Title: Ruoki raivoa, rakasta hylkäämääsi
Author: Siiseli
Paring: Sirius/Peter, Sirius/Remus
Genre: drama, tuplaraapale
Rating: S
Disclaimer: hahmot kuuluvat Rowlingille – minä vain leikin niillä.
Summary: ”Miksi pilaat aina kaiken Peter?”
Warning: voimasanat
Ruoki raivoa, rakasta hylkäämääsi
”Voi jumalauta sun kanssas!” huusin pää punoittaen. En tajunnut miksi olit mennyt paljastamaan suhteemme Remukselle. Hänellä olisi kaikki paremmin, jos et olisi kertonut.
”Miksi pilaat aina kaiken Peter? Mikset ikinä pidä sitä pientä suutasi kiinni, niin kaikki olisi paremmin”, mutisin matalasti itseäni lyhyemmälle pojalle, joka painui entistä kumarampaan.
”Minä – minä halusin että hän saa tietää”, vikinä tavoitti korvani ja jos olisin ollut koirahahmossani, niskakarvani olisivat nousseet pystyyn.
”Sinä et tajua mitään. Sinä vain satutat Remusta. Tuhosit hänen unelmansa”, huudahdin vihaisena ja poika värähti. Silmitön raivo nousi mieleeni, lietsoi tekoihin, joita en olisi halunnut tehdä. Mutta en voinut estää sauvakättäni nousemasta. En pystynyt estää kirousta, joka lähti huuliltani kohti ystävääni, rakastajaani.
Siriuksen käsi nousi, hänen silmänsä hehkuivat vihaa. Minä pelkäsin. En ollut nähnyt poikaa ennen noin silmittömän raivon vallassa. Olin tuhonnut jotain. Kirous, jonka hän laski sauvastaan meni vain piirun verran ohi. Oli aika paeta paikalta. Peloissani muuntauduin rotanhahmoon. Livistin piilooni.
”Peter, sinä tuhosit suhteeni!” Sirius karjui vihaisena. Hänen suhteensa? Kehen, minuun vai Remukseen? Hänen olisi lopetettava toisten tunteilla leikkiminen, ennen kuin saisi toisen meistä. Olin pahoillani, että pilasin kaiken, en voinut kertoa sitä Siriukselle.
”Anteeksi.” Ajatus lähti hiljaisena ja tuskin koskaan tavoitti vihaista mieltä.
// Sca muokkasi ikärajan uusien ikärajasääntöjen mukaiseksi