Kiitoksia, ootte ihania <3
Aoi Taki: Hei, Mariazell ei ees oo kaukana täältä, missä mie oon! Mie voin olla Itävallan äly... eiku... Sitten oltaisiin kyllä hiukan pulassa... Ja Roma törmäsi tavallaan Espanjaan, lasketaanko se?
mudkip: Heh, mie saan suurimman osan raapale-ideoista juuri sillon kun oon joissain missä pitäis pärjätä ilman hetaliaa... Saanko keksin, jos lupaan jatkaa samaan malliin?
Pohjantähti: Mie jäin oikeastaan enemmän miettimään, miksi ja miten Roma oli itsensä Mallorcalle alunperin tunkenut...
Vyra, sä oot vaan paras!
*punastuu* Neeee~in~
Mulla ei muuten ole Euroviisuista vielä yhtään ideaa 0_o kukaan ei tehnyt mitään süper erikoista niin kuin viime vuonna. Tai sitten menin niin hämilleni Itävallan juontajista... Ne oli kyl huipputyyppejä
"12 points goes to... AUSTRIA! :'D" "And next is Pain... Spain." "Next, Next~ Albania... Mein Gott, nein!"Raapale 159: Siltoja kaikkialla mit Deutschland~Hahmot: Saksa, Tanska ja Norja
Ikäraja: Sallittu
”Hei”, Tanska sanoi hivuttautuessaan vaivihkaa saksalaisen seuraan. Saksa oli juuri päässyt eroon edellisistä seuralaisistaan, joten hän ei ollut ainakaan liian iloinen tanskalaisen näkemisestä.
”Hei”, Saksa vastasi totisena jäi odottamaan, mitä häneltä tällä kertaa haluttiin. Tanska virnisti leveästi eikä huomannut tai välittänyt tunnelmasta.
”Minä tiedän, että kaikki ovat jotain vailla…”, hän aloitti suoraan ja Saksa nyökkäsi hänet jatkamaan, ”mutta minäkin haluaisin jotain. Mutta tämä on hyvä tarjous, oikeasti!” Saksalainen kohotti toista kulmaansa.
”Sinä tiedät, ettet ole euromaa etkä ole menossa konkurssiin?” hän kysyi.
”Tietenkin tiedän…”, Tanska mutisi takaisin, ”mutta arvaa mitä? Eikö olisi hienoa, jos meidän välillämme olisi silta?” Saksa joutui hetken todella miettimään mihin kohti ja millaisen sillan tanskalainen halusi.
”Mutta…”, hän aloitti, mutta juuri sillä hetkellä Norja löysi paikalle.
”Danmark”, norjalainen totesi ja kiskaisi miehen mukaansa, ”anteeksi häiriö.”
”Ei se… mitään”, Saksa mutisi ja seurasi kuinka nuorempi Pohjoismaa raahasi vanhemman pois. Vielä kauempaakin hän pystyi kuulemaan kuinka Tanska selitti Norjalle silloista.
”Mutta minä tahdon rakentaa sillan Saksan kanssa…”, valtio selitti, mutta ilmeisesti ilman tulosta.
Saksa palasi hiljaa takaisin töiden pariin.
A/N: Jonkinlainen jatko siihen, missä Tanska vaati Suomelta siltaa... perustuu myös yhteen Hima-saman luonnokseen, jossa puitiin eurokriisiä. Arvatkaa, mitä Tanska halusi?
Raapale 160: Kuinka syödä spagettia seksikkäästi? 1/2
Ikäraja: K-11
Hahmot: Etelä- ja Pohjois-Italia
”Fratello!” Feli kutsui veljeään kulkiessaan ympäri taloa. Hän ei ollut täysin varma, minne Romano oli kadonnut, mutta jossain lähettyvillä toisen italialaisen oli pakko olla ja Felin täytyi esitellä uusin löytönsä hänelle.
”Mitä?” eteläitalialaisen hieman kärsimätön ääni yllättäen vastasi. Feli kohotti katseensa ja näki veljensä tuijottavan takaisin korkealta katonrajaan jätetystä alkovista. Vai sinne Romano siis aina katosi! Sieltä ylhäältä oli varmasti hienot näkymät ikkunan kautta ulos merelle.
”Mitä sinä siellä teet? Miten pääsit sinne?” Feli kysyi ja muisti sitten ideansa, ”fratello, minä kuulin, ettei spagettia voi syödä seksikkäästi! Autatko minua todistamaan sen vääräksi?”
”Minä kiipe… Mitä?!” Romano aloitti kunnes tajusi täysin mitä toinen italialainen oli lopuksi sanonut, ”miksi minä auttaisin jossain niin typerässä?” Feli kallisti päätään viattomasti.
”Koska olet utelias tietämään, jos saat vieteltyä Tonion vain pelkällä spagetilla ja näyttämään seksikkäältä?” se oli melkein kuin kysymys. Romano painoi kasvonsa käsiinsä ja laski kymmeneen.
”Minä en ole utelias, en tahdo vietellä ketään. En varsinkaan
häntä”, hän sanoi äkäisesti, ”eikä minulla ole tarvetta olla seksikäs!” Kului kaksi minuuttia jonka aikana kumpikin Italia tuijotti toisiaan aivan kuin käyden sanatonta keskustelua.
”Fratello”, Feli viimein avasi suunsa taas, ”minä olen veljesi. Tiedän, mitä sinä
ajattelet…”
”…Hyvä on… Mutta sinä keität pastan!” Romano vastasi hetken päästä. Feli päästi riemastuneen huudahduksen mennessään järjestämään asioita.
A/N: Kyllä, tähän raapaleeseen on jatko-osa. Ja arvatkaa mitä? Saatte sen seuraavalla kerralla~ (mistä tuli mieleen, haluutteko siihen seuraksi Tinon ja Venäjän vai jalkapalloa?)
Tämä on inspiroitunut jostain mitä löysin tumblrrrlbr (mitensekirjotetaan) eli teksti: On mahdotonta syödä spagettia ja näyttää seksikkäältä. Jotenkin noin se oli.
Ja höpö höpö, kyllä sekin onnistuu~
Neljänkymmenen raapaleen päästä alkaa uusi ketju~ yay~ Mulla on jo nimikin sille!