Shawn, ota nää pois täältä. Ne saa mun työt naurunalaisiksi : (
No siis tässä Phantom, eri nimimerkillä tosin täällä : D
Sun töitä olenkin jo kehunut, enkä kyllä osaa lisätä mitään ihmellistä tähänkään : D Kuviksen opettajani messusi kauheasti ensimmäisella kuvistunnilla, miten lyijykynätöissä pitää näkyä jokainen lyijykynänveto. Sellainen peukalolla söhriminen on kuulemma ehdottomasti kiellettyä. No siis, se messuaminen meni melko hukkaan minulla, sillä en kauheasti harrasta sen tyylisiä töitä, joissa lyijykynä loppujenlopuksi jää sen näköiseksi. Itse harrastan tussausta.
Mutta nää sinun työt, varsinkin tuo Orlando, on siltä kantilta ihan todella hyvin onnistunut. Siis ihan todella hyvin. Ja se, että olet kuitenkin saanut tuon näyttämään luonnolliselta. Vitsit sua taas =.=
Nyt heitän sua haasteella, johon ei kyllä tarvi vastata silleen konkreettisesti. Koska tyylillisesti en pysty haukkumaan sua yhtään, niin kiinnitän huomioni sitten tuohon sisältöön. Kasvot hallitset, joten haluaisin nähdä myös samanlaista tarkkuutta vaatteissa. Noissa, jotka vilkaisin tässä äkkiä, kaikissa vaatteet oltiin sivuutettu nätisti vain värittämällä ne tummaksi. Mitä mä sitten kaipaan, on tekstuureja. Esmes villapaita. Uujea, villapaita 8D Piirräs villapaita mulle johonkin kuvaan.
No siis, esmes saumat, laskokset, ja juuri toi tekstuuri voisi näyttää ihan törkeen hyviltä näissä. Eikä niitä vaatteita tarvis piirtää edes niin paljoa, kun kyseessä on vain tuollainen kasvokuva ja vain olkapäät näkyvät =3
Jea peipe, jatka vaan \o