Oih, ihanaa
Natural, suoraan sanottuna kerrassaan ihanaa <3 Rakastan tätä ja kiitän
taas omistuksesta. Olet kultainen, ja kyllä kannustan sinua kirjoittamisessa tulevaisuudessakin
Ja tapani mukaan aloittelen jälleen kirjoitusvirheistä, jollaisia muutaman bongailin
On kulunut muutama kuukautta siitä, kun sisareni Bellatrix kuoli.
Tämä kohta jäi hiukka mietityttämään. Ehkäpä
on kulunut muutama kuukausiPienenstä pitäen suojelit minua.
tuo n pois tuolta välistä
''En jaksa, en pysy perässäsi Bellam odota!''
ja tuolta tuo m pois
kämmenni olivat myös verillä
kämmeneni?
''Bella, auta!'' huusin sinnulle ja juoksit luokseni.
ja tuosta välistä tuo toinen n pois
Muutapa ei tainnutkaan olla, tai en ainakaan huomannut. Ja sitten itse asiaan, koska viimein mun päässäni liikkuu muutakin kuin silmät. Tosta otsikosta ja muutenkii tästä ficistä tuli ihan mieleen Cissy/Bella - mun vika, kun oon nyt jotenkii mieltyny femmeen. Mutta siis ihan oikeasti. Oli niin ihania noi muistot lapsuudesta ja sai aikaan sellasen haikean fiiliksen. Melkeen jopa itkin tätä lukiessani, mutta vain melkein, koska tekstit harvemmin saa mua itkemään. Tosin niitäkin tapauksia kyllä löytyy, mutta harvemmin, tähän mennessä varmaan kaksi. Tai kolme.
Narcissan kaipuu Bellaa kohtaan oli jotenkin niin uskottavan ja aidon oloista, etten voinut olla samaistumatta häneen. Narcissa muutenkii on hahmona niin ihana, että hänest on aina kiva lukea ficcejä - etenkii siinä tapauksessa jos Bells on mukana. Ihan tyhmää silti, että Bella on kuollut. Mutta onneksi Cissy ei koskaan unohda häntä. Ja Bellasta varmaan tulee Cissyn suojelusenkeli
Joo, anteeks, olen väsynyt ja tiedän sen, mutta kyllä niinkin vois käydä
Toi metsä oli ihana keksintö. Paikka, jonne Cissy pakenee itseään ja suruaan, paikka, jossa kaikki kauniit muistot valtaavat mielen ja jossa saa olla vain rauhassa ja mietiskellä asioita. Paikka, josta Cissy ehkä hakee turvaa ja lohtua, kun ei sitä muualta löydä.
Opetit, että pelko on vain heikkoutta. Käskit minua pysymään vahvana, aina.
Niin Bellaa, niin Bellaa, että rakastan <3
Olen aina sinun pikku-Cissysi, Bella.
Tää viimestään sai mut varmistumaan kyseisestä seikasta, että tää ficci on kirjotettu parituksella Cissy/Bella. Joo, en mahda ittelleni yhtään mitään, mutta niin se vain menee mun kieroutuneessa mielessäni
Niin ja mä rakastan tätäkin kohtaa
Kiitänpä
iltani yöni (onko kello tosiaan jo noin paljon?) piristyksestä, ihanaa oli tällaista haikeaa lukea pitkästä aikaa
sennamiila