Kirjoittaja Aihe: Väärät kasvot (S)  (Luettu 4785 kertaa)

tutti frutti

  • Rouva Kalkaros
  • ***
  • Viestejä: 608
  • Ficci riippuvainen
Väärät kasvot (S)
« : 09.03.2011 21:55:07 »
// Alaotsikko: Luciuc/Herm (Draco/Herm)

Kirjoittaja:Tutti frutti
Ikäraja: Sallittu
Paritus: Lucius/Hermione, maininta Draco/Hermione
Ikävä kyllä, en omista Hermionea, Luciusta enkä Dracoa, vaan he kuuluvat Rowlingille, minä vain lainaan hänen upeita hahmojaan

//En oikein tiedä miten tämä paritus toimii, mutta toivottavasti pidätte tästä. Tätä ei ole beetattu muuten kuin Wordilla, joten anteeksi virheistä. Kommentit ovat aina ihania, enhän minä ilman niitä opi.


Väärät kasvot

”Näytät kauniilta”, vaalea mies sanoi ruskeahiuksiselle naiselle.
”Kiitos”, Hermione kiitti hymyillen.
”Turhaa kiittelet. Minähän vain lausuin tosiasian ääneen.” Mies johdatti naisen olohuoneen poikki ruokasaliin, johon oli katettu hienoa ateria kahdelle. Vaitonaisina he molemmat istuutuivat pöytään ja alkoivat syödä. Ruoka oli erittäin herkullista, ja viini erinomaista, niin kuin aina.
”Nautitko ruoasta?”
”Kyllä, tämä on todella hyvää”, Hermione sanoi. Kaksikymmentäviisivuotias Hermione. Kaunis, nuori Hermione, joka oli onnellisesti naimisissa ja kaikki asiat olivat hyvin. Vaihtamatta enää ainuttakaan sanaa, he söivät ateriansa loppuun. Miehen silmät tutkivat naisen kasvoja ja yrittivät saada yhteyden tämän silmiin, turhaan. Kertaakaan aterian aikana, ei naisen katse irronnut lautaselta.
”Tanssi kanssani”, mies vaati syötyään. Naisen hiljaisuus hermostutti häntä.
”Jos haluat”, Hermione suostui ja tarttui miehen ojentamaan käteen. Miehen toinen käsi laskeutui naisen vyötärölle ja toinen käsi tarttui hellästi toiseen käteen. Hermione nosti toisen kätensä miehen olkapäälle ja antoi miehen viedä. He tanssivat hitaasti pyörähdellen ympäri keittiötä. Kesken pyörähdyksen mies kumartui suutelemaan naista.
”Lucius, olen pahoillani”, Hermione sanoi ja vetäytyi pois.
”Mikä hätänä?” Lucius kysyi ja Hermionen katsoessa miehen kasvoja, hän näki niissä viisautta ja elämäkokemusta, liikaa.
”Olen pahoillani, en pysty tähän”, Hermione sanoi anteeksipyytävästi.
”Hermione, mitä tarkoitat?”
”Lucius, se on ohi”, nainen sanoi ääni täristen.
”Miksi? Kerro minulle mikä on vialla, niin korjaan sen”, Lucius pyysi.
”Minä rakastin Dracoa, ja rakastan edelleen.”
”Draco on kuollut, Hermione.”
”Minä tiedän sen ja aion jatkaa elämääni, mutten voi tehdä sitä sinun kanssasi. Olet aivan liian samanlainen kuin hän oli.” Ja Hermione käveli talosta ulos, tällä kertaa lopullisesti.


//Tiedän, että tätä luetaan. Kommentoikaa nyt, en minä pure
« Viimeksi muokattu: 14.06.2011 12:30:26 kirjoittanut Eeyore »


Hulluilla on halvat huvit, idiooteilla ilmaiset.

Snarmione<3
Alan Rickman<3
Emma Watson<3
Helena Bonham Carter<3
Johnny Depp<3
Tom Felton<3

Psychofobia

  • Nieida
  • ***
  • Viestejä: 270
Vs: Väärät kasvot (S)
« Vastaus #1 : 05.05.2011 22:13:22 »
”Draco on kuollut Hermione.”

Tais wordillaki olla huono päivä, kun unohti pilkun "kuollut"- sanan ja "Hermione":n välistä. :>
Ei siinä,
tykkäsin tästä ihanan lyhyestä ja ytimekkäästä Hermy/Lucius- "parituksesta".

Oli kyllä melko suloinen, surullinen ja näinpäin pois, mutta eikös se pääasia ole, että olet itse tähän tyytyväinen ja, no, ainakin mie olen kans tähän tosi tyytyväinen. Ei tätä tarvitse edes jatkaa mitenkään, tämä on hyvä näinkin.

