Kirjoittaja Aihe: Uutisia, ihania uutisia, S, monia parituksia, one-shot  (Luettu 1779 kertaa)

Vaarallinen Komentoija

• Vieras
Nimi: Uutisia, ihania uutisia
Ikäraja: S
Paritukset: Ginny/Harry, Angelina/George
Haaste: Kerää kaikki hahmot Angelinalla.
Yhteenveto: ”Ehkä hänellä on poikaystävä?” Ginny ehdotti hymyillen. ”Siitä puheen ollen meillä on teille kerrottavaa. Siis kaikille, kukaan minua ja Harrya lukuunottamatta ei vielä tiedä.”
Oma sana: Joo, halusin jonkilaisen perus perheficin, joten tälläinen tuli. Tässä vielä tiedot lapsista.
 Angelina&George
 Rosanne, 15
 Fred, 6

Harry&Ginny
 Rosalina, 15
 James, 7
 Albus, 4

Uutisia, ihania uutisia

Angelina Weasley istui hymyillen terassin rappusille miehensä George Weasleyn viereen. George kietaisi kätensä vaimonsa ympärille ja Angelina suukotti miehen poskea. Oli kesäkuu, linnut lauloivat ja oli ihanan lämmintä.

”Miten töissä meni?” Angelina kysyi. George oli edelleen töissä Weasleyn Welhowitseissä, hän jakoi työnsä pikkuveljensä Ron Weasleyn kanssa.

”Mitäs siellä, Ron oli kassalla melkein koko päivän ja minä olin varastossa. Ei mitään sen kummempaa. Ai niin, Harry kävi ja lähetti terveisiä ja sanoi, että tulee myöhemmin käymään”, George vastasi.

”Myöhemmin? Myöhemmin tänään vai joku muu päivä?” Angelina tiedosteli venytellen. Hän sipaisi mustan lettinsä olkapäänsä taakse.

”Myöhemmin tänään. Kuulemma seitsemältä, koko perhe. James, Harry, Ginny ja Al, heillä on jotain kerrottavaa”, George vastasi hymyillen. Hän ihaili vaimonsa kauneutta ja suukotti tätä poskelle. Huispausharrastuksensa ansiosta Angelina oli edelleen hoikka ja isänsä tummaihoisuuden takia hänen ihonsa oli mukavan kahvinruskea. Mustat hiukset ulottuivat vieläkin hiukan yli keskiselän ja olivat miltei päivittäin leteillä. Nyt nainen nousi ylös ja George huomasi, että tämä oli kasvanut hitusen verran pituutta. George nousi itsekin ylös ja suuteli vaimoaan.

Suudelma oli pitkä. Angelina kietaisi kätensä Georgen kaulan ympärille ja George nosti naisen ilmaan. Suudelma maistui hitusen verran mansikalta, mikä johtui Angelinan mansikanmakuisesta huulikiilosta. George puraisi leikkisästi Angelinaa huulesta ja Angelina lopetti suudelman nauraen.

Samassa ulko-ovelta kuului heleä koputus ja Angelina  suorastaan lensi etuovelle ja aukaisi sen. Sisään astuivat Harry, joka piti perheen pienintä poikaa, Albusta, kädestä kiinni, Ginny, joka näytti sanovan jotain perheen rasavillille pojalle, Jamesille. Perheen vanhin ja ainoa tytär, Rosalina, käveli sisään hymyillen, moikkasi Angelinaa ja Georgea ja paineli saman tien jonnekin keittiön suuntaan.

”Minä sanoin sinulle, että vaihdat sen paidan! Katso nyt, se on ihan likainen!” Ginny sanoi muka vihaisella äänellään. James katseli äitiään huvittunut ilme lapsekkailla kasvoillaan. Seitsemän vuotiaaksi James oli mahdottoman rasavilli ja ymmärsi jo paljon asioita. Poika sipaisi äitiään kädestä ja hymyili hurmaavaa hymyään, jolla sai tiesi saavansa kaiken anteeksi.

Ginny huokaisi.

”Hän on aina tuollainen. Hei, Angelina, hei, George!” hän tervehti ja halasi Angelinaa lämpimästi. Angelina hymyili, hän oli aina pitänyt Ginnystä.

”Hei vaan. Mitäs James? Sinä olet taas kasvanut!” Angelina sanoi ja nosti Jamesin ilmaan. ”Ja painostasi päätellen sinua ei pidetä myöskään nälässä”, hän naureskeli. George yritti saada kontaktia Albukseen, joka vierasti aina heitä. Albus piiloutui isänsä jalkojen taakse eikä suostunut edes tervehtimään.

”Äiti, kauanko me ollaan täällä?” Rosalina kysyi ilmestyen yhtäkkiä keittiöstä. ”Eric kaipaa jo minua”, hän jatkoi puhuen poikaystävästään. Rosalina oli viidentoista ja hirveän pitkä ikäisekseen. Hänellä oli äitinsä punaiset hiukset ja isänsä smaragdinvihreät silmät.

