Kiitos kommenteistaaaa....
SIERRA
kiitos erittäin paljon, toivottavasti parantuminen jatkuu, eikä tuu jotain mäkee alaspäin.
että mä rakastan piirtämistä, haluisin vaan olla vähä parempi
No, Blaise voidaan laskea yheks päähenkilöistä
ainakin ennemmi se on päähenkilö ku Ron tai Hermione. Blaise ei
varmaan muutu mikskää...*grin* mutta enpäs sano mitään.
^^ Kiitos, mun nimimerkissä vaan ei oo oikeen luovuutta nähtykkää
(toisin kuin erään)
Kiitos tosi paljon jälleen ^^
MERRIADOC
Joo, älysin mie
. Saatan kuulostaa idiootilta, mutta ai että mä rakastan Voldua
Se on vaan niiiin huippu
Kerronhan mie, luulen että siit kokeesta saan enintään kutosen. Mun ruotsinkokeet on aina ollu 7,7,7,7,7,7,7,7,7,7 ja 7. (tuli varmaan vähän liikaa
) Katotaan jatkuuko mun kirousjana.
Kiitos errittäin paljon ^^
WINGA
^^ kiitus. hmmmm *katsoo kattoa* enpä sano mitään
No, mun näkemykset on joskus sellasia, et porukka saattaa alkaa uhkailee mua veitsillä
(aaahhh, mä oon käyttäny ny aivan liikaa hymiöitä
)
Osaat säki aivan varmasti kirjottaa! Näkisitpä mun analyysit joita me joudutaan koulussa kirjottaa *hrrr* ne on surkeita
Kiitokset kommentista ^^
KIITOS ERITTÄIN PALJON TEILLE JÄLLEEN!
LUKU 16 uusi vuosi
Harry oli hereillä, mutta hän ei halunnut nousta ylös. Draco nukkui hänen vierellään toinen käsi Harryn rinnan kohdalla ja toinen oli kiertyneenä Harryn niskan takaata pojan olkapäällä. Harry tuhahti nenän kautta ilmat ulos ja hymyili leveästi. Hän ei halunnut siirtyä vielä mihinkään. Dracon lämmin hengitys tuntui hänen niskaansa vasten ja sillä hetkellä Draco painoi päätänsä vielä lähemmäs Harryn kaulaa.
Vaikka Draco nukkuikin, Harrysta tuntui aivan kuin joku katsoisi heitä ja niimpä hän päätti avata silmänsä. Harry erotti jonkun hahmon katsovan heitä siinä hänen edessään ja Harry siristi silmiään nähdäkseen paremmin, Blaise se ei ainakaan ollut. Harry viimein erotti luurankomaiset ja limaiset kädet, tumman ja repaleisen kaavun - Harry karjaisi kauhuissaan ja veti peittoa ylemmäs kiskaisten sitä samalla pois Dracolta.
"Miptä hemmettiä?" Draco kysyi unisesti ja käänsi katseensa ankeuttajaan, joka lymysi heidän sänkynsä päädyssä. Draco katsahti suu avonaista Harrya, joka näytti siltä kuin pyörtyisi kohta.
Draco vaikeroi ja tuhahti toinen kulmakarva nykien, "Blaise...älä viitsi. Ensinnäkin nyt ei ole Halloween vaan kohta uusi vuosi ja toiseksi, sinä pelotat Harrya, enkä halua että hän saa takiasi sydänkohtauksen."
Harryn suu loksahti kiinni kun Blaise vetäisi ankeuttajan kaavun nauraen pois päältään, "
Ääääh Draco! Mistä tiesit että se olin minä? Harry sentään soi minulle onnistuneisuuden tunnetta."
Blaise katsoi irvistäen Harrya ja Harrysta tuntui, että hän voisi vajota saman tien sängyn ja lattian läpi.
"Ensinnäkin ankeuttajat eivät yleensä lymyä tuolla tavalla", Draco totesi.
"Ha, ha! Olisin minä voinut vaikka Harrya suudellakin", Blaise virnisti Dracolle ja Harry punehtui entisestään peitto vedettynä nyt hänen leukaansa asti.
"JA toiseksi", Draco keskeytti Blaisen, "ankeuttajat vievät aina kaiken onnellisuuden ja minä satun olemaan ihan hyvällä tuulella, kiitos vaan."
Draco veti Harrya lähemmäs itseään ja sulki silmänsä, "anna meidän nukkua, Blaise."
