senna täällä taas hei. Yritän saada aikaiseksi jotain mahdollisimman hienoa, mutta luulen, ettei se noin neljän tunnin yöunilla välttämättä onnistu. Saapa nähdä, mitä tapahtuu
Aivan ensimmäisenä otetaan käsittelyyn tuon nimi
Harhakuvitelmia. Jotenkin niin kaunis ja herkkä nimi, että sai välittömästi mielenkiinnon heräämään. Ja kun päähenkilönä vielä oli Bellatrix, saattoi sen jopa arvata, että aihe liittyy jotenkin Voldemortiin. Ja niinpä niin, arvaukseni osui aivan nappiin - olen liian hyvä arvaamaan asioita ainakin tässä suhteessa. Nimi olisi ehkä paremmin auennut, jos Bella ei olisi tiedostanut sitä, että oli vain yksi kuolonsyöjä muiden joukossa vaan jotenkin parempi, tärkeämpi. Mutta hyvä se on noinkin, tämä on vain miun mielipiteeni. Ja nuo kuvitelmathan tulivat esille tuossa alussa.
Tämä oli jännästi kirjoitettu tuollaiseen hieman runonkaltaiseen muotoon. Se toi kivaa tehostusta tähän ja sai tunteet välittymään tänne ruudun toiselle puolelle saakka. Olet kivaisasti onnistunut pääsemään Bellsin pään sisään
Tuo miten hän tahtoi olla toisia parempi ja ennen kaikkea tärkeämpi mestarilleen, oli jotenkin niin Bellaa, niin Bellaa. Hih, ihanaa.
En ymmärrä miksi kuitenkin yritän takertua häneen niin tiiviisti.
Oi, tää lause kiinnitti mun huomioni jo ensimmäisellä lukukerralla. Oli jotenkin niin kauniisti muotoiltu tai jotain. En oikein osaa selittää, mutta jokin siinä vaan sai miun sydämeni sykähtämään. Tää oli ihuna
Yksinkertaista mutta kaunista. Niin ja siitä muuten tulikin mieleen vielä seikka semmoinen, että hienoa, ettet ollut alkanut leikitellä millään erikoisilla sanavalinnoilla tai tällaisilla, sillä tämä oli ihana juuri tällaisena kuin mitän tämä on. Aika usein käy nimittäin niin, että yksinkertainen on kaunista - kuten tämänkin kohdalla.
Kiitos tästä pienestä, kaikessa yksinkertaisuudessaan kauniista ficistä
senna