”Vastahan me tultiin”, James  huomautti näsäviisaasti. Rosalina mulkaisi veljeään.

”Missäs Fred ja Rosanne ovat?” Ginny kysyi välittämättä tyttärensä kysymyksestä.

”Fred on kai jossain pihalla ja Rosanne sanoi menevänsä kylille”, George vastasi kulmiaan rypistäen. ”En tajua, mitä Rosanne oikein puuhailee, hän on nykyään hirveän vähän kotona ja aina menossa jonnekin.”

”Ehkä hänellä on poikaystävä?” Ginny ehdotti hymyillen. ”Siitä puheen ollen meillä on teille kerrottavaa. Siis kaikille, kukaan minua ja Harrya lukuunottamatta ei vielä tiedä.”

”No? Anna tulla!” Angelina sanoi uteliaana. Hän halusi ehdottomasti kuulla, mitä oli tapahtunut. Jotain hyvää se oli, sillä Harry ja Ginny näyttivät mielettömän onnellisilta.

”Minä ja Harry saamme lapsen!” Ginny hihkaisi.

Angelinan suu loksahti auki.

”Taas? Miten teillä oikein riittää aikaa, kun on vielä neljäskin lapsi tulossa?” hän kysyi hämmästyneenä. George mulkaisi vaimoaan ja kietoi kätensä Ginnyn ympärille ja nosti pikkusiskonsa ilmaan silkasta riemusta. Hän paiskasi kättä Harryn kanssa ja kietoi sen jälkeen kätensä Angelinan ympärille.

”Sehän on ihana uutinen!” Angelina hihkaisi tajuttuaan varsinaisen asian vasta nyt. Hän hymyili Ginnylle ja halasi naista lämpimästi. James, Rosalina ja Albus katsoivat vanhempiaan ihmeissään.

”Taasko meille tulee uusi vauva parkumaan? Minä muutan Ericille”, Rosalina virnisteli. Oikeasti hän oli iloinen asiasta, sillä hän halusi ehdottomasti kolmannen pikkusiskon tai-veljen. Pikkusiskoa hän toivoi enemmän. Hän hymyili vanhemmilleen ja pörrötti silkasta riemusta Jamesin tukkaa.
---------
Kommentteja?
« Viimeksi muokattu: 16.11.2014 21:11:28 kirjoittanut Unohtumaton »

Scaramouche

• maleficent
Vs: Uutisia, ihania uutisia, K7, monia parituksia, one-shot
« Vastaus #1 : 07.05.2011 22:58:59 »
Aww, oliko edes suloinen. :D

Ihania nuo lapset, Vaikkakin Rosalina oli jonkinasteinen yllätys. Tai ei tyttö sinänsä, vaan se ikä. Sillä ja Jamesilla on aika iso ikäero. Mistä tulikin mieleen että alkutiedoissa lukee että James on kuusi, mutta sitten myöhemmin sanotaan että se on jo seitsemän. Kumpikohan mahtaa olla oikein? :D Ja jälleen alkutiedoissa lukee että Harryllä ja Ginnyllä on kolme lasta ennestään, ja myöhemminkin sanotaan niin, mutta sitten lopussa puhutaan viidennestä lapsesta. Ajatusvirhe kenties? Varsin ymmärrettävää. Mulla on myös jos mä teen tarinaa jostain isosta porukasta niin sellaisia ongelmia että välillä on yksi ihminen vähemmän ja sitten niitä onkin taas enemmän. Tavanomainen virhe. ;) Ei kannata huolestua.

Angelina Ja George on varsin mielenkiintoinen pari. Mä tavallaan tykkään niistä älyttömästi, mutta jostain syystä niistä lukeminen ei oikein sytytä. Yleensä. Nyt mun oli ihan pakko lukea kun mukana oli perus perheonnea. :D Oon heikkona onnellisiin alkuihin ja loppuihin ja keskikohtiin! Mutta sori, ihan pakko pilata kaikki (kaikki ja kaikki) sanomalla että Harryn ja Ginnyn uutinen oli erittäin ennalta arvattava. ;D Mä olisin voinut vaikka lyödä päästäni vetoa että sieltä tulee uusi Potter.

Joo, eipä mulla varmaan sen kummempia ollut, ajattelin vain ilmoittaa että luin ja tykkäsin. Onnea kirjoittamiseen jatkossakin!
i'm ready to know what the people know
ask them my questions and get some answers
what's the fire and why does it - what's the word - burn?

Nelxis

• Eetvartin Emäntä
Vs: Uutisia, ihania uutisia, K7, monia parituksia, one-shot
« Vastaus #2 : 12.05.2011 17:42:58 »
Tykkäsin. (enosaakirjoittaarakentavaa.com)
Jotenkin on mukava lukea ficcejä kolmannesta sukupolvesta, kun ei aina ole joku sekopää tappamassa jotain hahmoista. Kirjoitusvirheitä en näin nopeasti lukaistessa huomannut, ja teksti oli helposti ymmärrettävää. (Mä en tajuu tästä mun tekstistä puoliakaa)