"Pah!" Blaise näytti Dracolle kieltä, "ihan niinkuin te oikeasti nukkuisitte!"
Draco hymyili ja piti leukaansa Harryn pään päällä, Harry senkuin vain punehtui. Blaise lampsi omalle sängylleen ja Draco heilautti kättään sanomatta mitään saaden pylvässängyn verhot menemään kiinni. Harry ei voinut kuin ihailla Dracon loitsutaitoja.
"Oliko hän noin pelottava?" Draco kysyi leikkisästi, "kai minun nyt pitää sinua vähän lohduttaa."
Harry punastui.
Draco vetäytyi alemmas ja kun hänen kasvonsa olivat Harryn kasvojen tasalla, hän antoi Harrylle nopean suukon ja ryömi alemmas Harryn vatsan kohdalle. Harry kahmaisi yhdestä muhkeasta tyynystä kiinni ja hänen silmänsä laajenivat Dracon vetäessä kylmillä käsillään Harryn pyjaman yläosaa ylemmäs.
Draco kutitteli hellästi kynnellään Harryn vatsaa ja Harry puristi tyynyä yrittäen olla liikkumatta. Draco vetäisi sormensa pois Harryn iholta ja ryhtyi kutittelemaan Harrya kielellään. Harry sulki silmänsä ja avasi hieman suutansa Dracon kielen tutkiessa hänen napansa ympärystää.
Harry piti silmiään kiinni ja käytti kaiken mahdollisen tuntoaistinsa kun Draco kosketteli kylmillä käsillään hänen kylkiään ja kutitteli kielellään hänen vatsaansa. Harry hymyili ja hätkähti samalla Dracon vetäessä hänen housut polvien kohdalle. Draco oli juuri vetämässä Harryn bokserit alas, mutta Harry otti ujosti Dracon kädestä kiinni posket punaisina, hän ei ollut vielä valmis näyttämään itseään kokonaan alastomana Dracon edessä. Draco hymyili Harrylle ymmärtävästi ja suuteli Harryn vatsaa aina ylemmäs asti, kunnes hän oli Harryn kaulan kohdalla. Draco painoi huulensa Harryn kaulalle ja Harry hätkähti Dracon imiessä hänen ihoaan käyttäen samalla hieman hampaitaan.
"Pieni muistomerkki minusta", Draco hymyili viekkaasti Harrylle, joka punehtui lämpöisästi.
"Sinulla ei varmaan ole ollut niitä koskaan?" Draco kysyi toiveikkaana ja Harry pudisti päätänsä lilertävän mustelmantapaisen ilmaantuessa hiljalleen hänen iholleen.
"Oletko koskaan edes suudellut ketään ennen minua?" Draco kysyi uteliaasti hymyillen ja Harry imi huultansa pudistellen samalla päätänsä. (AN:/ Ja ja Cho tapausta ei ole sitten koskaan ollutkaan....)
Draco hymyili joksenkin voitonriemuisesti ja suuteli Harryn huulia. Harry suuteli Dracoa hellästi takaisin ja Draco ryhtyi imemään Harryn alahuulta.
"
Krhm!"
Draco irroitti huulensa Harryn huulista, muttei siltikään katsonut taakseen. Harry punastui jälleen kun hän yhtäkkiä älysi miten hänen vaatteensa olivat.
"Tiesinhän minä, ettette nukkuisi kumminkaan! Ylös siitä, minulla ei ole mitään tekemistä!" Blaise vaikeroi ja Draco nousi hymyillen ylös vaihtamaan toisia vaatteita ylleen. Harry ponnahti istumaan ja veti pyjamansa kunnolla päälleen Blaisen iskiessä hänelle kieltään näyttävästi silmää.
"Mitkä on uudenvuoden lupauksenne?" Blaise kysyi Dracolta ja Harrylta.
He olivat majoittanutuneet Luihuisten oleskeluhuoneeseen syömään aamupalaa, heistä ei ollut hyvä ajatus mennä Suureen Saliin kolmisin syömään Luihuisten tai Rohkelikkojen pöytään.
"Lupaus? Eikö tuo ole vähän lapsellista", Draco tuhahti ja katsoi kysyvästi Blaisea haarukka suussaan.
"No joo, sinä rikot ne aina", Blaise totesi tuhahtaen Dracolle, "onko sinulla uudenvuoden lupauksia, Harry?"
Harry pudisti ujosti päätänsä.
