Kirjoittaja Aihe: Masentunut ihmissusi [S], Remus Lupin, ficlet  (Luettu 4158 kertaa)

koete

• Puuskupuh
  • ava: we♥it
Masentunut ihmissusi [S], Remus Lupin, ficlet
« : 13.05.2011 12:35:11 »
Title: Masentunut ihmissusi
Author: koete
Rating: S
Beta: -
Pairing: -
Warnings: -
Genre: Angst
Summary: Ne olivat hyvää lukemista masentuneelle ihmissudelle.
Disclaimer: En omista mitään tästä, (paitsi juonen) enkä saa minkäänlaista korvausta.
Haasteet: FF100 - 45. Kuu, Aakkoshaaste (Sirius Musta) - M.
Sanamäärä: 322

A/N: Tälläinen kipeän päivän tuotos. Piti ensin tulla pitkä oneshotti, mutta sitten se jäi. Remus angstaa. :3

Masentunut ihmissusi

”Kuu on kohta täysi”, kuulin Siriuksen mutisevan huoneen toisella puolella.
”Mistä sinä sen tiedät?” Peter äimistyi, hän ei voinut uskoa, että Sirius tiesi jotain noin merkitsemätöntä. Tietenkään kuun liikkeet eivät olleet porukallemme merkitsemättömiä, luulisi Peterinkin sen jo oppineen, mutta näemmä häntä sai taas muistuttaa.
”Voi hyvänen aika Matohäntä! Kuinka tyhmä voi olla?” James puuttui puheeseen palattuaan takaisin makuuhuoneen puolelle. Pohdin itsekin samaa, Peter oli ollut samassa makuuhuoneessa ja kaveriporukassamme jo kuusi vuotta, mutta silti hän ei muistanut.
”Miten niin?” Peter kuulosti hieman loukkaantuneelta, mutta en jaksanut puolustaa häntä. Minua alkoi jo itseäkin hieman haitata ja ihmetyttää, miten Peter saattoi unohtaa kaiken sen, mitä tapahtui joka täysikuu ja miten saattoi tietää, että oli täysikuu tulossa.

Pienen hiljaisuuden jälkeen Sirius aukaisi suunsa. Saatoin tuntea hänen vilkaisun minun suuntaan. ”Ensinnäkin, Peter-hyvä, joka täysikuu, me kaikki neljä juoksemme läpi yön tuolla jossain ulkona. Kai sinä sen muistat?” Syrjäsilmällä näin Peterin nyökkäävän pienesti syy hieman raollaan. Olisin voinut jopa nauraa hänen typerälle ilmeelleen, ellei minua olisi masentanut niin paljon. ”Mistä näkee, että kuu on melkein täysi? Sen voit päätellä katsomalla Remusta, herranen aika sentään!”
Sirius päätti puheensa lyömällä kädet yhteen, saaden Peterin melkein tippumaan sängyltään.
”Aivan, niin joo, tietenkin...” Peterin mutina häipyi kuulumattomiin, kun makuuhuoneeseen laskeutui uudelleen kireä hiljaisuus. Me kaikki olimme aina tähän aikaan kuukaudesta enemmän tai vähemmän kireitä sekä masentuneita. Muut ehkä vain kireitä, mutta minä vein kyllä voiton siitä masentumisesta.

Jäin istumaan sängylle muiden kadottua jonnekin, he olivat kyllä yrittäneet houkutella minutkin mukaansa, mutta minua ei huvittanut. Eihän minua koskaan huvittanut mikään tähän aikaan kuukaudesta. Mikään muu kuin suklaan syöminen ja kirjojen lukeminen. Onneksi kuitenkin ystäväni olivat oppineet antamaan minulle omaa tilaa ennen täydenkuun yötä. Sitä ennen, eli seuraavat kaksi päivää, saisin siis masennella ja rypeä itsesäälissä kaikessa rauhassa. En tietenkään pahoinpidellyt itseäni, tekisin sitä sutena, vahingossa tietenkin.
 Nyt keskityin tuhoamaan suklaavarastojani sekä hömppäkirjojani. Kyllä, olin kasannut itselleni hömppäkirjoja vaatekaappiin aivan tätä varten, ne olivat hyvää lukemista masentuneelle ihmissudelle.

//Rins muokkasi ikärajan myös otsikkoon
« Viimeksi muokattu: 14.06.2011 12:26:03 kirjoittanut Eeyore »

Jini

• Ava (c) Okakettu
Vs: Masentunut ihmissusi [S]
« Vastaus #1 : 27.05.2011 23:05:43 »
Miksköhän mää aina unohan, kuinka ihana hahmo Remus on, ja sitte ku luen ficcejä siitä, rakastun ihan liikaa? ♥♥♥

Tahon siis sanoa, että tän ficin Remus on aaaaaaaaaivan liian söpö. :'3 AWW! ♥ Ja vaikka tää oliki melko lyhyt, nii jotenki tästä tuli semmonen ihana olo (nimittäin suklaa ja kirjat - jotaki niin ihanaa :-*). ^^ Kiva myös, että oot ottanu Peterin mukaan, koska liian usein Kelmi-ficeissä se unohetaan (ei ilmeisesti oo tarpeeks karismaattinen hahmo...) ja keskitytään vaan Remukseen, Siriukseen ja Jamesiin.

Humm, mitä mää tästä sanoisin? :3 Tosi söpö teksti, tykkään tästä Remuksesta (melko lailla mun kuvitelma Remuksesta ♥) ja sullon kiva tyyli kirjottaa. Kiitos tästä! :-*

Soracte

• Korpinkynsi
  • 20032011
« Vastaus #2 : 27.05.2011 23:53:38 »
aww voi Remus-parka :<

Kiva tuo suklaajuttu, liittää tämän ficin Azkabanin vankiin, kun Remus siinä sitä suklaata tuputtaa. Että se onkin jo lapsena opittu juttu se suklaa :D Hieno ficci n_n
Todellisuuden tuntu huumaa pään
Ava - Haava

koete

• Puuskupuh
  • ava: we♥it
« Vastaus #3 : 29.05.2011 22:21:14 »
Jinmaru: Aws, kiitos kommentista. :) Kyllä, Remus on aivan ihana. :) Ja samoin suklaat ja kirjat. Mä tosiaan halusin tähän mukaan myös tuon Peterin, totta kyllä, että hänet unohdetaan usein sinne jonnekin taustalle.

xxSofi: Hih, mä en edes ajatellu tuossa kohtaa tuota Azkabanin vanki juttua, jotenkin on vaan jääny mieleen semmone pinttymä, että Remus syö suklaata todella paljon. :) Mutta kiitos kommentistasi. :)