- Psyckis
Saat olla juuri tuollainen,
en tahdo jumalaa, tahdon ihmisen
Saat olla keskeneräinen,
en tahdo valmista, tahdon sinut heikkouksineen
Sinä riität minut täyttämään

tutti frutti

  • Rouva Kalkaros
  • ***
  • Viestejä: 608
  • Ficci riippuvainen
Vs: Väärät kasvot (S)
« Vastaus #2 : 06.05.2011 20:55:52 »
psychofobia kiitos virheen huomaamisesta sinulle ja kommentistasi! Se piristi päivääni huomattavasti!  Ihanaa, että pidit tästä

Tutti frutti kiittää ja kumartaa


Hulluilla on halvat huvit, idiooteilla ilmaiset.

Snarmione<3
Alan Rickman<3
Emma Watson<3
Helena Bonham Carter<3
Johnny Depp<3
Tom Felton<3

Pinkkura

  • ***
  • Viestejä: 97
  • Hurr.
Vs: Väärät kasvot (S)
« Vastaus #3 : 11.05.2011 16:10:11 »
Ouh. Tsiisus. Diudiu.

Okei siis kröh *kokoaa itseään, eikä onnistu.*

Anteeksi, tulee varmasti aikalailla sisällötön kommentti, mutta [ihihi, aina tämä kuuluisa mutta] koita kestää ;D

Tämä oli realistinen mielestäni, vaikka ketuttikin se, että Draco oli kuollut ;s Voisin ihan hyvin uskoa, että Hermione ei pysty olemaan Luciuksen kanssa, koska hän on niin samanlainen kuin Draco, jota hän on rakastanut ja rakastaa edelleen, vaikka ei varsinaisesti vastarakkautta saakkaan.

Aikalailla olen samaa mieltä edellisen kommentoijjan kanssa, tämä oli ihana, lyhyt & ytimekäs, ei turhia höpötyksiä, jotka olisivat kenties pilanneet koko ficin. Tässä sanottiin kuinka asiat ovat, vaikka se tapahtuikin vuoropuhelun kautta - jos ymmärrät mitä tarkoitan.  :D Ei mitään vaikka et ymmärtäisi, olen hieman sekaisin muutenkin.

Lainaus
”Miksi? Kerro minulle mikä on vialla, niin korjaan sen”, Lucius pyysi.

Oumaikaad, sulin. Lucius taitaa tosiaan rakastaa Hermionea, ainakin tästä tuli sellainen fiilis. Voi parkaa 8<

Hymyillen,
Pinkkura
Juostaan pakoon elämää, kuolemaa, päivää ja yötä - ei kukaan särkyneitä sydämiä kaipaa.

tutti frutti

  • Rouva Kalkaros
  • ***
  • Viestejä: 608
  • Ficci riippuvainen
Vs: Väärät kasvot (S)
« Vastaus #4 : 12.05.2011 14:05:00 »
Pinkkura kiitos kommentiassi ja erittäin mukavaa, että tyksit tästä ja tämä oli mielestäsi realistinen. Luulen ymmärtäneeni tuon vuoropuhelu kerronnalla etenimisen, ja tunnutsan, että samaa mieltä olen, ja siinä huomattavasti parempi kuin kuvailussa, joten päädyin siihen muotoon.
Kyllähän Lucius Hermyä rakastaa, mutta Hermy kuuluu silti ehdottomasti Severukselle, vaikka häntä muillekin paritan!
Tutti frutti kiittää ja kumartaa


Hulluilla on halvat huvit, idiooteilla ilmaiset.

Snarmione<3
Alan Rickman<3
Emma Watson<3
Helena Bonham Carter<3
Johnny Depp<3
Tom Felton<3

Jahma

  • Romantikko
  • ***
  • Viestejä: 400
  • World hasn`t changed, you are.
Vs: Väärät kasvot (S)
« Vastaus #5 : 11.09.2011 12:28:30 »
Erikoinen.. en olis ensimmäisenä uskonut tällästä paritusta,mutta se oli yllättävän hyvä!

J
Demons and Angels

ava by Swizzy

tutti frutti

  • Rouva Kalkaros
  • ***
  • Viestejä: 608
  • Ficci riippuvainen
Vs: Väärät kasvot (S)
« Vastaus #6 : 13.09.2011 21:59:40 »
Jahma kiitos kommentistasi. Lucius/Hermione on aika harvinainen paritus, mikä on toisaalta sääli, sillä paritus on itseasiassa, vaikkakin epärealistinen, niin kiehtova. Tosin mielummin minä Hermionen Severukelle yleisimmin paritan, mutta nyt karkasi aiheesta...

Tutti frutti


Hulluilla on halvat huvit, idiooteilla ilmaiset.

Snarmione<3
Alan Rickman<3
Emma Watson<3
Helena Bonham Carter<3
Johnny Depp<3
Tom Felton<3