"Ääh, te olette tylsiä", Blaise virnuili ja heilutti lusikkaa kaakaomukissaan.
"Minä lupaan, että vielä joskus suutelen raskalaisensuudelman Harryn kanssa", Blaise virnisti silmät kiinni.
Draco siirsi murhaavan katseen Blaiseen ja Harry piirteli ujona varpaallaan kuvioita lattiaan.
"Hyvä on", Draco murahti ja osoitti haarukallaan Blaisea, "minä lupaan, että jos teet sen hänelle, saat turpaasi Blaise."
Harry hymyili ujosti Dracolle, joka veti hänet lähelleen katsoen edelleen murhaavasti Blaisea.
"Aaaw", Blaise laittoi kyynerpäänsä pöydälle ja katsoi unelmoivasti Dracoa ja Harrya, "kuherrelkaa vain siinä, ei se minua haittaa."
Draco heitti ivallisen katseen Blaiseen ja katsoi sitten Harrya kulmat koholla, "oletko syönyt vielä mitään?"
Harry punastui ja päätti heti napata pöydältä yhden leivän. Draco nappasi leivän Harryn kädestä, voiteli sen ja laittoi sen päälle neljä palaa kurkkua ja kaksi kinkkusuikaletta. Blaise hymyili unelmoiden katse suunnattuna kattoon ja Draco ojensi leivän Harrylle, joka katsoi sitä hivenen epäröiden.
"Kokeile edes, jooko?"
Harry otti leivän Dracon kädestä ja ryhtyi syömään sitä Blaisen ja Dracon siirtäessä puheenaiheen huispaukseen.
"Puuskupuh voitti Korpinkynnen kolmellakymmenellä pisteellä ja me rökitimme Korpinkynnen 180 - 0. Voitamme taatusti tänä vuonna!" Blaise selosti innoissaan ja Harry katsoi häntä toinen kulma hivenen koholla.
"Aww, vai meinaatko
sinä pahoittaa Dracon mielen nappaamalla siepin hänen nenän edestä?" Blaise kysyi kiinnostuneena Harrylta.
Harry kuvitteli itsensä saamaan siepin kiinni ja Dracon näyttämään pettyneeltä, se saisi hänet varmasti surulliseksi.
Draco naurahti ja siliti Harryn selkää, "niin, luulen että tulisin
todella surulliseksi jos en omalla kapteenikaudellani voittaisi huispausmestaruutta."
Harry hymähti pienesti ja haukkaisi toisen palan leivästään. "En tiedä onko minulla enää edes voimia pelata huispausta", Harry sanoi hivenen surullisesti ja Draco veti hänet halaukseen.
"Kyllähän sinulla on", Blaise hymähti pöydän toiselta puolelta, "älä sitä huolehdi. Sinun tulisi ennemminkin huolehtia siitä, että minä saatan pelin aikana hypätä luudallesi ja täyttää uudenvuoden lupaukseni.
AI!
VITSI, se oli vitsi, Draco!"
Draco oli heittänyt pöydällä olevan omenan Blaisen päähän.
Päivä sujui muutamaa oksennusta mukaan laskematta mukavasti. Blaise oli halunnut syöttää Harrylle suklaata niin paljon, ettei Harryn vatsa enää pitänyt niitä sisällään. Tästä hyvästä Blaise oli saanut Dracon melkein kurkkuunsa kiinni ja Harry oli rauhoitellut Dracoa sanomalla voivansa hyvin. Epäonnisen suklaatapauksen jälkeen Harry, Draco ja Blaise olivat siirtyneet ulos leikkimään lumisotaa, jota Draco nimitti lapsien pelleilyksi. Draco oli liittynyt Harryn puolelle, mutta oli sitten kesken kaiken kääntänyt selkänsä Harrylle tekemällä yllätyshyökkäyksen Blaisen kanssa tätä vastaan. Harry oli taas joutunut niin sanotuksi sotavangiksi ja Blaise oli yrittänyt antaa Harrylle suudelmaa, Draco oli keskeyttänyt tämän yrityksen hyvin tähdätyllä, melko kovalla, lumipallolla.
"Ai ai", Blaise mumisi ja hieroi päätään siitä kohtaa mihin Draco oli lumipallollaan osunut. Omena oli aikaisemmin osunut tismalleen samaan kohtaan. Pojat olivat siirtyneet illan tullen takaisin makuusaliin.
