetaan myös xD
Tim van Holland Entä sitten? Heineken toimii yli 63 maassa. Minä omistan myös Suomen oluet.
Mathias Densen Jos Finnystä aletaan puhua, minä omistan hänen Sinebrychoffinsa…
Tino Väinämöinen …Te kaksi olette hemmetin epäreiluja…
Mathias Densen Hah haa xD
Ludvig Onko tämän tappelun pakko alkaa taas?
Gilbert Beilschmidt Olet myöhässä Länsi, se alkoi jo ajat sitten!
Tim van Holland …Enkä ole vieläkään saanut kunnollisia vastaväitteitä.
Mathias Densen Sinä olet vain sokea totuudelle xD Minä voitin sinut jo ennen kuin edes aloitimme.
Tim van Holland Hah ha, kukaan ei edes muista, että sinulla on joku olutmerkkikin…
Lovino Vargas Olut on barbaarien juomaa.
Mathias Densen Ei, vaan viikinkien eli minun! xD
Tim van Holland Mutta nykymaailmassa olet historiaa.
Mathias Densen Joku päivä minä vielä omistan sinun rakkaan Heinekenesi!
Tim van Holland Sitä päivää saat odottaa pitkään…
Emma de Ghent Hei :’3
Duvel, Jupiler, Barbãr, Cantillon, Delirium Tremens, Leffe, Orval, Pauwel Kwak, Rochefort, Stella Artois, Westmalle, Westvleteren, Abbaye de la Thure, Achel, Carrousel, Hofnar, Adler, Belle-Vue, Floris, Hoegaarden, Kasteelbier, Malheur, Maredsous, Oerbier, Palm, Val-Dieu, Zwijntje… jne… Pistinkö tarpeeksi paremmaksi?
Emma de Ghent Ai niin, ja maailman suurin panimo-konserni kuuluu minulle ja se toimii yli 30:ssä maassa 300:lla eri tuotemerkillä. Yhteensä belgialaisia olutmerkkejä on yli 800:aa erilaista ;’)
Tim van Holland Zus… Olenko koskaan kieltänyt sinua kommentoimasta minulle?
Emma de Ghent Ja, mutta miksi tottelisin?
Tim van Holland -.-
Mathias Densen …Tästä meni nyt maku…
Emma de Ghent ;’3
Tim van Holland …Niin menikin.
A/N: Viimeinen oli nyt Naamatonkalalle, hauskaa työpäivää :')
Mie muuten jo aiemmin ajattelin, että en käytä enää olut- ja lego-aiheita raapaleissa ja hetabookissa mut... mut... kerta kiellon päälle? Yritän olla ensikerralla omaperäisempi...
Carlsberg ja Tuborg ovat tanskalaisia olut -merkkejä, Heineken hollantilainen ja kaikki Belgian luettelemat belgialaisia. Ja valehtelin hieman, Heineken on maailman kolmanneksi suurin panimo-yritys, ei kolmanneksi suurin tuottaja... mut anyway, se oli helpompi laittaa noin ^^''
Suomi raukka... Hartwallin omistaa Heineken ja tuon vaikea nimisen sama yhtiö, joka omistaa Carlsbergin. Minun piti muuten lukea aika monta Olutseuran artikkelia ennen kuin löysin kaikki nuo olutmerkit ^^'' Enkä edes juo olutta...
Gilbirdillä muuten tarkoitetaan sitten sitä keltaista tipua Preussin mukana ^^