"Älä valita Blaise, nythän ainakin tiedät mitä mieltä minä olen sinun yrityksistäsi", Draco tuhahti ja Harry asteli matolla istuvan Blaisen viereen. Blaise käänsi koiranpentu katseensa Harryyn päin ja hymyili sädehtivästi toinen käsi yhä päätään hieroen.
Harry astui Blaisen taakse ja katsoi Blaisen hiuksia siirrellen melko suurta kuhmua pojan päässä. Harry katsahti hivenen moittivasti Dracoa, joka katsoi häntä puolustavasti, "hei! En minä aio katsoa vierestä kun joku muu suutelee sinua!"
Harry punastui ja siirsi katseensa kuhmuun Blaisen päässä, "onko täällä jossain jäitä?"
Draco taikoi Harrylle pussillisen jäitä ja siirtyi istumaan sängylleen, josta hän katseli varuillaan mitä Harry teki. Harry painoi jääpussia Blaisen päässä olevan kuhmun päälle ja Blaise sihisi nyrkkejään puristaen.
"Se kirveltää hetken, mutta sitten sen pitäisi alkaa rauhoittua", Harry totesi ujosti ja piti jääpussia paikoillaan. Hetken päästä Blaise oli jo aivan tohkeissaan, "Wahau, sehän toimii!"
Draco pyöräytti silmänsä kattoa kohti ja Blaise nousi innoissan ylös ja heitti pussin maahan.
"JEHEI!
Ja nyt", Blaise katsoi vietteliäästi Harrya, "
pullonpyöritystä."
Harryn kasvot näyttivät mitä mieltä hän pelistä oli. Draco näytti kiinnostuneelta ja lisäsi, "muutetaan hieman pelin sääntöjä. Ensinnäkin totuutta ei saa ottaa muuta kuin kaksi kertaa peräkkäin ja peliä ei saa yksi lopettaa, täytyy olla vähintään kaksi, jotka haluavat lopettaa."
Blaise nyökkäsi hyväksyvästi ja Harry nielaisi, "okei, annan teidän sitten pelata rauhas - "
Draco esti Harryn astelemisen sänkyyn ja raahasi pojan istumaan lattialle Blaisen laittaessa pullon maahan. Harry katsoi anelevasti pidempää poikaa ja Draco hymyili hänelle hivenen ilkeästi pudistaen päätänsä. Kun Draco oli laittanut pojan istumaan lattialle, Harry tunsi, että hänen oli kerrassaan mahdoton nousta ylös.
"Luihuisten peleissä", Blaise virnisti pullon ruvetessa pyörimään, "laitamme joskus tällaisen loitsun, että pelaajan on mahdoton poistua pelistä jos hän siihen ryhtyy."
"M-mutta enhän minä halunnut", Harry änkytti.
"Mutta minä raahasin sinut paikallesi silti", Draco hymyili viekkaasti ja Harryn teki mieli kostaa, mutta mitä hän mahtaisi Dracolle? Mitä hän ylipäätään haluaisi tehdä Dracolle? Muuta kuin ehkä suudella ja ... niin.
Pullo pysähtyi Harryyn, joka katsoi pelokkaana Blaisea, hän muisti yhä viimekertaisen tehtävän, jonka oli Blaiselta saanut. Blaise virnisti viekkaasti.
"Totuus", Harry mutisi ja nyppi matonreunaa, jonka päällä hän istui.
"No höh", Blaise virnisti ja katsoi kattoon miettien mitä kysyisi, "Haluaisitko minun suutelevan sinua?"
Draco katsoi silmät sirissä Harrya, joka näytti typertyneeltä kysymyksestä, "e-en."
"En usko", Blaise totesi ja vetäisi taskustaan pienen läpinäkyvän pullon ja ojensi sen virnuillen Harrylle.
"M-mitä?" Harry otti kysyvänä pullon käteensä ja katsoi Dracoa.
"Totuusseerumia, se määrä riittää yhden kysymyksen totuuden tarkastamiseen", Draco totesi ja Harry nielaisi katsoen pulloa. Hän ei todellakaan tiennyt mitä mieltä olisi siitä, jos Blaise suutelisi häntä. Olisihan se väärin Dracoa kohtaan.
Harry korkitti pullon ja nielaisi pienen määrän vedeltä maistuvaa nestettä.
"Haluaisitko että suutelisin sinua?" Blaise kysyi uudestaan silmät tuikkien, Draco katsoi hivenen huolissaan Harrya.
"Vain jos se kävisi Dracolle", Harry vastasi hivenen utuisella äänellä. Blaise näytti vain hivenen pettyneeltä, Draco ei toisaalta tiennyt mitä ajatella. Toisaalta Harry osoitti Dracolle uskollisuutta, mutta
halusiko Harry suudella Blaisea?
Harry katsahti Dracoa pullon lähtiessä pyörimään. Se osui Blaiseen.
"Tehtävä", Blaise sanoi itsevarmasti.
Harry huokaisi ja raapi niskaansa, hän oli tosi huono tässä. Hän ei edes halunnut laittaa Blaisea tai Dracoa tekemään mitään mitä he laittoivat taatusti hänet tekemään.
"Öh...punnerra kolme kertaa", Harry antoi Blaiselle saman tehtävän kun oli antanut Dracolle. Blaise virnisti ja punnersi kolme kertaa esittäen sen olevan kovinkin raskasta. Pelaaja pystyi liikkumaan vaan, kun hän suoritti jotain tehtävää.
Pullo osui Dracoon. "Lopetetaan tämä", Draco tokaisi ja aika tuntui joksenkin pysähtyvän. Harry nyökkäsi pienesti ja hän tunsi taian raukeavan, hän pystyi taas liikkumaan.
Draco nousi ylös ja asteli vessaan, Blaise katsoi hänen peräänsä joksenkin häpeissään ja Harrysta tuntui, että hän vajoaisi lattian lävitse. Hetken Harry vain istui siinä Blaisen vieressä, mutta sitten hän tunsi palan nousevan hänen kurkkuunsa ja hänen silmänsä alkoivat tuntua yliluonnollisen kuumilta. Harry päästi kurkustaan tukahtuneen äänen ja hän ryntäsi ulos makuusalista välittämättä Blaisen huudoista hänen peräänsä.
Harry pysähtyi vasta kun oli päässyt ulos. Hän vajosi istumaan lumihankeen ja itki silmät vettä vuolaasti vuotaen. Ei hänen ollut tarkoitus pahoittaa Dracon mieltä, miksi heidän oli ylipäätään pitänyt aloittaa sen typerän pelin pelaaminen?
Taivaalta satava lumi alkoi hiljalleen kerääntyä Harryn päälle pieniksi kinoksiksi ja hänen silmänsä vuosivat vieläkin. Harry ei tiennyt kuinka kauan aikaa oli kulunut ja vaikka hänelle tulikin kylmä, hän ei halunnut palata takaisin makuusaliin. Kun hän lähtisi, hän ei menisi takaisin, vaan hän menisi Rohkelikkojen makuusaliin.
"
HARRY!"
Joku huusi hänen nimeään, mutta Harry ei välittänyt, hän halusi olla siinä vielä jonkin aikaa. Hän kuuli askeleita, kun jonkun jalat upposivat lumeen jonkun juoksessa lähemmäs häntä.
"
Harry,
Harry", kädet vetivät Harryn syleilyyn ja Harry tunnisti viimein henkilön pojan tuoksun perusteella.
Poika puristi Harrya lähemmäs häntä itseään Harryn selkäpuolelta eikä Harry tiennyt mitä tekisi tai sanoisi. Hän tuntui jäätyvän siihen paikkaan, vaikka häntä puristettiinkin lämpimään syleilyyn.
"Etsin sinua kaikkialta", toinen kuiskasi ja rutisti Harrya, joka antoi kyyneleiden valua kasvoilleen, "älä enää ikinä tee noin."
Harry sulki silmänsä ja pysyi velttona toisen pojan halauksessa, "
anteeksi." Se oli ainoa sana jonka hän sai sanottua.
"Ei se mitään, Harry...
ei se mitään..."
Muutama kirkas valo valaisi heitä ja lunta heidän ympärillään. Kello oli saavuttanut luvun kaksitoista ja ilotulitusten iloiset värit täyttivät tumman ja tähtisen taivaan. Poika painoi päänsä Harryn hiuksiin ja kuiskaisi, "onnellista uutta vuotta."
Harry hymyili pienesti muutama kyynel yhä kasvoillaan ja siirsi katseensa värejä välkkyvälle taivaalle, "onnellista uutta vuotta, Draco."
Drätätätä pum!!! (.........okei nyt pitäis käydä siellä mielisairaalassa...)
R&R niin on taas mukava kirjottaa
PS. Toi Blaise ei näytä yhtää Blaiselta